Mo-chan!!

Mo-chan!! - Master Mosquiton OVA - Alucard von Mosquiton
Anime Expo in Long Beach, CA; July 6, 2001. Photo by Van Donovan. Yay for ghetto cosplay! I decided to do this right before the con so I just threw some stuff together. Aside from that part, I was pretty proud of altering that cape, y'know. :P But wow, I look young here. (I mean yeah, I WAS, but you can't always tell with my cosplay~) // Costume Notes: Made by me. Hahaha. XD

Comments: 19


Michi posted on 02-06-2007 at 05:06 PM:

Heehee, thank you! Yeah, I know! I've got more Mosquiton cosplay planned for later. ! You know, you'd be a good St. Germaine...

Earthbounder posted on 02-05-2007 at 01:42 AM:

It's hard enough as it is to find people who simply KNOW who Mosquiton is, cosplaying him is a whole 'nother level of awesome~

Michi posted on 07-14-2006 at 05:33 AM:

Hahaha thankyou! Mosquiton is my favorite anime EVAR so I fully intend to do more Mosquiton cosplay. I have some friends interested too, bwahahaha.

Piichi to Roy posted on 07-14-2006 at 05:22 AM:

Holy... crap. XD

Mosquiton?! I have never seen Mosquiton cosplay! You are the most awesome person ever. XD And for being last-minute and ghetto, it turned out really well. <3

Michi posted on 12-11-2005 at 01:40 PM:

Hahaha XD I don't think I'll be sporting the PVC when I remake this, but it was amusing then~

Astro posted on 12-11-2005 at 05:14 AM:

ZOMGZ Mosqui wears sexy pvc pants! XD

Yay for Mosqui!

Michi posted on 06-20-2004 at 11:38 PM:

Yay!! More love for the Mo-chan ^_^

Elysion Gear posted on 04-17-2004 at 02:01 PM:

HEY!!!
It's Mosquiton-Sama!
*GLOMPS*

Michi posted on 08-11-2003 at 03:59 PM:

Be Yuki~~ We can be Mosqui and Yuki together !!

cactusmomma posted on 08-07-2003 at 01:34 PM:

wai~~~~~~~ mosqui!!! *glomp* omg lol i wanna do yuki someday but it's HARD finding a wig near her color x.x

Adella posted on 05-06-2003 at 12:22 PM:

okay! MOCHAAAAAN!!!! &lt;3333

Michi posted on 04-21-2003 at 11:27 PM:

thanks~

BayushiKachiko posted on 04-21-2003 at 10:41 PM:

Mosqui-wosqui!! SOOOOOOO cute!

Michi posted on 04-10-2003 at 04:48 AM:

Be Inaho and I'll get super insane crazy platforms, kay? XD I wanna make a new Mo-chan costume to wear soon.

Adella posted on 04-05-2003 at 01:16 AM:

oh MY god. YOU COSPLAYED AS MO-CHAN. OH MY GOD. I so want to cosplay Inaho but I'm too tall. &gt; lol let's switch! you be Inaho and I'll be Mo-chan! &gt; j/k

Michi posted on 03-11-2003 at 04:19 AM:

Ehehehe yay more Mosquiton fans XD

Lucifer posted on 03-10-2003 at 09:12 PM:

Mosqui!!!

*______*

Michi posted on 03-01-2003 at 07:30 AM:

XDDD I loves my LaylaNinja!!

LaylaCinder posted on 03-01-2003 at 07:26 AM:

Wooo! ^___^ Mosquiton!

< Older
Newer >

Michi

United States



Associations

Costume None
Gallery Uncategorized
< Older
Newer >

Stats

Character Alucard von Mosquiton
Series Master Mosquiton OVA
Photo Views 1500
Favorites 1
Comments 19
Upload Date 03-01-2003

Copyright 2002-2013 Cosplay.com, LLC. All Rights Reserved.
All comments and posts in our forums are the opinion of the respective poster.