|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#1 |
|
Registered User
|
SkeCon 2-4 november
Kanske i huvudsak intressant för de lite mer nordligt bosatta, men det är i alla fall konvent i Skellefteå 2 - 4 november ^^
www.skecon.se Någon som ska dit? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Samuraiholic
|
Jag har funderat jäkligt mycket på att dra dit.. främst just för att det ligger ganska nordligt till och skulle därmed bli en tacksamt billig konventsresa! Resa med tåg/buss i Sverige är nämligen löjligt mycket billigare än i Finland... *mumlar* Jag hatar att Finland tvingar alla över 16 år (då man ännu räknas som junior) att betala rövdyra vuxenpriser om man inte har studiekortet... *mumlar* Och jag kan inte få studiekortet då jag studerar i Sverige... med andra ord konventar jag hellre i Sverige eftersom jag sparar en jävla massa pengar på resandet då, det vill säga Skecon är väääääldigt lockande och troligt att det kan bli av, hihih.
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Registered User
|
Oh hellyeah!
Bara 8 mil bort = sjukt billigt, visste inte ens att det fanns något konvent såhär "långt" norrut! ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Registered User
|
Om jag drar dit blir det tillsammans med Blood vi gör nämligen alla våra konventresor ihop.
~ Currently Working On: ~ The Legend of Zelda: A Link to the Past - Link Next attending con: Skecon 02 (28-30 June) Skellefteå, Sweden FRI Yamato "Matt" Ishida (Digimon) SAT Uryu Ishida (Bleach) SUN Kratos Aurion - Pre-Game (Tales of Symphonia) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Samuraiholic
|
Köpte biljett igår, det är nu säkert att jag ska på Skecon!
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Registered User
|
Har också köpt biljett det blir grönt ljus för mig med!
~ Currently Working On: ~ The Legend of Zelda: A Link to the Past - Link Next attending con: Skecon 02 (28-30 June) Skellefteå, Sweden FRI Yamato "Matt" Ishida (Digimon) SAT Uryu Ishida (Bleach) SUN Kratos Aurion - Pre-Game (Tales of Symphonia) |
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|