PDA

View Full Version : Poor, poor me ;_;


Cole
05-12-2004, 02:12 PM
As of now, everyone I was going to go to AN with is now unable to go. I still really wanna go and even have my costume almost finished, but it's boring being all alone...:blubber:
So will anyone allow a lonely Squall to follow them around for 3 days? Pleeease? :angel2:

Ochika
05-12-2004, 02:50 PM
you can follow me around ^_^ me and my possy of stalkers. good times good times. i tend to just jump into random groups at cons, but now i actually have a group of my own e_e bwahahahha go random friend-makeingness, and randon throwing of sano into peoples faces. i got a pretty big group but as the saying goes, the more the marrier ^_^ \/

Scoti
05-12-2004, 03:25 PM
Aww that really sucks..Going to cons alone is no fun but once you get there its easier then you think to meet new people. I know Iíll be hanging around the halls most of the weekend so donít be afraid to say hi.

Ryukka
05-12-2004, 04:06 PM
*Eats Lindsay for throwing Sano at her across the hall at MACTAC...sevral times*

Ochika
05-12-2004, 04:22 PM
scoti can i kidnap you at the con...again >_>

Mekou
05-12-2004, 04:23 PM
You dun wanna go with Ochika, she will eat your brains!! 0_____0

lmao XD *clings to her* Nah, I luffs you really. ^_~

Ochika
05-12-2004, 04:27 PM
<_O just for that mekou... imma kidnap you too...ill bring some string to tie you up with

rox_my_sox
05-12-2004, 04:55 PM
As of now, everyone I was going to go to AN with is now unable to go. I still really wanna go and even have my costume almost finished, but it's boring being all alone...:blubber:
So will anyone allow a lonely Squall to follow them around for 3 days? Pleeease? :angel2:

hey. I couldnt believe how many people i met at MACTAC and im sure that youll meet people at anime north. I would find you and hang out with u for a while but i looked in your gallery and there werent any pictures so i generally wouldnt know what u look like to finde you. But if you want you can look at my gallery to see what i look like and come up to me at the convention and say hi (you might want to reminde me of who you are) just say its cole from cosplay.com and that i replied to your forum and ill remember. im a little slow some times but i should remember if you reminde me.
see you there

neko rinchan
05-12-2004, 05:15 PM
wow, i'm almost in the same predicament... all of my friends can't go except for two possibilities... so if a lonely sailor v, kouga or kamatari follows u around, it's me looking for people to hang out with.

Cole
05-12-2004, 05:25 PM
Aww, thankies all ^^ I'm sure I'll end up stalking some/most/all of you at some point

Ochika
05-12-2004, 05:40 PM
heh, and if you see someone dressed in pink following you around asking you to buy her, or someone dressed up as diao chan or bondage duo..XD thats me being a creepy stalker again

Vanity Fading
05-12-2004, 06:05 PM
you can hang out with us if want to^^ we won't bite :D

Ochika
05-12-2004, 06:18 PM
thats what they all say...then BAM your missing an arm and half a leg o_o

Kia
05-12-2004, 08:03 PM
^_^ From the sounds of it you have LOTS of people to tag along wiht at AN. There was a guy last year who seemed to be in the same situation, so my friends and I adopted him for the weekend. It was fun! ^_^
If you look lonely, SOMEONE will adopt you. ^_^

Scoti
05-12-2004, 09:46 PM
^_^ From the sounds of it you have LOTS of people to tag along wiht at AN. There was a guy last year who seemed to be in the same situation, so my friends and I adopted him for the weekend. It was fun! ^_^
If you look lonely, SOMEONE will adopt you. ^_^

OH! I wanna make cosplayer adoption forms!

*looks at Ochika* eep! I'm being held hostage for no reason!

