View Full Version : Rozen's Dolls

06-02-2007, 10:01 PM
A collection of those brought to life:

Suigintou -
Shinku - chan
Kanaria - Berry
Suiseiseki - Mizuki-chin
Souseiseki - Snowe
Hina-Ichigo -
Barasuishou - Kiyoshiba
Kirakishou -
Tomoe Kashiwaba -

Kanaria's not certain if he's able to make it for July '08, overseas involvements on his part, which are out of his control. Just hoping he'll come back in time for July '08, or we'll lose our Kanaria...

To the rest of the people from the forum, gomen nasai...
We've filled up the suitcases already, so we're not recruiting any more...

06-02-2007, 10:19 PM
There, easier for us all to talk now, right? Especially for Kanaria :lol:
Guys, just save this particular page, then after you check out the other forum, check out this thread. If Kanaria doesn't post here often, I'll come down on his throat for you all~! >:)

06-03-2007, 08:00 AM
guess who am i! 8D

06-03-2007, 11:30 AM
When I finally find out who you are, I'm gonna kick you good!

How about the others? Any idea when they're gonna come here?

06-03-2007, 08:03 PM

i here.....

06-03-2007, 10:28 PM
dont know leh~

you cant find out! >DDD

06-03-2007, 11:59 PM
Kanaria berry, I definitely know who you are!
Kiyoshikoba, I'll slaughter and torture your henchmen to make them spill the beans!!!

Hey, anyone's got some better place than fort canning? I'm thinking the food's gonna be a lot saltier when my sweat mixes with the food

06-04-2007, 12:08 AM

u know who i am....

interesting, Snowe

06-04-2007, 01:47 AM
no one reply leh

so quiet

06-04-2007, 07:21 AM
I'm only available mostly at night, not much of a choice for me. And, still waiting for the others to come here~~~

Of course I'll know who you are! You're our only Kanaria! was expecting you to use a name like DiscoRainbowDipp or something like that :lol:

06-04-2007, 11:23 AM
my henchmen are very loyal, you'll never get anything out of them.

just think!
who am i who am i who am i who am i >D

LOL, yea, with the username, of course kanaria's obvious xDDD

06-04-2007, 06:59 PM

i cant think of any other name lah

i think she our suiguitou

06-04-2007, 10:53 PM
wrong! >D

06-04-2007, 11:50 PM
the little kid who fangirls over Hiroto once every few seconds and creates bruises all over me every single we meet, whether it's a meet-up or a pass thru?

06-05-2007, 12:02 AM
our bara?

@_@ blur lol

06-05-2007, 12:17 AM
its no fun!
*whacks sousei with smelly fishy*

kanaria>> yes xDDD

06-05-2007, 03:01 AM
anyone wanna order kirill together wif me?

i thinking of doing batch order n those wif credit card can pay for us n we pay u in cash.

maybe after july 07

06-05-2007, 05:44 AM
I'm thinking it's our bara too

06-05-2007, 11:25 AM
Don't use the name of the event!!!

Kiyo, you're really our Bara???
Darn, consideirng your violent actions with the fish, yup, I confirm you're our Bara :lol:

Oh yeah, what's a kirill?

06-05-2007, 07:20 PM
yah she our bara

kirill is the name of the doll .....

slow snowe

06-05-2007, 07:23 PM
where the rest.

snowe pm them. ask them post here

06-06-2007, 12:30 AM
Oh, Kirill's that BJD doll...

I've PMed them about this forum already, it's just a matter of whether they want to or not...

06-06-2007, 01:53 AM

i wan kirill............

ask them again . so bored only got 3 of us here.
nothing much to talk abt

06-06-2007, 08:04 AM
yea, im bara xD

kanaria>> uhh, id love to, but i have no money ;_;

06-06-2007, 09:46 AM
Bara, don't pretend!!
I'll pick u up, hang you upside down, and shake your entire body like how those bullies lift up their victims! :lol:
Then we'll see how much money falls out of your pockets!!

06-06-2007, 07:09 PM
yah bara so rich. got lots of money.

snowe help me sell my dress can . bu end of dis month?

i need pay for my dolfie

Koli Rin
06-06-2007, 09:18 PM
Mi here...

06-06-2007, 11:20 PM
Lemme guess! Lemme guess!!
Uhh...you're our...Kirakishou???

Kana, sell it by end of this month??? I've been trying to sell my other items for the past 6 months, and I haven't sold a single item!!

