PDA

View Full Version : ACEN 2003: plans are forming.....


venus2869
07-31-2002, 02:28 PM
Hey all!!

If anyone wants to dicuss their cosplay plans for ACEN, give me a holla! :D

Ayaka
07-31-2002, 05:15 PM
Is the pic who you're going to cosplay? Cool. ^^ Ah, and who did you do this year? I'm willing to bet I saw you.

ACen is the one con I haven't made plans for yet. I have plans for next AX, lol, but not ACen. I think I may do Bou-chan from Houshin Engi (the "Another Story" manga), because that would be hard to transport to an out-of-state con, and I'd really like to do it.

Oh yeah, and if I don't do Dark from DNAngel sooner than that, I'll be doing him at ACen. ^^ I should try and track down some other fans, it'd be cool to have a group!

Nadeshiko
07-31-2002, 05:46 PM
I shall be there next year again! ^^

As far as cosplays, nothing is entirely definite. I do want to bring back Pepper from Tiny Snow Fairy Sugar. I'm planning Karen from Sister Princess to make an appearance. The only definite thing now is my Karen costume for the X/1999 group.

venus2869
08-01-2002, 09:05 AM
Coolies! Yeah I am gonna try to do the Jill in Meter Maid uniform, since I have NEVER seen anyone else do it. My group is trying for a "Capcom" themed skit for the masqurade.

At this year's ACEN I had my little girl with me you had to see us. On Friday, she was Chibi-moon in school uniform, I was Sae (Magic User's club) school uniform, Saturday she was Meilin Li (CCS) and I was a really crappy Rika/Ruki (Digimon). Greyhound lost my bag that had my wig in it so I couldn't do that one right r my Sailor Cosmos one. On Sunday, my little girl was Super Chibi-Moon and was featured in this month's Animerica! She's the one posing with a box of Pocky!

If you guys need help with your cosplays, let me know. I make the wigs for my group and we've got a couple of great seamstresses on our team too!

Ayaka
08-01-2002, 05:02 PM
Dang, I only have last month's . . . but I'm pretty sure I saw her as Meilin Li, and Chibi Moon. ^^ She was super cute! I love seeing parents and kids cosplaying together.

You make wigs?! oO Ooh. I have a feeling I may be asking for your services. ^^

HaloNoir
08-13-2002, 08:56 PM
Heya! I went to Acen 2002 as a very stressed, bad-hair-day Countess Carmilla. If there is anyone from the Lansing, MI area planning on attending Acen 2003 who wants to get together a cosplay group... or just a group of roomies to save on hotel costs drop me an e-mail!

venus2869
08-14-2002, 09:33 AM
Hey! I'm in Southeastern Michigan (Macomb County). We've got tons of room for next year. I sent you an e-mail about it. Give me a hollar when you get it!