PDA

View Full Version : my game idea: GRAND THEFT AUTO: WEISS CITY


John Booty
01-20-2003, 02:54 PM
"Why is every building in this town a flower shop?"

^____^

Sami
01-20-2003, 03:14 PM
ROFL! Poor Weiss, hasn't it been blasphemized enough? ^__^

Taking orders from Persia would be cool though.. muahaha..

John Booty
01-20-2003, 03:18 PM
Two words: BISHONEN HOOKERS ^_^

Rosiel
01-20-2003, 03:18 PM
Do you get to run Omi over repeatedly? *hopeful*

Sami
01-20-2003, 03:20 PM
> Do you get to run Omi over repeatedly? *hopeful*

HAHAHA! I hope so!! Maybe it could be like GTA2 with all those people in orange suits following each other around that you have to run over.. except they could be Omis. *___* A girl can dream..

diqitaldreams
01-20-2003, 03:49 PM
Originally posted by Rosiel
Do you get to run Omi over repeatedly? *hopeful*

This topic sure reminds me of Otakon...xD Right asamou? ::cacklecackle:: But I sure ran over a lot of what seemed like Farfarellos... x.x; .. chuu!

pakachu420
01-21-2003, 01:18 AM
lol
gta:weiss city


dayamn...digitaldreams you avi jus scared the crap outta me.
jusst sitting there then all of a sudden it blinked at me^^;

Sami
01-21-2003, 01:04 PM
> This topic sure reminds me of Otakon...xD Right asamou? ::cacklecackle::

Haha yes!! Keeeeeel!!!! *makes stabbing motions* XD

PretearWink
01-22-2003, 03:18 AM
> Two words: BISHOUNEN HOOKERS ^_^

*dies from laughter*

I could just see the tranquil nightsounds being brutally punctured by the angsty cries of "TAKATORI REEEEEEIJIIIII!!!" every 15 damn minutes.... Time for an Aya hunt XD

Keurblitz
01-22-2003, 03:35 AM
NOOOO NOOO!!!
Omi must be spared!! I will volunteered to be ran over and beaten up if you leave Omi alone >_<

LoL Bishounen Hookers

Sami
01-22-2003, 09:16 AM
Originally posted by PretearWink

I could just see the tranquil nightsounds being brutally punctured by the angsty cries of "TAKATORI REEEEEEIJIIIII!!!" every 15 damn minutes....

LMAO!!! Walking around down by the beach with your flamethrower.. it's all quiet... until...

"TAKATORIIIIIII!"

And you know Aya's on the streets. *_* ROFLMAO that's great!

And I suppose you could always follow the scantily-clad woman to Yohji.. :3

soshi
01-22-2003, 09:59 AM
XD! *dies*

soo... trails of bloodstains to Omi's repeatedly car-pummeled body, trails of scantily-clad women to Yohji, trails of.. er.. screaming.. to Aya.. what to Ken? trails of small, happy, suprisingly unmolested children with soccer balls?