Go Back   Cosplay.com > Canada Convention Forums > Fan Expo

Reply
Thread Tools
Unread 05-29-2008, 07:25 PM   #16
Shukakachi
Shukakachi.deviantart.com
 
Shukakachi's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 485
KHR all the way!!! so doing Tsuna again EXCEPT, here's the twist, I'm doing have X-glove Tsuna AND boxer TSUNA!!! don't ask me y I've agreed to it but my friends REALLY want me too, plus I think it'll be pretty funny. But since I'm a girl, there is NO WAY I'm going to take my top off so that's y I'm doing half and half!! hahahahaha >< wow, I've never done something this extreme!! one thing I'm not looking forward too though is the GOTrain ride there and back.....
__________________
Check out my new Photography website! http://www.wix.com/ToxicSalmon/Europa

Toronto Cosplay Picnic

HAKUOUKI VERSION MIKUO

FanExpo 2010

Friday

KAMImaki - 'DEATH BRIGADE'

Saturday

Miki - 'VOCALOID'
Shukakachi is offline   Reply With Quote
Unread 05-29-2008, 08:44 PM   #17
NanaBisou
Nana
 
NanaBisou's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 156
Shukakachi, you could wear a wife beater instead of being topless. I'd do that, but I'm not confident I'd have a boyish enough body to pass it off.
__________________
Dedicated Vocalist for Hire. Looking for band!

AN 08 - Sawada Tsunayoshi, Katekyo Hitman Reborn!
NanaBisou is offline   Reply With Quote
Unread 05-29-2008, 08:52 PM   #18
Disgaea_Fanatic
Registered User
 
Disgaea_Fanatic's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 27
HI RANDOMIT!!! I IS YOUR GOKUDERA!!!!!! bwahaha! im trying to make the dynomite....its not going so good T_T!!!! WE MUST FORCE ****(name hidden!!!ROFLAMO!!) TO BE LUSSURIA OR I WILL KILL HIM!!!! we must try tomorrow

OH! I almost forgot WE IS HAVING A REBORN PICNIC!!!
__________________
Fan Expo 2008
- Akumu- Nightmare Dreamz (Friend's original story)

Other Cosplay Planned:

Meroko (angel) - Full Moon.
Hikari - Special A

Last edited by Disgaea_Fanatic : 05-29-2008 at 09:10 PM.
Disgaea_Fanatic is offline   Reply With Quote
Unread 05-29-2008, 09:00 PM   #19
yoru-no-chou
yoruuu
 
yoru-no-chou's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 110
BOXER TSUNA!!!!!!!!!! I want to do it if wasn't that I don't have a wig

I'll be glad to be slap by leon!slipper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
rebornnnn as yoruneeeee
yoru-no-chou is offline   Reply With Quote
Unread 05-29-2008, 09:34 PM   #20
lao
PurpLettucE
 
lao's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 93
Quote:
Originally Posted by Shukakachi View Post
KHR all the way!!! so doing Tsuna again EXCEPT, here's the twist, I'm doing have X-glove Tsuna AND boxer TSUNA!!! don't ask me y I've agreed to it but my friends REALLY want me too, plus I think it'll be pretty funny. But since I'm a girl, there is NO WAY I'm going to take my top off so that's y I'm doing half and half!! hahahahaha >< wow, I've never done something this extreme!! one thing I'm not looking forward too though is the GOTrain ride there and back.....
LOL! The extremeness will definitely be worth it! I can't wait to see what you come up with xDD
lao is offline   Reply With Quote
Unread 05-29-2008, 10:21 PM   #21
mignonette
retsu-squared
 
mignonette's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 20
Expect a Hibari joining in the fray.

It'd be nice to have a Varia group shoot, though I totally oppose you, muffinwoman, in doing Levi. I will cry to see your pretty, womanly face used for Levi! ;_____; It's not that I dislike the guy, but you're really not fit for his character... *weeps in a corner*

GO AS GOKUDERA AGAIN, I COMMAND THY TO DO SO.

..Ah, aching arthritis. I'll yell at you at school instead.
mignonette is offline   Reply With Quote
Unread 05-29-2008, 10:24 PM   #22
Muffinwoman
Smokin' Bomb bitcheees!
 
Muffinwoman's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 122
Quote:
Originally Posted by mignonette View Post
Expect a Hibari joining in the fray.

It'd be nice to have a Varia group shoot, though I totally oppose you, muffinwoman, in doing Levi. I will cry to see your pretty, womanly face used for Levi! ;_____; It's not that I dislike the guy, but you're really not fit for his character... *weeps in a corner*

GO AS GOKUDERA AGAIN, I COMMAND THY TO DO SO.

..Ah, aching arthritis. I'll yell at you at school instead.
LOL Oh, your comments always make my day XD

Okay, how about this, if I manage to make Levi look NICE, we can just accept that fact that he's a bishounen in real life! or, just don't compare my face to his XDD, yes, he isn;t the prettiest creature in the world but his unbrellas are so cool ;o;. Besides, I doubt there'll eb another Levi for the Varia photoshoot, so....yeah XD. Just imagine it, Mignonette....Imagination *rainbow*
Muffinwoman is offline   Reply With Quote
Unread 05-29-2008, 11:58 PM   #23
samrin
Registered User
 
samrin's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 45
Wow! The place DOES look awesome!
I'm so excited for FanExpo now! Even more so than before!

I'm definitely going! Most likely as Adult!Reborn again XD
(I don't think I should go as Haru again, it'd be awesome if I don't double Haru since Randomit is going as her! \O/ That way we have more of various characters-- yay!)

Along is the same Yamamoto and Ryohei that was with me last time-- and if it's possible, a future Gokudera might join!

I think it'd be great to have a Levi! (he needs moar love too ;o; )
And more Varia-love to spread around! \O/

Ohhh...! This is gonna be so awesome
I can't wait to see everyone else and their cosplays again!
__________________
MY ART (and cosplay photos) : http://samrin.deviantart.com
MY PHOTOGRAPHY: http://arcaza.deviantart.com
KHR COSPLAY COMPILATION: REBORN COSPLAY

Last edited by samrin : 05-30-2008 at 12:06 AM.
samrin is offline   Reply With Quote
Unread 05-30-2008, 12:09 AM   #24
Train
Stray Cat
 
Train's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 325
I'm remaking my TYL Tsuna Outfit more closer to Vongola Primo, but with slight modification =D
omg
cant wait for photoshoot
its gonna be nothing but pure pwnage and <3
Train is offline   Reply With Quote
Unread 05-30-2008, 12:22 AM   #25
hikarilight
Finder of Truth
 
hikarilight's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,206
Quote:
Originally Posted by Randomit View Post
Maybe you should cosplay as Hibari or Dino? That would be awesome!
Hibari or Dino huh? I don't think I suit either of the characters XD I'll probably stick to either Gokudera or Tsuna and make a new outfit or something~~

This is really pumping me up though! I can't wait to see more cosplayers~~ Last year I was like the only Reborn-er and that made me sad D:
__________________
DTAC 2011
Ittoki Otoya [Uta no Prince-sama DEBUT]
hikarilight is offline   Reply With Quote
Unread 05-30-2008, 12:25 AM   #26
samrin
Registered User
 
samrin's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 45
Quote:
Originally Posted by Train View Post
I'm remaking my TYL Tsuna Outfit more closer to Vongola Primo, but with slight modification =D
omg
cant wait for photoshoot
its gonna be nothing but pure pwnage and <3
YES. VONGOLA PRIMO-NESS. \O/
I agree that it will be made of EPIC'win...!

Quote:
Originally Posted by hikarilight View Post
Hibari or Dino huh? I don't think I suit either of the characters XD I'll probably stick to either Gokudera or Tsuna and make a new outfit or something~~

This is really pumping me up though! I can't wait to see more cosplayers~~ Last year I was like the only Reborn-er and that made me sad D:
oh... OH!!
Did you pose with a Bel?! (I remember there being a Squalo with you guys too?!)
OMG. I THINK. I THINK I TOOK A PICTURE OF YOU TWO 8D
*goes to get pics from facebook*

OMG. I DID. YEAH HAHAH.
http://photos-h.ak.facebook.com/phot..._38039_155.jpg

http://photos-e.ak.facebook.com/phot...38044_1502.jpg

<-- Sorry! So sorry for hyper-ness...! Am filled with excitement D:
And I came back from just about few hours ago... working at Starbucks and getting free drinks (which the espresso-effect lasts quite long on me) during break is a super addition to how easily excited I can get D:
__________________
MY ART (and cosplay photos) : http://samrin.deviantart.com
MY PHOTOGRAPHY: http://arcaza.deviantart.com
KHR COSPLAY COMPILATION: REBORN COSPLAY

