Go Back   Cosplay.com > International Forums > Sweden

Reply
Thread Tools Rate Thread
Unread 11-01-2008, 11:18 AM   #46
Schuldig_
Optical illusion

Schuldig_'s Avatar

Men... kunde ni inte ha gått hem till någon? Inte kul när kvällen bli förstörd på grund av nåt sånt...

"Don't engage in a battle of wits with an unarmed man." (Crawford, courtesy of Aoe, in this case)
Schuldig_ is offline   Reply With Quote

Unread 11-01-2008, 02:08 PM   #47
Sushki
you know you want it ^^

Sushki's Avatar

haha, jag vet, megalol egentligen, ingen hade nått förslag på vart vi kunde vara, sen va de en del från sthlm också..so not an option.. shitshitshit, never again *pride-pose*
Sushki is offline   Reply With Quote
Unread 11-01-2008, 05:25 PM   #48
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Jag har aldrig varit insatt i Halloween riktigt,inte familjen heller så värst.Kanske lite läskigare krubb och stämning (knappt nån gång) men knappt nån mycket mer.Jag kan inte minnas mig ha klätt ut mig mer än max 3 gånger,en gång för asalänge sen,var en påskkärring (morsan har kort på mig och syrran varav jag minns det...jag ser hemsk ut. ._.) och en gång hos kusinerna...eller nej,vänta nu vi hade inte klätt ut oss,det var några utklädda ungar som teg godis av oss! xD Och en gång några år sen hade vi nått "litet Halloween party" vars morsan hade bjudit bekanta (släkten) och så för "läskig middag" eller nått,minns inte.Hursomhelst vill jag minnas att det enda jag hade på mig var såna där plast djävulshorn som är på ett slags pannband eller nåt. xD Iår blev det inget.Men nu när man blivit grymt cosplayintresserad så har man ju heheh...fått lite andra tankar. <:3 Fast alla mina vänner bor en bra bit ifrån mig och är inte heller så isatta i att klä ut sig vad jag vet även fast en av dom är väldigt Japan & manga insatt... ^^

*~In progress~*
Masamune Date - Sengoku Basara
Team Aqua Grunt (male) - Pokémon Ruby/Sapphire Version

*~Next con I'm attending~*
FIN Tracon (13-14th September 2014)
SAT Hajime Saitō - Hakuōki: Shinsengumi Kitan
SUN Ryūnosuke Ibuki - Hakuōki: Shinsengumi Kitan

Last edited by Blood_Sword : 11-01-2008 at 05:27 PM.
Blood_Sword is offline   Reply With Quote
Unread 11-02-2008, 06:45 AM   #49
Rokusho
The Samurai

Rokusho's Avatar

Hallowen va på Fredagen/Lördagen

Vi firade Hallowen lite tididare här pga omständigheterna xP
"The waves of history swallow everything until we all spat back out as flotsam. And then... we are gone. Great leaders full of ambition, vast armies full of aggression. They approach this island intent only on making their own history. So be it. If destiny dictates that I follow the others swallowed up, then I will go. But they will remember my name."
Rokusho is offline   Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules