|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#16 |
|
My dreams are my wings.
|
OMG vart i skåne bor du?
D Jag bor också där~ Jag har cosplayat som Tiana på förra årets Danse macabre i Ystad! ^^ Kanske köra som Tiana igen nästa år i henns lilypad klännnig! Kommer även sats på Esmerlada,kida, Pocahontas och kanske Jasmine cos i framtiden Jag kommer dock inte åka på några konvent nu mera i år..KANSKE Tomcon/Danse Macabre som den 10-11:e nov. :'>
2013 Con list: Närcon Next cosplays will be : .:Sailor Saturn | 5% .:Storm - X-men animted series | 80% (nned to redo boothcover and maybe new wig) .:Akane Tsunemori | Psycho pass 75% "I will never see the sky the same way I will learn to say goodbye to yesterday" - Last edited by MissAngie : 10-23-2012 at 04:21 PM. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
To infinity and beyond!
|
Snygg cosplay på Tiana! Ja Kida hade varit roligt att vara, tänkte på det när jag såg Atlantis för några dagar sedan
![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Registered User
|
jag har vart klädd till PUMBA! XDhehe
Kalara du mig gris !!! kallar du mig gris!!!! NI SKA KALLA MIG HÄR GRIS!!!!! AAAAAAHHHH XD |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Registered User
|
Quote:
Var på den i HBG och det kom fler cosplayare dit än vad jag vågade drömma om. Så jag ska göra ett försök nu i Sthlm (1-2 dec) på sci-fi mässan och se om responsen är lika bra i sthlm som i HBG, ska även själv cosplaya där hade jag tänkt ![]() |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
My dreams are my wings.
|
@Jasseman: Fast Scifi-mässan räknas mera som event än konvent faktikst.. ^^; Eftersom det mera sci-fi,american comcis där än asså japan relaterad saker lol. Jag såg också rätt många cosplayare då jag va där! Kände dem flesta haha XD *coslayade som Black cat*
Vi har även text Okashiicon i malmö fast det kommer inte hållas nästa år :/ som det brukar göra i Mars månad!
2013 Con list: Närcon Next cosplays will be : .:Sailor Saturn | 5% .:Storm - X-men animted series | 80% (nned to redo boothcover and maybe new wig) .:Akane Tsunemori | Psycho pass 75% "I will never see the sky the same way I will learn to say goodbye to yesterday" - |
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() Black cat? Humm... Men jaha, shit, du då har jag ju bild/bilder på er när jag fotade er gruppvis och de 3 lite mer creepy utklädda tjejera. (Awesome) Var där med mitt företag och fotade lite (Y) |
|
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|