PDA

View Full Version : Soul Eater?


ninjagal6
08-20-2008, 08:20 PM
C'mon, ther have to be a few of you, right?

Time~ 10:15, Saturday
where~ Hilton Lobby
so far!
Waterempress as Chrona
Houkiboshi-chan as liz
Ninjagal6 as Tsubaki
Bella_Luminous as Maka
unkonwn Liz and Patty
kirachaniskawai as Blair
some1 kira-chan knows as Death the Kid
friends of Houkiboshi-chan as Soul, Maka, and Death The Kid
rayna as Eruka

PEOPLE TO MAKE COMPLETE!
Black Star
Stein
Spirit
Shinigami-sama
(all the dudes...)

kyuubi*blossom
08-20-2008, 09:09 PM
Awww, I won't have my Black Star cosplay done by then ;_; But maybe we can meet up for a Soul Eater group at Anime LA

ninjagal6
08-20-2008, 09:10 PM
totally! i'll be tsubaki or Maka, with a friend as Death The Kid

Yggdrasil Pie
08-21-2008, 06:00 AM
I'm working on Chrona right now, if I finish in time for PMX, I'll be there! ^^

Mikka☆
08-21-2008, 11:51 PM
w0000! Soul Eater!! =DD Is this the gathering thread? :3 I'll be there as Liz! =D

ninjagal6
08-22-2008, 12:32 AM
yay! ooh! i like ur C.C. i'm working on mine now. and yes, this is the gathering thread.

Mikka☆
08-22-2008, 02:07 PM
@ninjagal6~ awww why thank you! :3 yay!!! oh and is it ok if you can put up a list so it's more organized?? :3 But yea, sign me up and see you there! =D

ninjagal6
08-22-2008, 06:02 PM
well, it was my first time, sooo..... it's up now.

Bella_Luminous
08-23-2008, 07:53 PM
Woohoo! Count me in as Maka! :]

KYOMASTER
08-27-2008, 01:15 PM
oo!! i want to be blair. i guess i need to get going on making it.

iaShakezula
09-09-2008, 11:43 PM
hmm, my meet up group cosplayed for Soul Eater at AX but 2 of our group member didnt make it because they were in the One Piece masquerade team.If I can round them up,then that would be cool.
I was Death Scythe without the weapon.

ninjagal6
09-10-2008, 12:25 AM
hmm, my meet up group cosplayed for Soul Eater at AX but 2 of our group member didnt make it because they were in the One Piece masquerade team.If I can round them up,then that would be cool.
I was Death Scythe without the weapon.

that would be great ^^ i would like pizza too!

Po0kles
09-16-2008, 03:58 PM
I love Death the Kid!!!!!!!!! I hope there are some there

YoyoZoom
09-16-2008, 11:23 PM
Still working on the costume, but I'll be going as Death the Kid!

iaShakezula
09-22-2008, 12:21 AM
i got a Lizzy and Patty to join

daoutlaw
09-30-2008, 01:35 AM
when is this gathering gonna be?

kirachaniskawai
09-30-2008, 04:55 PM
Meow if i can get my blaire cosplay then i'll try and go but i'm only going on saturday and sunday so try and make it one of those days and if i don't got blaires cosplay done i'll just try and wear something she would!! is that okay with u? (=^.^=)

kirachaniskawai
10-13-2008, 07:37 PM
awsome neews i'm ready to be blair ^^ i'll have the hat perfect if my friend can finish it!!! ummm i need to know when will this gathering be PLZ ^^

Mikka☆
10-16-2008, 11:55 PM
uhm sooo should we start thinking of a date, time and location of this gathering? :3 I suggest sometime on Saturday in the morning! =D

ninjagal6
10-16-2008, 11:56 PM
uhm sooo should we start thinking of a date, time and location of this gathering? :3 I suggest sometime on Saturday in the morning! =D

yes, that sounds good. specific time anyone?

kirachaniskawai
10-17-2008, 02:16 PM
aslong as i'm there at the con i say anytime is fine but if u need a time y noe around 11 cuz it mightnot be that hot or cold at that time!!

Mikka☆
10-17-2008, 08:22 PM
Yeah, anytime in the morning is good, maybe around 10-11ish?
'Cause I have other gatherings to get to as well! xD

ninjagal6
10-17-2008, 10:25 PM
alright! 10:15 sond good 2 everyone?

kirachaniskawai
10-17-2008, 10:50 PM
alright! 10:15 sond good 2 everyone?

yea but now where will it be held?

ninjagal6
10-17-2008, 11:18 PM
yea but now where will it be held?

THAT is a very good question! as to the likes i do not have an answer....

Eurobeat King
10-17-2008, 11:43 PM
most of the time if you're going to have a decent-sized/big gathering, the hotel lobby is a good place to meet-up and have the gathering so that you'll be seen by more people.

Just a suggestion. ;)

ninjagal6
10-18-2008, 12:55 PM
most of the time if you're going to have a decent-sized/big gathering, the hotel lobby is a good place to meet-up and have the gathering so that you'll be seen by more people.

Just a suggestion. ;)

yes... if i knew where it was....