Last edited by samrin : 05-30-2008 at 12:30 AM.
samrin is offline   Reply With Quote
Unread 05-30-2008, 12:31 AM   #27
hikarilight
Finder of Truth
 
hikarilight's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,206
Quote:
Originally Posted by samrin View Post
oh... OH!!
Did you pose with a Bel?! (I remember there being a Squalo with you guys too?!)
OMG. I THINK. I THINK I TOOK A PICTURE OF YOU TWO 8D
*goes to get pics from facebook*

OMG. I DID. YEAH HAHAH.
http://photos-h.ak.facebook.com/phot..._38039_155.jpg

http://photos-e.ak.facebook.com/phot...38044_1502.jpg
OMG! I actually have photos of that costume XD I look horrible too, I should get a new dress shirt...

Yup there was a Squalo there too~
__________________
DTAC 2011
Ittoki Otoya [Uta no Prince-sama DEBUT]
hikarilight is offline   Reply With Quote
Unread 05-30-2008, 03:40 PM   #28
Muffinwoman
Smokin' Bomb bitcheees!
 
Muffinwoman's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 122
Okay, I think I have a small list of my KHR cosplay group:

we have.....

1 Hibari (mignonette)
1 Dino (my friend, Kosa)
1 Reborn (maybe)
1 Chrome
1 TYL Lambo (ten years later, not twenty XD)
1 Levi or Squalo or Gokudera (me)

I'm gonna try to convince more friends to cosplay as KHR for FanExpo! I definitely want a Ryouhei, Tsuna, and Yamamoto in my group!
Muffinwoman is offline   Reply With Quote
Unread 05-30-2008, 04:44 PM   #29
Randomit
Stupid Dog Girl
 
Randomit's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 75
Omg Omg! I asked my friend If he wanted to cosplay as Lussuria!

The conversation went like this:
Quote:
Me: Hey Matt
Matt (our hopefull Lussu!): Yes... *looks frightend*
Me: Would you wear a green mohawk?
Matt: I like mohawks!
Jenn and Sara (Our Bel and Yama):AND?
Me: Do you want to go to the Fan Expo?
Matt: I guess so...
Jenn and Sara: AND?
Me: Well, I was wondering if you could cosplay with us there...*puppy dog face*
Matt: Hey! You guys are probably making me go as a rapist or something! And you'll ditch me there!
Me: But he's an assassin! A MAFIA assassin! He does Muy Thai! (sp?)
Matt: Cool...
Me: ALRIGHT THEN YOU'RE GOING!
^XD

My Gokudera and Bel have decided to reenact thier fight together! And Gokudera wants to ride on my back yelling at people! It'll be fun!

Me and Disgaea_Fanatic (Gokudera) are gonna enter the skit comp doing this~KIRA KIRA KIRA DANCE!

Also, a Tsuna is much needed by Haru!!!!!! *makes puppy dog face*
__________________
Planned Cosplays
Chika Midarezaki (Kyouran Kazoku Nikki)
Ken Joushima (KHR)
Haiaki Yamaguchi (Friend's OC)
Belphegor (KHR)
Kururu Sumeragi (Air Gear)
Marui Bunta (PoT)
Randomit is offline   Reply With Quote
Unread 05-30-2008, 07:13 PM   #30
Muffinwoman
Smokin' Bomb bitcheees!
 
Muffinwoman's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 122
Quote:
Originally Posted by Randomit View Post
Omg Omg! I asked my friend If he wanted to cosplay as Lussuria!

The conversation went like this:

^XD

My Gokudera and Bel have decided to reenact thier fight together! And Gokudera wants to ride on my back yelling at people! It'll be fun!

Me and Disgaea_Fanatic (Gokudera) are gonna enter the skit comp doing this~KIRA KIRA KIRA DANCE!

Also, a Tsuna is much needed by Haru!!!!!! *makes puppy dog face*

Lmao, I love your persuasion skills! XD Very, very pro

and holy crap, that KIRAKIRAKIRA dance looks so smexy! XD If I get to see Gokudera dance it, I'd prolly faint XDD
Muffinwoman is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -5. The time now is 11:57 PM.


Copyright 2002-2018 Cosplay.com, LLC. All Rights Reserved.
All comments and posts in our forums are the opinion of the respective poster.