|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#1 |
|
Registered User
|
Mistä löydän ... Suomesta?
Eli..Tänne voi laittaa kysymyksiä jos ei löydä jotain Cosplayhin liittyvää..
Yritetään auttaa toisiamme ![]() Mä etsin: -sydänmuotoista ilmapalloa -keltaista ja punaista teippiä (Aion cosplayata Linkiä Majora's Maskista..) ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Samuraiholic
|
Heheh, mistä Suomesta voisi löytää hyviä peruukejä?
Aion cossata Ichigo Kurosakia ja äiti ei oikein tykä tilata netistä juttuja kaukaa... >: Apua. ![]()
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Registered User
|
Kaisaniemen metroasemalla Helsingissä on naamiokauppa(Aprilli) ja Helsingin keskustassa on Punanaamio. Molemmilla on nettikauppa.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Samuraiholic
|
Quote:
Yksi cosplay-ystävä johon tutustuin vasta näytti mulle Punanaamion sivun mutta Aprillista en ole kuulu ennen. Aion tutkia niiden sivut nyt, katsotaan jos löydetään... EDIT: Häh, eikö niillä ole peruukkeja myytävänä nettisivussa? ![]()
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Registered User
|
Quote:
Etsi googlesta jos on jossaki lähella hyviä kauppoja. Pydään anteeksi jos mun suomen kirjoitaminen ei o niin hyvää mutta puhuun sujuvasti suomea..
~ Currently Working On: ~ The Legend of Zelda: A Link to the Past - Link Next attending con: Skecon 02 (28-30 June) Skellefteå, Sweden FRI Yamato "Matt" Ishida (Digimon) SAT Uryu Ishida (Bleach) SUN Kratos Aurion - Pre-Game (Tales of Symphonia) Last edited by KratosAurion28 : 01-30-2010 at 03:34 PM. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Registered User
|
Mistä helveti.. anteeksi. löydän vyön solkia. Siis ihan semmosia perussolkia.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Registered User
|
Ihan vain kangas kaupasta tai sitten kirppikseltä vanhoja vöitä, josta napsii pelkät soljet. Luulisin, että ompelu tarvike liikkeistä pitäisi löytyä ihan hyvin.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ninnu
|
Itse en ole (Lahden) Eurokankaasta vyönsolia löytänyt, vaan sellaisesta ompelun erikoisliikkeesta (Lahdessa on sellainen nimellä Neppinappi, löysin sieltä sellaisen vyönsoljen, jossa on kaksois..neula? Apua, nyt on nimikkeet hukassa.)
|
|
|
|
#9 |
|
Registered User
|
Mistä voisin ostaa Len Kagaminen kuulokkeet Suomesta? Kun en ulkomailta voi ostaa ja en oikein tiedä osaisinko tehdä niitä ite XD
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Samuraiholic
|
Quote:
Uskoisin että voisit ostaa samantyyppiset (oikeat?) kuulokkeet ja sitten vaan muokkaat ne sopivan näköiseksi.. tai muuten tilat netistä vaikka jonku kaverin kautta jos et itse voi/pysty tilata. Tosiaan en ole Vocaloidiin niin paljon tutustunut (jos ei Gakupoa lasketa..) että mun neuvot saattaa olla ihan päin perseen mutmut, lykkyä tykö joka tapauksessa.
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Last edited by Blood_Sword : 12-05-2011 at 07:20 AM. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Registered User
|
Quote:
En tiedä kuinka hyvään näköisiä ne on, kuin en ole ite sen kummempi Vocaloid fani. En tiedä jos sivu on luotokelpoinen.
~ Currently Working On: ~ The Legend of Zelda: A Link to the Past - Link Next attending con: Skecon 02 (28-30 June) Skellefteå, Sweden FRI Yamato "Matt" Ishida (Digimon) SAT Uryu Ishida (Bleach) SUN Kratos Aurion - Pre-Game (Tales of Symphonia) |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Samuraiholic
|
Mistä löytyy solumuovia?
|
|
|
|
|
#13 |
|
Registered User
|
Solumuovia käytetään ainakin joissain retkipatjoissa, joten siitä voinee aloittaa. Itse olen hulluna yrittänyt löytää gessoa ja jotain tavaraa mihin englanniksi viitataan nimellä foamcore tai foamboard.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Registered User
|
Quote:
Foambordia saa askartelukaupoista, yleensä puupahveja (eli tiivistä pahvia) myydään samassa paikassa. Rautakaupoista voisi katsella myös jos löytyisi (: |
|
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|