|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#46 |
|
Registered User
|
För er som inte har Facebook, eller an annan anledning missat det:
Från UppCon's facebooksida: "Ikväll kan du som köpt en platsbiljett boka din plats i salen! Klockan 21 öppnar vi funktionen. Var redo, så kanske du får en plats på första raden! Detta gäller alltså samtliga konserter och shower vi har."
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
dreamoforange
|
som tur var fick jag uppconbiljetten i julklapp, men det känns fortfarande lite surt eftersom jag hade kunnat gå på tre andra konvent för samma summa :/ men jag kommer ändå, har kommit för långt i planeringen för att droppa nu
![]() |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Registered User
|
Jag och min kompis bestämde förra året att vi skulle gå igen, plus att hennes syster och vän också åker med i år. Men förra veckan eller så såg jag att det var samma helg som jag tar studenten. :| Trodde det skulle vara veckan innan. Hemsk timing.
Men åker förmodligen fredag eftermiddag iallafall. Men jag missar oturlig nog skolbalen som förmodligen är på lördagen. ![]() I år ska vi vara en liten Madoka grupp, två till fyra, beroende på hur systern och den andra bestämmer sig för. Men jag hoppas på de flesta. ![]() |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Registered User
|
För de som inte har facebook:
UppCon: "5300 fans på Facebook, ni besökare är ju helt underbara! Eftersom Uppsalakai är en förening under ungdomsförbundet Sverok kommer vi kunna erbjuda 50% rabatt på tågresor (SJ) till och från UppCon för er besökare. Mer information kommer att dyka upp så fort vi vet att bokningen är uppe !(tidigast 1 Februari)"
|
|
|
#50 |
|
aka TC
|
Dom härmar närcon o:
Men det är ju jättebra, speciellt i år för min del eftersom jag inte riktigt vet vars ifrån jag kommer åka.
"You failed me yet again, Starscream." - Megatron [Transformers] "I think I speak for everyone in this room when I say 'duh!' " - Michelangelo [TMNT] "Reality is just a crappy game!" - Katsuragi Keima [The World God Only Knows] |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Samuraiholic
|
Alltså shit, jag tror Uppcon i år råkar just på den veckan då jag tar studenten! D: Fanfanfanfanfan...
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
#52 |
|
My dreams are my wings.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Registered User
|
Det har blivit ändrade planer för mig, detta betyder att jag kommer nog inte gå på Uppcon. Men jag skall till Närcon 2012 i aff.
~ Currently Working On: ~ The Legend of Zelda: A Link to the Past - Link Next attending con: Skecon 02 (28-30 June) Skellefteå, Sweden FRI Yamato "Matt" Ishida (Digimon) SAT Uryu Ishida (Bleach) SUN Kratos Aurion - Pre-Game (Tales of Symphonia) |
|
|
|
|
|
#54 |
|
aka LazyJenny
|
Kommer inte åka på UppCon i år, det blir alldeles för dyrt, så ifall någon vill köpa en inträdesbiljett plus cosplaypass, så hojta.
|
|
|
#55 |
|
Registered User
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
aka LazyJenny
|
Jaa, vi får umgås lite extra på NärCon istället.
![]()
|
|
|
#57 | |
|
Samuraiholic
|
Quote:
Just när jag hade blivit milt galen och försökt planera att kanske, trots allt, försöka fara på Uppcon ändå..
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Registered User
|
-Post Removed-
Upcoming Cons: SWE - NärConSummer:2013 (Armoured MewTwo, Hearts Boxcars, Sailor Jupiter, Sheik) Last edited by Pantzar : 03-19-2012 at 02:07 PM. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Registered User
|
OOOH YEEEEEEES!!
Fick höra från farsan att Thailand resan vi skulle på blev inställd pga ändrade planer. Så nu är det rätt bankat i planka att jag kommer till UC, bor nära så jag slipper hotel/mat kostnader (sover hemma) så I´m coming ~ Cosplay planer uppskrivna med ![]()
~ Currently Working On: ~ The Legend of Zelda: A Link to the Past - Link Next attending con: Skecon 02 (28-30 June) Skellefteå, Sweden FRI Yamato "Matt" Ishida (Digimon) SAT Uryu Ishida (Bleach) SUN Kratos Aurion - Pre-Game (Tales of Symphonia) |
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Samuraiholic
|
Quote:
Börjar bli säkrare att jag kan gå på Uppcon trots allt nu, visst, datumet är lite korvigt (läs: Uppcon börjar dagen efter min skolavslutning) men det ska nog gå om jag samma dag som avslutningen är pallrar mig ner till först Luleå och sen tågar ner till söder.
|
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|