PDA

View Full Version : Introductions


Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85

  1. This is awkward! 8D
  2. yay xD
  3. Hello! ~<3
  4. Hi!
  5. Hey guys
  6. What ho! :) I am new.
  7. new guy here-
  8. hello from downtown los angeles :]
  9. Greetings from Blighty!
  10. lulz
  11. Helloh.
  12. Im a newbie!!
  13. New To Cosplay
  14. New Cosplayer from Florida
  15. New Cosplay Fan!
  16. Hi I am mostly new! also youtube cosplay things
  17. Hi, From a cosplay Fanatic, with a lack of knowledge :D
  18. Hi There!
  19. Whatsup!
  20. Greetings from New York!!
  21. Salutations
  22. Hello theres!
  23. ohay there
  24. So hey there!
  25. Hi.....new blood here
  26. New Here
  27. OMG! I'm A Right Noob!
  28. Hi There, FACE here!
  29. Squishy Old Newb!
  30. new comers
  31. Hey~
  32. hey :}!!
  33. Hello Everyone
  34. Hello
  35. Another Newbie in the Cosplay World...
  36. -Insert attracting introduction here-
  37. Hello Everyone
  38. New Cosplayer Here!
  39. *vazor enters*
  40. And all Hell breaks loose!
  41. ^-^ Erm. Hai.
  42. Greetings
  43. Ello! O_o
  44. I forgot to do this.
  45. Hey Hey!
  46. Ohai!
  47. *Toc toc*
  48. skjnhdjg :3
  49. ...
  50. Tracey
  51. 19 and Shy just about to start Cosplay.
  52. Hello
  53. Hello
  54. Hi! I'm Lisa/Pikachu
  55. uhhhhhhhhh... ^^'
  56. Hihi c:
  57. ^.^ New member here!
  58. And the trumpets sound... :)
  59. New here! (photographer)
  60. Hey hey hey! *guitar riff*
  61. King Atlus has arrived
  62. Whoops, guess I skipped the introductions.
  63. New to the site
  64. Wow
  65. Yo!
  66. Hi hi
  67. The fox face has arrived
  68. Hiya there!!
  69. Hello from Grand Canyon
  70. sup
  71. Masubi
  72. Hi guys.
  73. Allo~
  74. Hello hello!
  75. Cosplay Momma sayin hello
  76. Hello!!
  77. Cosplay newbie says hello!
  78. Hello .
  79. Greetings
  80. so.
  81. Back and new
  82. Yay for Newbies!!!
  83. Olichan, the ultimate n00b.
  84. Isa;P
  85. Yo. (:
  86. The Batman is here
  87. i'm a noob...
  88. Hey! Yo! Wazzup~
  89. Greetings one and all!
  90. Surfing & Cosplay
  91. Hello there~!
  92. A glorious day to be a CosPlayer!
  93. Hello
  94. Meow Reverse welcome to you
  95. Check this out
  96. 'ello~!!
  97. Hey everybody!
  98. I have been inactive and never posted on forums...
  99. Hi!! =>_<=
  100. Greetings
  101. Hello, new here!
  102. Hi there!!!
  103. Hey Hey
  104. Hi! :3
  105. Hello there!
  106. Haha you guys are gonna hate me ^^;
  107. Hullo~ Im New Here
  108. Hai! ^^ (Random)
  109. Hi! First time cosplayer from Australia :D
  110. Puerto Rican cosplayer here !
  111. Walking out of Wonderland...
  112. Erm... Hi...?
  113. Hey Everyone, I finaly gave in to her begging.
  114. Why...hello
  115. Hello! I'm new to cosplaying and this website. :D
  116. Hi everyone!!!
  117. hello c:
  118. hallo
  119. im dan
  120. First Timer here...
  121. Hello :)
  122. Greetings! I am Jodi Lane!
  123. Hello I am MissEdgeworth
  124. Yet Another Newbie, ..What's Up
  125. Hello =) Time for another Cosplay newbie hahaha
  126. New here...
  127. Kewl. . Im on Cosplay.com!
  128. New here, so.. Yo
  129. Hi! Can I take your photo? :D
  130. Hello !
  131. Hello, I have a question, I'm new...lol.
  132. Hi there slightly new
  133. hi new to cosplaying
  134. 'Ello! New to the site
  135. New to the forums!
  136. hi, brand new :)
  137. Hello
  138. Hey-ya! :P
  139. Haii x3
  140. Here I am!
  141. Im new
  142. Yes im new
  143. Hello all!
  144. Hello ^^
  145. Hello, hello.
  146. Happenin'
  147. hey all! XD
  148. New to the site, rookie cosplayer
  149. . : : 始めまして!!~: : .
  150. Greetings from the North
  151. Helllooo ~ Im Neww Here so Yeah.. :3
  152. Hello thar from Scotland!
  153. "Born Again" Cosplay.com-er
  154. Hello ^^
  155. Hello
  156. Howdy!
  157. Heyyy :)
  158. HI<Fan Fictor here announcing a Ninja cosplay spectacle!
  159. hi, let's pull a frankenstein
  160. Unyu~?
  161. Hi :d
  162. Brand New <3
  163. Just joined.
  164. new
  165. Hey there im new! :D
  166. Hi from Holland
  167. Hi every body!
  168. Elloz! ^w^
  169. Hello filthy dirt children
  170. ~Hello!
  171. Rawr! =D
  172. Greetings!
  173. Yo yo yo!
  174. Hi :)
  175. Hello~!
  176. Hi, I'm Magnus from Weta Workshop!
  177. *insert generic title*
  178. HI from italy
  179. Hey! UKer here.
  180. Hey Y'all
  181. はじめまして! Yet another new face in the US
  182. Meow
  183. Surprise!
  184. Hello everybody
  185. Long time Otaku...New to CosPlay
  186. Greetings from Japan!!
  187. ola (:
  188. hello from the Philippines!
  189. newwwbieeeeeeeeeeee from New York!
  190. setsumi here
  191. Hello to all
  192. Hi hi
  193. Cosplay Seller!
  194. Hi everybody!
  195. Hello form England!
  196. hi new here....
  197. Greetings from Down Under =P
  198. Hey! Its a newbie! X3
  199. Hi everyone! ^^
  200. Hello All, New to the site.
  201. Another Swede here. *waves*
  202. Yo
  203. Hi From Manchester
  204. Hi there from Las Vegas! ^_^
  205. San Antonio Cosplayer
  206. hello from Cali ^^
  207. Greetings from a noob
  208. Hello hello!
  209. Hey everyone!
  210. Hello ~
  211. Hello everyone!
  212. Hiya everyone!
  213. Hello, everyone!
  214. Yo :D
  215. Hello I'm new here !
  216. Figured I should introduce myself.
  217. this site is soooo cool!!
  218. Hi looking to make some friends.
  219. Another noob...
  220. I'm new here. or for any cosplay forums for that matter -_-'
  221. Hi I'm new!
  222. Hey there
  223. Hello
  224. Hey :3
  225. Hi
  226. Hello everyone ^^ !
  227. New to the cospaly world
  228. It's sakurayoshema
  229. Hello! New cosplayer here! :)
  230. Hi
  231. hello
  232. hi!
  233. Hiya! brand new cosplayer!!
  234. Hello all
  235. Hi 2...
  236. Hey!
  237. Konnichiwa!
  238. Hello fellow cosplayers!
  239. hello :wave:
  240. Hi hi! <3 ;D
  241. Hi hi! n_n
  242. Aloha!
  243. Hi there everyone
  244. Here is another newbie!
  245. Hey everyone
  246. new~beeee looking for cheap costumes
  247. Australian Cosplayer.
  248. Hello
  249. Greetings & Salutations
  250. Bad at Introductions