Tamer Brad
05-12-2004, 09:51 PM
Awwwwwwwwww!!!!! ;_;

You don't have to worry though :) you can meet lots of nice people at AN! And you can meet me too. xD

YukiPhnx
05-12-2004, 10:08 PM
the more the merrier! if u find me, feel free to tag along!

mazoku-chan
05-13-2004, 12:47 AM
gee going at a convention all alone must be really sad! I'm going with a bunch of friends, those I'll share room with are going to be dressed as Tamao from Shaman King and Choji from Naruto. I'll be Kagura from Inuyasha, you can come meet us if you want.... ^^

Kia
05-13-2004, 12:51 AM
OH! I wanna make cosplayer adoption forms!

*looks at Ochika* eep! I'm being held hostage for no reason!
LOL!! And some of us will be the last to be chosen ... :p

YukiPhnx
05-13-2004, 09:34 PM
aw, don't say that,kia! *huggles*

Lyulf
05-13-2004, 09:49 PM
Party hearty with everyone that you meet, this way you have fun.I'm going solo to this con and all i can say is WOHOOOOO . Con close

mazoku-chan
05-14-2004, 11:50 PM
and what if we all planed to meet somewhere at a certain time just for the heck of it ne?

Ochika
05-15-2004, 10:06 AM
i wana go and adopt random people at the con now XD

JustinCredible
05-15-2004, 02:38 PM
^_^ From the sounds of it you have LOTS of people to tag along wiht at AN. There was a guy last year who seemed to be in the same situation, so my friends and I adopted him for the weekend. It was fun! ^_^
If you look lonely, SOMEONE will adopt you. ^_^

Scooby Membership drive!

rox_my_sox
05-15-2004, 04:43 PM
^_^ From the sounds of it you have LOTS of people to tag along wiht at AN. There was a guy last year who seemed to be in the same situation, so my friends and I adopted him for the weekend. It was fun! ^_^
If you look lonely, SOMEONE will adopt you. ^_^


wasnt that that guy(i think his name was andrew or something) who magically appeared in the room and i woke up in the morning and steped on him because he was sleeping on the floor. and you guys said that it was _______ "hes everybodies best friend" ...........yes if it was that particular person and time then yea that was a little wierd... as advise to you cole, if some one offers for you to stay in the room with them over night reminde them to tell the other people who they are staying with(room mates) that youll be staying there, because you dont want to end up being the reason for a fight.

Cole
05-15-2004, 06:13 PM
wasnt that that guy(i think his name was andrew or something) who magically appeared in the room and i woke up in the morning and steped on him because he was sleeping on the floor. and you guys said that it was _______ "hes everybodies best friend" ...........yes if it was that particular person and time then yea that was a little wierd... as advise to you cole, if some one offers for you to stay in the room with them over night reminde them to tell the other people who they are staying with(room mates) that youll be staying there, because you dont want to end up being the reason for a fight.

heh, well I won't be staying at any hotel. I only live about 30 min from Toronto so I'll just be commuting back and forth for the weekend.

Bata
05-16-2004, 07:53 PM
AWWW poor cole (pats on shoulder) i think im about to have the same problem as u soon everyones bailing on me now T_T (cries) U can tag with me too if u wanna ^^ Ochika U CAN ADOPT ME !!! ^^ (Waves hand around)

Ochika
05-16-2004, 08:49 PM
OK!!!! I WILL ^_^ ill go around adopting random people...some poeple marry them.. i shall adopt them XD!!!! weeeeee,

Lyulf
05-16-2004, 08:55 PM
run for it people

Nancyboynoire
05-16-2004, 09:06 PM
OH! I wanna make cosplayer adoption forms!

*looks at Ochika* eep! I'm being held hostage for no reason!

lol aww little wanted ads!! ^.^

You can tag along with me and my friends if you like! Look for a Link or a Cloud Strife in a big purple dress ! ^.^

Ochika
05-16-2004, 09:14 PM
why do peopel always run from meeeee ;~;

Seed-chan
05-17-2004, 04:02 PM
Adopt meeee toooo~! Actually, I think I'll be fine at this con.

