|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#196 |
|
Registered User
|
För att göra en liten återkoppling till vädret: Vi har nästan plusgrader i Umeå just nu o_o Freaky. Ser det likadant ut på andra ställen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Samuraiholic
|
Quote:
Nej, här ännu högre upp är det verkligen inte plusgrader. xD
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Warning: Do not feed.
|
*Kryper ihop i sin stora ullfilt* Verkligen inte plusgrader här heller.
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Cosplay Lover <3
|
Det har blivit varmare idag, bara - 9 grader
. |
|
|
|
|
|
#200 |
|
Registered User
|
Min termometer visar just nu -0.8 o_O Det ska dock bli lite kallare snart, om man ska tro på smhi.
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
The Samurai
|
-3 här men fortfarrande mycket snö hm...
"The waves of history swallow everything until we all spat back out as flotsam. And then... we are gone. Great leaders full of ambition, vast armies full of aggression. They approach this island intent only on making their own history. So be it. If destiny dictates that I follow the others swallowed up, then I will go. But they will remember my name." |
|
|
|
|
|
#202 |
|
Kigurumi
|
på gotland har temperaturen nått ett max på -1.2
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Speedy Gonzales. Quite
|
Quote:
För övrigt har vi -15 ..
|
|
|
|
#204 |
|
We're all mad here!
|
I England har vi just nu omkring +5-6°C
|
|
|
#205 |
|
Warning: Do not feed.
|
Börjat krypa upp mot noll här... urgh, vill inte... x_x Kommer halka när jag springer till bussen, I know it. Plus... Skolgården kommer svämma över när det börjar töa... Typ fem-sex fyra meter höga snöhögar runtom på skolgården. x'D
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Speedy Gonzales. Quite
|
slask...
Jag hatar våren. Finns det något värre. Massa skit (riktigt skit) ÖVERALLT och blött och...skit... blä. Låt mig ha min snö. : D
|
|
|
#207 |
|
+anima
|
Har inget emot våren i sig, men hatar slask o lera! så behåller gjärna snönn tills det kan bli vår på allvar så där lite kvickt XD
|
|
|
#208 |
|
Kigurumi
|
slask e det värsta som finns särskilt när man har två långhåriga hundar som älskar att skita ner sig
så snön får gärna va kvar för min del |
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Speedy Gonzales. Quite
|
Quote:
YES! Håll tummarna att det är över -15 grader här imorrn, slipper då ut och springa på morronen :'D Och nej, -14 funkar att springa i, tydligen, om än inte så bra om man har astma *JÄVLAFDSATWGEDVASastma*
|
|
|
|
#210 |
|
Kigurumi
|
men klarar sig undan snöklumpar så länge det inte e kramsnö... men lite blöta dlir dom alltid när dom kommer in, men fortfarande rena och fina
|
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|