PDA

View Full Version : Hmm...wallpaper! =D


ClutZGurl
05-09-2002, 09:03 PM
This isn't really "advertising," but I felt like sharing the Spider-Man wallpaper I made last night. =)

http://members.aol.com/suganosuper7/desktop050802a.jpg

And yeah, I do love that movie <_< >_>...

Philia Philis
05-09-2002, 09:11 PM
Wow, that's cool! ^^ I wish I could make wallpaper, but I have NO skill in that kind of thing whatsoever. Poor me. *cries*
I have not seen that movie before... I'm sure my dad'll go to see it sometime soon, though. I probably won't 'cause I despise movie theaters... But I would love to go see Lord of the Rings again! That's like, the best movie ever! ^___^

Michi
05-09-2002, 09:53 PM
RENE! That's sooooo neat!! Kirsten Dunst's really pretty in that Chinese dress. :o I want the actual image of the BG to use! :D

I saw the movie on Monday and I'm in love with it. I plan to see it again before the end of the week. XD!!

Adella
05-10-2002, 02:33 AM
OMG that's so neat!!!! O.O ::takes lessons from Rene::

ClutZGurl
05-15-2002, 06:01 PM
I used a dither effect. ^^; Photoshop 7 doesn't have it... ;___;

Garnet
05-17-2002, 01:44 PM
wow! Thats bloody amazing! *mumbles at how bad she is at that kinda thing*:mad:

ClutZGurl
05-18-2002, 06:37 AM
Ditherbox. I don't remember what versions it's on, but I know for sure it's on Photoshop 6. In Paint Shop Pro you can use the Blinds filter and get the same effect.

Thanks for the compliments everyone XD

Michi
05-23-2002, 03:44 AM
It's so purdy. ^^; I just saw the movie for the fourth time today. I wanna use a background like that. ;_;