PDA

View Full Version : New Game Cube stuff


MikigamiTokiya
01-03-2003, 11:54 PM
for anyone who has game cube you're hella lucky because one piece and naruto are gonna be released here in the states for it. looks like i have to go buy one now ><;;

http://www.the-magicbox.com/game121902e.htm
link for screen caps to the naruto game

i had one for the one piece one but it's missing

Maryssa
01-04-2003, 12:11 AM
i dont have gamecube and i love naruto but i just had to say:

i love your avatar.

*_*

Sakura
01-04-2003, 12:12 AM
Aw damn now I have to buy one too >_< after all the Game Cube dissing to Jim, Brian, Jeff, and Jenn- now they're gonna say "I told you it's the best!"

Do you know when those games are being released?

MikigamiTokiya
01-04-2003, 12:15 AM
maryssa: thank you ^_______^ everyone seems to love it XD

sakura: i diss the damn thing all the time too... not sure exact dates either. I want them now *_* well they should be in this year at least... hopefully they wun be delayed like everything else

Michi
01-04-2003, 12:17 AM
o.o; Where does it mention stateside release? O_x; Not that I wouldn't be surprised -- Viz has One Piece and Naruto now, and they have Ranma 1/2... and we got a SNES Ranma 1/2 fighting game here. :o It would be superkeen. *snuggles her GameCube & GBA* Bwahahaha.

...I really want the Shaman King fighting game though... u.u *pokes Viz*

MikigamiTokiya
01-04-2003, 02:55 AM
it has it on the anime nation site too but it didn't say an exact date. yea i've seen the ranma game, god it's evil but it has taoru heh heh heh (pantyhose)

a shaman king game would kick ass. they have an x one i know of:
http://mb.vgdirectory.com/game070902d.htm

my god it looks fucking sweet *_* i want it so much

Babbit_Chan
01-04-2003, 03:05 AM
Hurrah for Naruto if it gets released XD

Michi
01-04-2003, 04:11 AM
http://www.the-magicbox.com/game051502a.htm

Me want. :D

The X game looks spiffy, but the graphics look like.. they could be better, on new hardware and all. o_O

MikigamiTokiya
01-04-2003, 04:12 AM
yeah ^^ all these anime games though... need *_* not enough money though arrghhh

Dark Vision
01-04-2003, 04:39 AM
One Piece and Naruto.... whoooo hoooooo!!!

Sana-chan
01-04-2003, 12:25 PM
Ooo awesome! Thank goodness I have a dumb gamecube lol

tamahomegurl
01-08-2003, 06:26 PM
OMG MikigamiTokiya::::

This post is totally off subject (even though i have a gc and i love it to death)....

I LOVE YOUR AVI!!!!! TAKUMI AND KEISUKE.....DAMN AWESOME!!!!!!!!! *"around the world" plays in the background*

AHHHHHHH....TAKKKUUUUUMMMIIIIII!!!!!!! (in itsuki's tone)

DJ(SiC)ness
01-08-2003, 06:48 PM
it pisses me off that they X game looks like shit, and that its on psOne.

MikigamiTokiya
01-08-2003, 08:58 PM
dj(sic)ness : yea i know it's for psOne, we were just on the subject of anime games so I decided to post it. @_@ kinda pointless to make an all new thread just for it.

tamahome gurl: XD thanks you again @_@ every really does seem to love it ^^;; they're just so damn kawaii together heh heh heh

MikigamiTokiya
01-18-2003, 02:02 AM
http://www.asylum-anime.com/games/gamenin.htm

some more import games that kinda fit under the categorey

ChibiMoFo
01-20-2003, 06:46 AM
They make tons of anime games in Japan, but the only ones we seem to get are gundam and dbz ones -_- There was a massive list of anime games on dreamcast I remember reading, CCS, nadesico, macross, OMG, sakura wars, love hina, etc.