06-07-2007, 12:02 AM
yah i need to sell it.

i need USD $330 for my dolfie..........

i think i know who she is. she our peach

06-07-2007, 05:10 AM
You mean, our Suisei Seki?

06-07-2007, 05:11 AM
i am so not rich.
im in so much debts now.

sousei is the rich one, just search his bank account!

ive got a feeling she's our peach too xD

06-07-2007, 07:26 AM
yeah yeah, go ahead and search. You'll find that there's only $3 left in it *sob*

06-07-2007, 09:35 AM
yoz...i am here....

06-07-2007, 07:28 PM
snowe richer then me.......

me in debt tooooo

need pay form my dollfie

suisei is pumpkin la

peach is the one who like write in pink.

06-07-2007, 10:46 PM
suisei>> you wanna use that nick? ._.

sousei>> dont fake.

06-07-2007, 11:50 PM
o.0....something wrong??

06-08-2007, 12:39 AM
Suisei Seki-chan???
you're gonna use that nick???
well, should be okay, since there's a whole load of mizuki's in this world~
Better that you don't use that nick, though...

06-08-2007, 01:27 AM


sousei>> dont fake

kiyo> wat u mean?

06-08-2007, 05:49 AM
Kiyo, hontou da yo!!!
Uso ja nee!!!
Kono misokkasu, shinjirarenai!

06-08-2007, 11:34 AM
T.T....Snowe bully mi....*jkjk*

06-08-2007, 12:26 PM
since when am I so evil???

I tot our Shinku's gotten an account already?
Or has she not posted anything here yet?

Shinku Chan
06-09-2007, 01:54 AM
dunno post wad... whose kiyoshikoba ?

06-09-2007, 07:37 PM
she's our Barasuishou, suitable for her nature since they're both violent and rage-y and tempermental :lol:

Koli Rin
06-10-2007, 05:37 AM

06-10-2007, 07:35 PM
anyone wan contact me sms or email me.......

i will not be joing anymore cosplay thingy.....

i make up my mind that i quiting the whole scene

Koli Rin
06-11-2007, 12:30 AM
Then the set that you have pay me how? u dun wan already ah?

06-11-2007, 12:49 AM
i will pay in july as wat i promise.....

u dont worry....

if i nvr pay u can do wat they do n put up all over the internet, i will not do anything.

06-11-2007, 01:37 AM
??....wad going on here??

06-11-2007, 07:29 AM

Shinku Chan
06-11-2007, 08:36 AM
*speachless...real speachless* .................................................. .........

06-11-2007, 10:52 AM
haiz...Kana getting into depression mode
Koli, how come you're always using pink???

06-11-2007, 06:52 PM
watever happen...happen. i cant turn back clock.

i already paid wat i owe her.

snowe know abt it.

Koli Rin
06-11-2007, 10:42 PM
kana->Ok ^^

Snowe->i like pink lei...

06-12-2007, 12:55 AM
well if I like green and blue, then that means I should use both~~

06-12-2007, 01:08 AM
use both. today u use blue today tommorow green.

06-12-2007, 04:23 AM
everyone. dis coscon i will go as my last event since the costume has been done n it too late to change.

the rest of the evnt i will jus go as a normal person visiting a convection.

all if u al still wan the rozen maiden grp still on i will willing to do it for all of u next year.
but jus for a day only

06-12-2007, 11:01 AM

06-12-2007, 11:29 AM
That's what I wanted to hear :)
If you're wanting to quit the cosplay world, it's your decision, we actually have no right over that decision of yours. But it's good that you'll continue with what we planned, especially since we've all put in some effort to get this group started and continue.
Suisei Seki, we can go ahead and order our colored contact lens already, cuz Kana won't be abandoning us~!

06-12-2007, 11:54 AM
okay, taking up from what you all were saying in our thread, I've shared this plan of mine with Kana and I'll share it with you all.
Kanaria and I both have the same sentiments that cosplaying in our community is getting suckier and suckier, even to the point of being totally utterly and absolutely un-fun.
Yes, solo-ing will ensure we won't have to bother about those mothers' sons. Yes, it can even get boring. So, my plan is this:
we break off from the community, and seek our current friends to form a group for cosplay.
Let's say this group of us here are interest in, e.g. Code Geass, and all of us agree to cosplay characters from this anime. We'll arrange amongst ourselves and not at all post it in the thread, telling nobody unless they're interested to know. And if they're gonna start screwing us in the threads, we don't bother, 'course we can always disclaim it to be us.
They may continue yakking their heads off, but we'll always disclaim them 'course we made no mention in black and white that we'll be cosplaying those charaters.

