View Full Version : Chobits' Ms. Hibiya

03-29-2003, 11:52 PM
soooooo..........does anyone have a pic of Ms. Hibiya in her laboratory outfit??? but in color??? hehe i need to know what the color is for the outfit, but i already have a lab coat so that part is done with ^_^ I'm planning to wear it to AX03.

03-29-2003, 11:56 PM
i'll find ya one no prob gimme a bit


heres one or more if i get more, im just screen shoting and editing out of virtual dub





04-01-2003, 07:03 PM
I think she just pretty much wear misc. thing under the her Labcoat *went to check her manga, i have all 8 of them SO happay* yea she wear different things.. usually with long pleated skirt... and i'll look forward to your cosplay ^^

04-02-2003, 12:38 AM
ahhh thank you thank you thank you. hehe the pics are a big help again thank you ^_^

04-02-2003, 09:30 AM
no problem, if you need more, just ask. I'm just screen shotting so if you have a particular scene you need a pic of, dont be shy.

04-02-2003, 04:32 PM
here look time something she usually wear ^^

04-02-2003, 06:48 PM
i'm soooooo happy you guys helped me out with the pictures. hehe ^_^ if i'm not able to do the lab outfit then i'll do her regular outfit. hopefully it will all be done before AX.

04-15-2003, 01:15 AM
hehe.. i'll look forward to see it.. and it will be fun if we will have chance to cosplay in a group since i have yuzuki's costume ^^

04-16-2003, 09:23 PM
yay!!! hehe all i have so far is the lab coat lol. but yeah i'll try to finish it before AX03. hmm me and my friends need someone to be Yuzuki for AX03 also hehe ^_^

04-16-2003, 11:57 PM
What day are you going to be wearing your Hibiya costume? I'm pretty sure that me and my friend's Zima and Dyta will be done for AX... it would be grreat to take pictures with characters other than Chii and Freya and Sumomo.

04-18-2003, 11:26 AM
ahh cool!!!! I'll be wearing my Ms. Hibiya costume for AX on July 3rd Thursday. OMG it would be so great to take pictures with you ^_^

yes we have to hehe what day are you going to AX?????

04-19-2003, 04:20 PM
lol, ymecy, i just realized that on every post you put a "hehe" ^^;;

oh, ymecy, tell me when your done with your ms.hibiya costume k? i could help ya (call me ^_~) anywhu, schu, that's so awesome, i'll be going as dita with yemcy at AX ^^;;; yeah, what day are ya guys going anyways ^_^