Thread: Puhutaan!
View Single Post
Unread 10-29-2010, 04:24 AM   #39
Hansku
Registered User

Raskasal; Desuconin cosplaynäytöksessä ei ole pakko pitää skittiä, eli suomeksi esitystä, vaan esim. voit tuoda taustamusaa ja tehdä esim 30 sek ajan hahmouskollisia poseja.

Quote:
ensivuoden desucon muotinäytöksessä
Tarkoittaen tätä cosplaynäytöstä?

Quote:
Olisiko kellään ideaa miten toimia.
Olisi, menkää erikseen. Kahdelle hahmolla jolla ei ole mitään yhteyttä toisiinsa on melkeimpä mahdotonta tehdä mitään suurempaa esitystä. Jos ruvetaan arvostelunpuolelle menemään näytöksissä ja kisoissa, hahmouskollisuus on 1/3 pisteistä. Jos teet kahdelle ei mitenkään toisiinsa liittyvän esityksen, saattaapi siitä rapsahtaa 0p. (tää oli esimerkki, desuconin cosplaynäytöksessä ei ole siis arvostelua)

Olettaen että sinulla ei ole minkäänlaista kokemusta ilmasutaidosta, (koska et tiiä mitä tehdä), pysyttelisin posetuksien plus taustamusiikin puolella. Skitit (=esitykset) eivät todellakaan ole mitään helppoa tehtävää (itse tehnyt n. viitisen kappalta, (ensvuonna si näätte : D), ja about 3 niistä pääsi ees jonkinlaiselle tasolle)

Quote:
järkevää järjestää ryhmä cossi.
Olisi, jos siihen olisi vahva idea. Kannattaa katsella youtubesta esim. Cosplaygaalan ja WCS esityksiä että saa jonkinlaista hajua että minkälainen sen pitäisi olla. Sitten ruvetaan väsäämään konseptia ja siitä sitten eteenpäin (too lazy to explain xD)

Tämähän on vain minun mielipiteeni, mutta luulen että monet conittajat ovat samaa mieltä kanssani että suomi ei tarvitse yhtään enempää 2 tason skittejä. Mut toivottavasti random avautumisistani on edes jollekkin hyötyä.

Meikä painuu ruotsintunnille.
Hansku is offline   Reply With Quote