06-12-2007, 10:28 PM
this will be good....so who you going to order from??

Autumn Princess
06-12-2007, 11:12 PM
Konnichiwa minna-san~ yeah, i know it is a lame username. -_-

06-13-2007, 03:17 AM
snowe>> .____________. that seems like some real weird thing.

06-13-2007, 09:35 AM
Suisei, I'm confirmed we'll be ordering from Colors. I checked out some shops just today, they wre selling the green ones for $40-$50, and they're only for one month =.=

Autumn, are you Suigin Tou????

Bara, what's weird??

06-13-2007, 11:03 AM
how about the red one...and the green how does it like...???

06-13-2007, 07:18 PM
i back.....

wat weird?

yah i will still do it. but for jus that day as everything is been plan.
i maybe will stay in spore until next year cosfest since my mum say that she allowed me if my school start after cosfest nexy year

06-14-2007, 02:37 AM
the other forum funny leh

06-14-2007, 07:51 AM

06-14-2007, 09:31 AM
HEY~! Who's Autumn???

Mizki, they're for only one month, and they're selling at $40, we might as well get it from Color, she's selling hers for $60, and it lasts for one year.

Kana, good good, you're staying as planned! btw, what do you mean the other forum's funny? Something's wrong with it?

Autumn Princess
06-15-2007, 07:52 AM
Think, Snowe...think.. it is pretty obvious. hahaha..

Shinku Chan
06-15-2007, 10:34 PM
ar.. 3 days nvr come back until like tt already... o.O tt's really weird... i oso feel so weird... snowne, r u getting married ? LOLZ !!!!!!!! dunn break e community la... jus go ahead wif it thn carry on lor... if kelly need to go back aus thn i nth to say la... but at least contact eah other can... i seriously gt problem wif my bro lately & have a teribble agurement ytd.. & now my mum was like angry wif mi... *feels a lot of evil* like as if i go well between my family like tt... ~_~!!!

06-17-2007, 03:42 AM

06-18-2007, 01:21 AM
snowe not getting marriage . it a miss comunication.

he jus busy working.

Shinku Chan
06-18-2007, 06:28 AM

actually i mean he working maybe saving money for marriage.

thn wad's dis ? '_'... ok... i get e msg :p

06-18-2007, 10:55 AM
change the names leh~~~!!!!

Shinku, don't overstress yourself, family still very important!
Your parents still love you, alright?

06-18-2007, 08:38 PM
family will there no matter wat u do.

blood is thicker then water.

snowe> fri u wan hang out?

shinku> sat u wan follow us me n snowe going bugis looking for stuff for cosfest

06-19-2007, 10:33 AM
*is completely lost*

and this url is so hard to remember @.@
have to dig Sousei's pm for it x.x

06-19-2007, 11:33 PM
kiyo > no need be lost.

sat u wan follow us go looking for stuff for cosfest?

06-20-2007, 06:17 AM
Kiyo, save this page under Internet explorer Favourites. That's how I do it too~ ^^
If not, just go to your User CP to find out which thread you've subscribed to.

btw, check out this thread. I prove my anti-flaming character in this thread ^^V
especially Twilight Clover's post, which is the last one.

Shinku Chan
06-20-2007, 07:47 AM
change the names leh~~~!!!!

Shinku, don't overstress yourself, family still very important!
Your parents still love you, alright?

got tt... gomen 'w'

ar... not family... it's between siblings... :hafha: i'm so bloddy freaking idoit slpy @_@" *bang head on walls* + oso something gonna happen in office... :bigcry: i wann go home slp... oso wann draw.. o ya... i oso need to let kanaria_berry to help mi scan artwork... coz i outline de pic i drew already... :sulk: *falls off to slp* :snoring:

06-20-2007, 06:59 PM
when u wan me scan?

tell me leh. if u wan sat can meet?

Shinku Chan
06-21-2007, 06:09 AM
i anytime de la... now a bit scare to stay at home le.. tml u all got meet rite ?

06-21-2007, 04:10 PM
I'm sorry, but this seems just to be a chat thread for you and your friends and has no place here, especially not in the Usergroup Discussion and Recruitment forum. I'm going to have to close this. If there's a reason why this should be continued, or somewhere else it could go, please PM me and explain. Thank you!