View Full Version : Cosplay that Shows off my butt!

12-08-2009, 12:44 AM
Hey there guys! i kinda feel a little embarrassed i'm asking this

i want to cosplay something that shows off my butt! lol
numerous of times i have been told i have a great/nice butt (lol) and my friend suggested i cosplay something that shows it off, so i figured why not? sounds like fun xD

the only thing i can think of is Cammy from street fighter, but a friend of mine already cosplayed it and i dont want to risk her being annoyed at me if i cosplayed Cammy as well.

does anyone have any suggestions?

XxEmo SasukexX
12-08-2009, 01:18 AM
Although commonly done, I am going to say Yoko from Gurren Lagnn.
Let me see who else...

Felicia from Dark Stalkers.
Naga from Slayers.

Uhmm...shit, I'm drawing blanks. lol.
I'll have to post more when they
come to me. :P

12-08-2009, 12:01 PM
yoko from gurren lagann, her butt is always out there

12-08-2009, 12:56 PM
i can't do Yoko! D': my roommate hates the show and said if i cosplayed anything from it he would kick me out! Dx

12-08-2009, 02:51 PM
oh ha ha that sucks, love that show

12-08-2009, 02:53 PM
fran from final fantasy

12-08-2009, 04:21 PM
Do a google search for 'slutty anime characters to cosplay as'

You'll find what your looking for.

12-08-2009, 04:59 PM
oh ha ha that sucks, love that show

i love the art for that show! and the character designs! <3

12-08-2009, 05:33 PM
Oh! Go oldskool and be Mileena, Kitana, or Jade. They're outfits are more or less like Cammy's, but their costumes tended to get showier as the games progressed so you can choose according to comfort level. If I had sexy curves I would love to cosplay as Kitana, alas Asian genetics had other plans. XD

I know there are a lot more females added to the series that have similar costumes but I totally haven't kept up with the series... that's all I've got for now.

12-08-2009, 11:29 PM
i know me too, they are all so flashy and colorful!! why doesnt ur friend like. u could do it behind his back O.o

12-09-2009, 05:51 PM
rikku from final fantasy x and x2
taki from soul calibur
talim from soul calibur iv (in that one, her pants are see-through)
major kusanagi from ghost in the shell
faye from cowboy bebop
asuka or rei from neon genesis evangelion (plug suits)

that's all i've got for how haha.

12-09-2009, 08:13 PM
Lenalee from D.Gray-man. Her second exorcist uniform has tiny little shorty-shorts and the first and third are mini-skirts.

Fenris Fenrir from a somewhat obscure manhua series called Ragnarok.

Judith from Tales of Vesperia.

S'all I got for now.

Edit: Kasuga from Sengoku Basara! There definitely should be more Kasuga.

12-09-2009, 09:04 PM
how about plug from Fight Ippatsu! Juuden-Chan!! those are really tight costumes XD

hmwsg x
12-09-2009, 10:16 PM
I'd say if you're a little embarrassed about even asking for a character that shows off the backside, stick to something form fitting that covers it. Zero suit Samus, plugsuits (like Siren said), Gantz suits, Cortana from halo, Shiva from FF games, etc.

12-09-2009, 11:32 PM
Ivy from Soul Calibur
Dizzy from Guilty Gear

All I can think of...

12-10-2009, 01:38 AM
Hmm...it's been speculated that Final Fantasy X's Yunalesca has a...revealed behind XP

12-10-2009, 02:16 AM
Look into video Game females or action type animes. There are a LOT of choices in those. Hell i've done 2 myself. Fran and T-elos

Giant Alucard
12-11-2009, 09:50 AM
I second the Witchblade idea, lol!

12-11-2009, 01:45 PM
I second the Witchblade idea, lol!

I agree with this too. Witchblade idea.

12-11-2009, 02:48 PM
I think Ivy from Soul Calibur, or Zero Suit Samus would be really recognizable.

Theirs also Morrigan from Darkstalkers.
Second the Idea of Fran from FF12,
Cloud of Darkness from Dissidia, but its a very very very small outfit...
LaLa from To-Love-Ru
Bunny Girl Mikuru
Bunny Girl Kallen from Code Geass Season 2, Ep 1

12-29-2009, 11:15 PM
thanks! i really like the idea guys! :D

i ended up going with Fairymon from Digimon lol!

12-30-2009, 12:42 AM
U can always do a sex appeal character o.o