PDA

View Full Version : Kingdom Hearts Group( NEEDS PEOPLE!)


AkiraOmega
06-20-2006, 11:22 AM
I wanna do a skit so i need some kingdom hearts cosplayers. Doesnt matter 1 or 2(i got Ansem or Xemnas in the making). If your interesting in joining please post here and we will meet the the convention because we need to practice our routine

Ashadeus
07-15-2006, 02:21 AM
I should be there as Organization Riku, with my friend as Sora from Kingdom Hearts II. Should we meet someplace during the con to arrange the skit?

Winter Divinity
07-28-2006, 02:28 AM
Darn... I was gonna go as orgy 13 Riku. Wai??

AkiraOmega
07-28-2006, 08:16 PM
whaaaaa?

sadistic-otaku
07-29-2006, 05:30 AM
Do you guys know if there's going to be a normal Kingdom Hearts gathering? (not a skit?)

Winter Divinity
07-29-2006, 06:31 PM
Do you guys know if there's going to be a normal Kingdom Hearts gathering? (not a skit?)

We can always make one. Gathering kudasai?

AkiraOmega
07-29-2006, 10:09 PM
If you just wanna meet we can do that too. I was just suggesting a skit as something fun to do but i dunno which day we gonna meet because im deciding when i wearing my Kiba costume and when i wear my Ansem costume

AkiraOmega
07-29-2006, 10:49 PM
lets meet on Saturday maybe 11:00 ish you all decide but not sunday lol

Winter Divinity
07-31-2006, 03:05 AM
sounds good. where?

AkiraOmega
07-31-2006, 11:01 AM
sounds good. where?
Lobby so we dont block the hall XD

Ashadeus
08-01-2006, 09:32 PM
So it's settled then: Saturday at 11:00am in the lobby.

You guys good with that? I know I'm not the only one trying to schedule when to wear which costumes for the convention.

AkiraOmega
08-01-2006, 10:30 PM
So it's settled then: Saturday at 11:00am in the lobby.

You guys good with that? I know I'm not the only one trying to schedule when to wear which costumes for the convention.
Yea cuz ima be kiba on Friday and maybe sunday. Whatever is the fan favorite.

Deminion
08-04-2006, 01:21 AM
AWE...wish I can participate but I already join with someone else as well T_T.....

anyway Im going to cosplay as Sora Final form. although having REALly big problems with keyblades. T_T

AkiraOmega
08-04-2006, 11:14 AM
AWE...wish I can participate but I already join with someone else as well T_T.....

anyway Im going to cosplay as Sora Final form. although having REALly big problems with keyblades. T_T
lets fuse groups lol

Deminion
08-04-2006, 03:56 PM
you wish T_T. the group I am in is a bar fight.....
T_T......

sadistic-otaku
08-04-2006, 10:23 PM
I'll be going as xigbar (or something) tomorrow! I'll see if I can get the black veil thing working :/

edit: I didn't see anyone at the lobby today >< I did see a lot of awesome kh cosplayers though :D