View Single Post
Unread 11-02-2011, 05:30 PM   #3075
uruha-fan-girl
Uruki~
 
uruha-fan-girl's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,443
Quote:
Originally Posted by MorbidMortician View Post
I think the Noble outfit would be super expensive...cause theres all that fine detail...
you went to Japan?! lucky!!! what's it like?! i wanna go so badly...
i reckon aye, Japan have the best cons, especially when it's cosplay :P

ooh...i love the Silly God Disco ver...that would be a really cool one to do...you gotta do it someday!
Haha yeah it would probably be a lilttle cheaper than his Holy Grail one lolz They are both sooooooo detailed!
Yush I did^ ^ i loved it, it was awesome
Oh yeah I recon so.

Yeah. Haha maybe I will^ ^ And you could do like Reita, or Aoi. Then we could meet up at a con. And strut ou awesome cosplays! haha
__________________
Planned cosplays

Teru ~ Versailles -Masquerade version-
Uruha ~Silly God Disco Ver~
Ion Fortuna ~ Trinity blood

(lets try again haha)
2014 is the year I wish to properly cosplay~!


My DA http://uruha-fan-girl.deviantart.com/

My FB Page https://www.facebook.com/pages/Uruki...46729938844203
uruha-fan-girl is offline   Reply With Quote