|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#16 |
|
Registered User
|
Hmmm.... tråkigt att alla redan har fullt upp, men det är väl ett pris man får ta som nybörjare. På gymnasietiden kände jag EN runt Mora/Orsa som var intresserad och skulle ha någon liten konvent, vart det sen tog vägen vet jag inte.
Aja, får hålla hoppet uppe, några till kommer nog ska du se! ![]() Auron får det bli, jag har dessvärre ingen hur mycket det blir med en med bristande syslöjd-skills (undrar hur många som har frågat mammsen sy-hjälp tro? :P) samt ett en massa materialjagande, men jag tror absolut det är värt mödan i slutändan ![]() PMar min MSN så får vi talats vid lite ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
FantasyChica
|
Ja det är lite tråkigt men hoppas fler kommer med
![]() jaså du...där ser man!! haha får hoppas det!! Ok då skriver jag upp dig som auron då** ![]() hehe äsch då!! jag är inget proffs på o sy heller men det går nog ändå!! annars kan man ju alltid be någon om hjälp som sagt!! ^^ ja det kommer nog vara värt mödan tror jag* ja visst... stämde din msn? ska det vara två @:n i?
The friends that we have lost & the memories that have faded...never forget them...!! Last edited by Angel_Stardust : 08-14-2009 at 02:32 AM. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
FantasyChica
|
Ja photoshop är ett alternativ
![]() okey men då kanske vi ses på någon con framöver^^ lycka till med dina projekt!! ååh tack!! hehe
|
|
|
#19 |
|
FantasyChica
|
----
The friends that we have lost & the memories that have faded...never forget them...!! Last edited by Angel_Stardust : 08-14-2009 at 02:54 AM. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Registered User
|
Coolt med en FF cosplay grupp!!! jag bor rätt nära värmland^^ skulle vara kul att få va me, om man får?
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
FantasyChica
|
Hej;)
Ja klart..vore kul****Vad kul att du vill vara med**
Vad heter du, vart bor du och hur gammal är du?Det är bara för jag ska skriva upp dig som medlem i mitt första meddelande här. Också vilken karaktär vill du vara? ![]()
|
|
|
#22 |
|
Registered User
|
LENNE!!!
Ja kallas Loa av mina vänner o e 20^^ bor Västmaland/Örebro län |
|
|
|
|
|
#23 |
|
FantasyChica
|
okey tack
Vad bra, då skriver jag upp dig*!! Förresten jag har startat en webbsida för våran grupp där jag samlar alla medlemmar Jag skulle behöva din mail för att skicka inbjudan ![]()
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|