Really, the best thing to do is start hanging out with random people or just talk to random people. It's so easy because people are so nice at the con...

Ochika
05-17-2004, 04:27 PM
ill adopt you, ill make lil thingies to put on all the people i adopt >_> bwahahahha, so ya if you wana be adopted just look for me..... you wont miss me,,, trust meh XD

freakyarcher
05-17-2004, 04:32 PM
i don't have a group, it's just lulu (me) and my miroku (bf). if you are not embarrassed to be seen with two of the most over cosplayed characters, we will be happy to hang out for the 3 days.

Bata
05-17-2004, 04:57 PM
I'm going as inu-yasha (very oversdone XD) Yay Im going to be adopted ^^ (dances around) I hope your adopt thingies will be shiney ochika! ^^

Seed-chan
05-17-2004, 05:10 PM
Alright! I can be adopted! (Btw, I'm the girl who asked for hugs at the TACs ^^; )

Ochika
05-17-2004, 05:16 PM
hmmm what should i make thats all shinny... hmmmmm i dun know x.X any sugestions?

rox_my_sox
05-17-2004, 07:23 PM
ive bin adopted by Minakolabelle and chobrat ^_^;

he he he
05-17-2004, 07:47 PM
x__X i wanna be adopted too... all the ppl that were suppose to cosplay with me bailed... T____T so lonely * curls up in a corner*

oneas
05-18-2004, 02:42 PM
ochika (sp?) will you adopt me? pwease?? wif a chewwy on top? lol

Nancyboynoire
05-18-2004, 04:25 PM
lol aww all the little wanna be adoptee's are so cute!!! *picks you all up in a basket and carriers you around the con* ^.^

Ochika
05-18-2004, 05:09 PM
hehe ill adopt anywone who wants to be adopted!!, just for you guys and so you can find me all make s ighn sayinf "Oki's Adoption service" and paste it on my butt ^_^ and i still need feedback as to what shinny things i should present my childrean with >_>

Mekou
05-18-2004, 06:10 PM
Bring nicely polished spoons. Those are shiny AND FUNCTIONAL! =O *gasp of shock*

Ochika
05-18-2004, 07:49 PM
NO!!!!!!!!!!!! i know what i shall give!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BALLOON CHICKENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mazoku-chan
05-18-2004, 08:04 PM
We can adopt anyone I guess... ^^

Lyulf
05-18-2004, 08:41 PM
filled with helium for that squeaky voice, hey no bird flu @_@, shineys

Ochika
05-18-2004, 09:26 PM
but but but,, i wana give out my ballon chickens, me and mekou were going to make them anyway,, might aswell give them to my childrean XD

Lyulf
05-18-2004, 09:51 PM
ROFL BAWK BAWK BAWK BAWK Chicken Girl , She's everywhere, she's everywhere
:bigtu:

Scoti
05-19-2004, 07:55 AM
save some chicken balloons for Link harassment!!

ForgottenMekrd
05-19-2004, 09:12 AM
Hehehe...I'll adopt people! Then again, I'm also going around the convention saying "BICYCLE!" To random people. o.= If anyone's been on the Go-Gaia Anime North gathering thread, you'd know what I mean. XD

If I see people being alone and such, I'll ask if they wanna be adopted. >_>

Ochika
05-19-2004, 01:31 PM
NO!! thats my thing!! if i see anyone adopting people but me i will have to harrase them with ballooon chickens >.O i wana feel slightly more popular and important then i usually do ;~;

Vanity Fading
05-19-2004, 01:40 PM
-squeak- balloon chickens???!!
-gets scared- O.O!

Tamer Brad
05-19-2004, 02:13 PM
I want to be adopted ;___;

I'll be dressed as Kai Hiwatari ^__^

Ochika
05-19-2004, 02:15 PM
BALLOON CHICKEN ~~~>(http://images.cosplay.com/showphoto.php?photo=106166&password=&sort=1&cat=500&page=2)

Ochika
05-19-2004, 02:17 PM
well if ya wana be adopted just find me, ill be wearing a sign on by butt saying "Oki's adoption agency" ^_^ v,,

S3RAS
05-19-2004, 02:41 PM
OMG~ That balloon chicken ROCKS! I want to see one of those!

Seed-chan
05-19-2004, 04:02 PM
Alright! Balloon chickens!

Irvy
05-19-2004, 05:06 PM
I know how you feel..my friend just bailed on me. I have a couple of other friends who might be going..they don't have a room yet.
I think I need to be adopted ;-;

Lyulf
05-19-2004, 06:32 PM
I've got to take a pic of this just for the fact of it to

Bata
05-19-2004, 07:38 PM
I think everyone that wants to be adopted at the con should wear a sign saying " adopt me!" on them so u kno who to tackle down ^^ WAII!!!! CHIKEN BALLOONS I WANT ONE!! YAY CHICKENS!!!!!!! (runs around acting like a chiken) :bouncer:

neko rinchan
05-19-2004, 08:32 PM
can u adopt me too? i'll be all alone and lonely... *sniffle*... and wearing sailor v (pgsm style) on friday...

and, about the adopt sign on your bum, do you WANT us checking out your butt? -_-;;

Cole
05-19-2004, 09:53 PM
Wow, this somehow turned into an adoption thread...ah well *puts his "Adopt MEEEE ^_^" sign around his neck*

Bata
05-20-2004, 04:45 PM
WHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! :waaaah: I might not be able to go on friday because i dont have anyone to go with and my mom doesnt want me to go all alone. I'd have to meet with someone there (cries) someone help me :waaaah:

he he he
05-20-2004, 04:52 PM
Bata!!! R u FRom Mississauga?!!!

Bata
05-20-2004, 04:53 PM
yep yep (nods) im from mississauga ^^ :jjacks:

he he he
05-20-2004, 05:05 PM
OMgz meeee tooooo xD! me and some friends well several ppl r coming from missisauga O_O join us if u want xD ... just look for a Black coloured RO sin walking around xD

Ochika
05-20-2004, 05:13 PM
depending on what time you get there beta i could meet up with ya and stuff, i would be more then happy too ^_^

Lyulf
05-20-2004, 05:45 PM
your trying to start your own mini con in the con Ochika :juggler: :angel:

Irvy
05-20-2004, 05:47 PM
Hey Bata, I could meet up with you ^^ I'm from Michigan and only a couple of my friends can make it down @_@ I'm trying to meet up with them as well (one of my friends bailed at the last secound)

Bata
05-20-2004, 06:08 PM
YAY PPL ^^ (dances) Thankies!

Irvy
05-20-2004, 06:11 PM
Where would a good place to meet be? *corrects herself* make it up..not down =P

Bata
05-20-2004, 06:53 PM
i guess around the registration area ^^

Lyulf
05-20-2004, 07:10 PM
also look for Ochika's butt for her adoption sign :thumbsup:

Irvy
05-20-2004, 08:42 PM
Lol maybe for my badge instead of having Irvy I'll have it say "Little Orphan Annie" XD

Seed-chan
05-20-2004, 08:47 PM
Hey Ochika-san... mind advertising the Congo line @ 2 PM Sat above that adoption sign...?

Ochika
05-20-2004, 08:51 PM
SURE ^_^ ILL DO IT!!!! anyone els want something advertised on my butt o_O??

Lyulf
05-20-2004, 09:00 PM
I didn't think she'ld ask you when I suggested it

Bata
05-21-2004, 08:42 AM
AHAHAHA!!! Todays the first day of the con. If you wanna find me look for an inu-yasha with a black bag that has a cardboard sign saying "adopt me" ^^ Hey i wanna advertise for the congo too!!!

oneas
05-21-2004, 09:00 PM
i now have a large green sign that says "ochika, ADOPT ME!"