PDA

View Full Version : FFX-2 gathering! ^^


Limeyaku
02-27-2003, 05:01 PM
i think...a lot of us are being ffx-2 characters. ^^ so far, i know theres:

Yuna's:
heki-chan
Yuna-x2
coll-chan

Paine's:
minakolabelle
heki-chan's sister

Rikku's:
Limeyaku <-- me ^0^
nyamiko_chan

LeBranc's:
sakuradayu

Others:
erilan ( maybe ? )
seiya yagami XD


( THE LIST IS GROWING! ^0^ )

we should have a HUGE group picture...anyone else cosplaying or any time ideas?? i think most of us are wearing ours saturday afternoon ( after the X finale LOL ...tho...it prolly wont be a finale.
:thumbsup: )

anyone? ^_^

Yuna-X2
02-27-2003, 05:33 PM
If I can actually get everything organized, I'll be going. I'm aiming to make Popstar Yuna. :)

Mekou
02-27-2003, 06:14 PM
Add Coll-chan to that list Limeyaku! She's also being "popstar" Yuna. ^_~

Minakolabelle
02-27-2003, 07:36 PM
what about 12:30ish in the artist ally right before the cosplay.com shoot?

nyamiko_chan
02-27-2003, 08:56 PM
oh!! i gotta get one!!

man..i can't wait tomeet all you peeps!! can't wait till may!!!

nyamiko_chan
02-28-2003, 10:02 AM
okay..okay..i think i've had enuff of virtual cookies....I'm gonna bring a buch to AN if i can and ACTUALLY give em to peeps!!

at least Cosplay.com peeps! and nice peoples XD

ya!! i'm crazy...but it's Cookies man!!

Yuna-X2
03-02-2003, 12:47 AM
Okay, my Popstar Yuna may change to this Ren character that has just come up, just cause she has long hair, and I am not cutting my hair till after grad in June. lol. But I'm still FFX2!!

nyamiko_chan
03-10-2003, 04:43 PM
okay...my costume plans all laid out..whtacha think

http://www.boomspeed.com/kuri/RikPlan.bmp

(( slow load..if sum1 could convert it to gif or .jpg/jpeg for me I will give me many cookies!! ))

then i'm gonna snap clip the skirt (starting from the white lines..(making a pic 4 it) to the body suit

understandable?? do you think it'll look weird. There's really no other easy way 4 me to do it ^.^;;

ah well it'll work for me...and if any of you try and pull it off i'll have a body suit on underneath so .......mu ha ha ha ha !!!!!

(more coverage to come!)
are there any acessories to this other than what you can see in pics??!!

heki-chan
03-10-2003, 11:33 PM
dont forget the giant cards!^0^

nyamiko_chan
03-12-2003, 02:19 PM
yup!! that's diffenityly sumthing i don't wanna forget!! thanks heki chan!!

i still hope i can make it with the funds and time i have tho...our sewing machine is still on the broken side and i'm still confused as to HOW i'm putting it together...

GRR...i wish i had pals here that were into cosplaying...and could help -_-;;

nyamiko_chan
03-17-2003, 09:12 AM
okay peoples..*sniff* I can't make it for Gambler Rikku this year...maybe at CN Anime tho....still not sure. i will still be cosplaying tho ^.~!!