PDA

View Full Version : Need me for a skit?


Con-freak
04-20-2007, 06:00 PM
this wil be my first con and so i want to be in as much as i can. Im cosplaying organization XIII roxas and itachi and would love to be in a skit but the 2 people im comming with are also new to cosplaying and are to shy to get on stage unlike myself lol im not shy at all. Well i was wondering if any one was doing a akatsuki/naruto or Organization/ kingdom hearts skit or not and was looking for a itachi or roxas?.

cosplayluver
04-22-2007, 08:24 PM
We might...That is if we can get our dialouge put together but yea once we get that finished ill let you know! ^^:toothy:

Con-freak
04-25-2007, 11:02 PM
We might...That is if we can get our dialouge put together but yea once we get that finished ill let you know! ^^:toothy:

YAY I MIGHT GET TO BE IN A SKIT SO HAPPY lol

and who will you be needing roxas or itachi?

cosplayluver
04-26-2007, 05:29 PM
Roxas most likly...^^

When we are done with the dialouge, ill let you know, Okay?:bigtu:

Con-freak
04-27-2007, 12:05 AM
Roxas most likly...^^

When we are done with the dialouge, ill let you know, Okay?:bigtu:
yay cuz roxas is the one im realy working on itachi si a just for fun costume mostly.

cosplayluver
05-01-2007, 01:01 PM
Yep we are currently adding you in! Ill send it to you when we are done...oh we also got another organization 13 member so you wont be alone!!:toothy:

Con-freak
05-02-2007, 12:13 AM
Yep we are currently adding you in! Ill send it to you when we are done...oh we also got another organization 13 member so you wont be alone!!:toothy:

YAY I AM SOOOO HAPPY CANT WAIT!

cosplayluver
05-02-2007, 02:52 PM
Yep!
Email me at my email addy its cosplayluver@yahoo.com

I can send you update and stuff on what we are doing. Are you going to stay at a room at the hotel?:confused:

cosplayluver
05-06-2007, 02:38 PM
Thanks!!