Eurobeat King
10-18-2008, 01:12 PM
yes... if i knew where it was....

here's a photo I found:

http://www.flickr.com/photos/makky/2054082132/

I remember seeing pictures from last year where people had gatherings or took photos on that big staircase. that huge chandelier on top isn't hard to spot either.

kirachaniskawai
10-18-2008, 10:57 PM
here's a photo I found:

http://www.flickr.com/photos/makky/2054082132/

I remember seeing pictures from last year where people had gatherings or took photos on that big staircase. that huge chandelier on top isn't hard to spot either.

hye ninjagal6 we should do it there cuz i bet there will be lots of people wanting pics and plus we do have a kind of small group but yea that place is kind of perfect, and won't be hard to find

ninjagal6
10-19-2008, 12:32 PM
hye ninjagal6 we should do it there cuz i bet there will be lots of people wanting pics and plus we do have a kind of small group but yea that place is kind of perfect, and won't be hard to find

arighty, lobby it is! 1st post is updated!

Eurobeat King
10-19-2008, 01:20 PM
arighty, lobby it is! 1st post is updated!

post the info here also so that it'll be added to the gatherings list:

http://www.cosplay.com/showthread.php?t=163755

This way more people will know about it. :)

kirachaniskawai
10-19-2008, 01:35 PM
i forgot to tell u but i know someone who is going as death the kid, and Ninjagal6 if u need some help just ask some of us ^^ we'd be happy to help, i can even get u some photographers, cuz i'm bring 2 or 3 cameras

and also want to hang out a bit before the gathering ^^ i would like to met u and be friends!!

ninjagal6
10-19-2008, 01:37 PM
i forgot to tell u but i know someone who is going as death the kid, and Ninjagal6 if u need some help just ask some of us ^^ we'd be happy to help, i can even get u some photographers, cuz i'm bring 2 or 3 cameras

and also want to hang out a bit before the gathering ^^ i would like to met u and be friends!!

yay!

Mikka☆
10-19-2008, 01:38 PM
Ahhh! I'm lookingz at the list and I'm seeing that we need most of the guys in here! I'll be bringing also a Soul, another Maka and a Death the Kid! :3 So I'll tell them to post onto here! :3

ninjagal6
10-19-2008, 01:40 PM
Ahhh! I'm lookingz at the list and I'm seeing that we need most of the guys in here! I'll be bringing also a Soul, another Maka and a Death the Kid! :3 So I'll tell them to post onto here! :3

yay! thankies! i'll ad them!

kirachaniskawai
10-19-2008, 01:41 PM
Ahhh! I'm lookingz at the list and I'm seeing that we need most of the guys in here! I'll be bringing also a Soul, another Maka and a Death the Kid! :3 So I'll tell them to post onto here! :3

lol i just told her that we have a death the kid! XD

ninjagal6
10-19-2008, 01:43 PM
thanks for all the help u guys i really aprciate it. if it was just me, i would proably forget about it^^ i'm so lazy....

kirachaniskawai
10-19-2008, 01:45 PM
thanks for all the help u guys i really aprciate it. if it was just me, i would proably forget about it^^ i'm so lazy....

lol np ur blair got ur back meow (=^.^=)

ninjagal6
10-19-2008, 01:46 PM
lol np ur blair got ur back meow (=^.^=)

awww... thankies Blair-Neko-Onee-chan! (belive it or not, ur at leats 3 years older than me....)

kirachaniskawai
10-19-2008, 01:49 PM
awww... thankies Blair-Neko-Onee-chan! (belive it or not, ur at leats 3 years older than me....)

whoa really and like i said np, all i ask is u be my friend ^^ anyways PM if u want my AIM, myspace, or Yahoo ^^

ninjagal6
10-19-2008, 01:50 PM
whoa really and like i said np, all i ask is u be my friend ^^ anyways PM if u want my AIM, myspace, or Yahoo ^^

I already have ur AIM silly! and anyways, we are Cosplayer, we have No enemy! we're all friends!

kirachaniskawai
10-19-2008, 01:53 PM
I already have ur AIM silly! and anyways, we are Cosplayer, we have No enemy! we're all friends!

really which one r u again? i made so many friends on AIM there's so many @.@

kirachaniskawai
10-21-2008, 04:38 PM
C'mon, ther have to be a few of you, right?

Time~ 10:15, Saturday
where~ Hilton Lobby
so far!
Waterempress as Chrona
Houkiboshi-chan as liz
Ninjagal6 as Tsubaki
Bella_Luminous as Maka
unkonwn Liz and Patty
kirachaniskawai as Blair
some1 kira-chan knows as Death the Kid
friends of Houkiboshi-chan as Soul, Maka, and Death The Kid

PEOPLE TO MAKE COMPLETE!
Soul
Black Star
Stein
Spirit
Shinigami-sama
(pretty much all the dudes...)

how did i know we wouldn't have most of the guys!!! xDDD OMG Death the Kid will be the pimp in our group!! besides everyone knows girls rule!!

Mikka☆
10-21-2008, 05:40 PM
ahahaha! wow...Death and Soul will be pimps!! xDDD

rayna
10-24-2008, 12:37 PM
I'll be Eruka! :D

ninjagal6
11-10-2008, 12:58 AM
pft.... a bunch of u's were late! grrr.... but thanks a lot to those who came. it was very nice to see you all (remembers blair hanging on soul's leg and later getting tackled/gloped/hung-on by blair/ loli-nuke)

kirachaniskawai
11-10-2008, 04:48 PM
(remembers blair hanging on soul's leg and later getting tackled/gloped/hung-on by blair/ loli-nuke)

Damn u weren't kidding when u said u'd call me loli-nuke lol!!!

anyways it was so fun except me forgetting my short short so i had to wear my panties instead >< but yea i hope at ALA we get more soul eater cosplayer ^^