PDA

View Full Version : Silly ol' Question


D-mon Onizuka
11-27-2002, 08:47 AM
I wanna know what you guys think. In a battle of cute anime animals, who would win between a Pikachu, known icon of Pokemon, or Excel Saga's famous Puchuu?

Sami
11-27-2002, 08:57 AM
I thnk Ryo-Ohki would smash them both. :D "Miyaaa~!" KAWAII!

psythe
11-27-2002, 09:03 AM
I'm a huge fan of Excel, but Pika would take the Puchuu ^^v

Celine
11-27-2002, 09:05 AM
Are you comparing their ability to battle or their cuteness factor? Because Pichu is even cuter than Pikachu! ^_^

D-mon Onizuka
11-27-2002, 09:09 AM
Sorry, meant in a cuteness match.

^^;

Sorry....

psythe
11-27-2002, 09:13 AM
Still Pika!! :D

Bell-chan
11-27-2002, 10:46 AM
Originally posted by Celine
Because Pichu is even cuter than Pikachu! ^_^ But we must remember what happens when they get angry @_@ haha "Oh my goodness! What happened to them!? They look like scary disgruntled people!" >_<

Ok...adding to the original question...I'd say Pikachu would win in the battle of cuteness ~_~

Babbit_Chan
11-27-2002, 04:51 PM
I have a thing against Pikachu. He is not as cute as he's summed up to be after your little brother carries one around and imitates his speech EVERYWHERE... And still does! I'm gonna say Puchuu.

aeva
11-27-2002, 08:31 PM
Pikachu..... annoys me. ^^;;;;; I love Pokémon and all, but not so much the Pikachu-ness. He's really not all that great. ¬.¬

nails
11-27-2002, 08:35 PM
Ebichu would win by saying some rated R word that would cause the other furry creatures ears to bleed.

nekochan
11-27-2002, 09:29 PM
Originally posted by Bell-chan
But we must remember what happens when they get angry @_@ haha "Oh my goodness! What happened to them!? They look like scary disgruntled people!" >_<

Ok...adding to the original question...I'd say Pikachu would win in the battle of cuteness ~_~


lol i think both are kinda evilistic looking.. pikachu WAS cute but then i saw his little face wayyyy too many times.. and she's right, when puuchu gets angry.. well, they look like.. well, SCARY ugly little old looking creatures that release purple blood..

Tenshi
11-27-2002, 10:51 PM
Puuchuus scare me. I'm going with Pikachu.

Registration
11-27-2002, 11:23 PM
Originally posted by Sami
I thnk Ryo-Ohki would smash them both. :D "Miyaaa~!" KAWAII!

Yes, yes. I agree. :)

But, since it's between Pikachu and those weird Puchuu things, I'd go with Pikachu. Those Puchuu things turn all scary-looking. :(