Go Back   Cosplay.com > International Forums > Sweden

Reply
Thread Tools Rate Thread
Unread 03-26-2012, 04:20 PM   #1
Rifqi
Registered User

Fotografering

Hallå alla cosplayers

Jag är en amatörfotograf från Göteborg som undrar om det finns några i närheten som är intresserade av att få lite bättre fotografier på sina kostymer? Jag blev seriöst intresserad av fotografering för ungefär ett år sedan och har jobbat hårt med att förbättra mig men jag behöver fler olika motiv att träna på (min fru och dotter börjar tröttna på mig). Eftersom jag själv är ett fan av anime så tänkte jag att cosplayers borde kunna erbjuda en del intressanta utmaningar.

Det behöver inte nödvändigtvis vara med hela kostymer heller, om någon är intresserad av bara headshots så är jag på för det med. Eller om ni har någon idé på något helt orelaterat (får vara lite intressant bara, inte familjekort eller dylikt).

Om ni vill se vad jag kan göra så finns min portfölj här: http://rifqidahlgren.wordpress.com

Tyvärr kan jag inte resa runt för det här, så det är Göteborg som gäller. Låter det intressant så kontakta mig här eller på rifqis.photo@gmail.com.

/Peter
Rifqi is offline   Reply With Quote

Unread 04-01-2012, 04:47 PM   #2
Rifqi
Registered User

Bump

En liten bump för att bara klargöra att detta alltså inte är något jag tar betalt för utan jag gör det helt gratis, helt enkelt för att få fler tillfällen att träna på fotograferingen. Framgick kanske inte helt tydligt.
Rifqi is offline   Reply With Quote
Unread 04-01-2012, 05:56 PM   #3
creaton
mtv cribs: rapture

creaton's Avatar

Quote:
Originally Posted by Rifqi View Post
En liten bump för att bara klargöra att detta alltså inte är något jag tar betalt för utan jag gör det helt gratis, helt enkelt för att få fler tillfällen att träna på fotograferingen. Framgick kanske inte helt tydligt.
Nu borde du få fler svar iaf! Anyways, låter kul, men jag bor för långt bort. Annars hade jag tyckte det vart en fin idé.
creaton is offline   Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules