Go Back   Cosplay.com > Canada Convention Forums > Fan Expo

Reply
Thread Tools
Unread 05-31-2008, 07:27 PM   #46
final
aka Coo
 
final's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 31
Quote:
Originally Posted by Muffinwoman View Post
@final: Hahaha, yeah, i wanna try a rare cosplay this time :P. And plus, I love his umbrella swords, and I wanna do some kind of dance routine that involves umbrellas.....yeah >_>;
That sounds cool~! Are you entering it as a skit? Or just doing it for fun? Either way, I can't wait to see it! How many umbrellas are you gonna be bringing? That'll be interesting to walk around with. XD
final is offline   Reply With Quote
 
Unread 05-31-2008, 09:09 PM   #47
Muffinwoman
Smokin' Bomb bitcheees!
 
Muffinwoman's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 122
Quote:
Originally Posted by final View Post
That sounds cool~! Are you entering it as a skit? Or just doing it for fun? Either way, I can't wait to see it! How many umbrellas are you gonna be bringing? That'll be interesting to walk around with. XD
Mmm, I dunno about a skit, I'd get major stagefright. I want to bring eight (which i'll have to make beause his umbrellas are uber thin!!). I might bring an actual umbrella so it can open up for my little jig...but other than that, fake umbrelas FTW.

BTW, does anybody know anyone cosplaying as Xanxus for FanExpo? I need a master! XDDD
Muffinwoman is offline   Reply With Quote
Unread 05-31-2008, 09:13 PM   #48
Shukakachi
Shukakachi.deviantart.com
 
Shukakachi's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 485
OK OK!! So I've decided to wear a white (in girl terms) blouse ( loose, not form fitting..some buttons down...T///T NOT THAT MANY) with my black neck tie, collar up, with 3 DYING WILL FLAMES, one on my head, the other two connected to my X-GLOVES and a dash of cutness: a Teddybear!!! That's how you can tell it'll be me!! THE TEDDYBEAR!! oh! and of course my boxers and a pair of sandals tehe!!

So then I describe my Tsuna as dudadaDA!! SLEEPY TSUNA!!! ( or maybe BEDYBYE Tsuna sounds better!?) cause you never know what happens to Tsuna in his sleep!! (was that a dirty joke?......oh God.....--_--;;) I'm going to try to make it look like he just woke up from a nap, very disheveled, in his Dying Will form tehe!!! If that's the case then I'm going to run up and give teddybear hugs to people, tehe!

NOW I'm EXCITED!!.....course I will need to run into another KHR cosplay, last year I got lost.....wait a minute, I get lost more then once at EVERY convention, my friends say I get lost when in large groups -_-; I know this is a little soon, but will someone be my guide, or atleast say something to me about the photoshoot if they run into me? pretty please!! I've missed every photoshoot so far ><

Arigato Gozaimasu!!

Edit: GIANT TEDDYBEAR!! one you can carry on your back tehe!! ><
__________________
Check out my new Photography website! http://www.wix.com/ToxicSalmon/Europa

Toronto Cosplay Picnic

HAKUOUKI VERSION MIKUO

FanExpo 2010

Friday

KAMImaki - 'DEATH BRIGADE'

Saturday

Miki - 'VOCALOID'

Last edited by Shukakachi : 05-31-2008 at 10:18 PM.
Shukakachi is offline   Reply With Quote
Unread 05-31-2008, 10:36 PM   #49
mignonette
retsu-squared
 
mignonette's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 20
@muffinwoman: Learn Odore!Soran. We don't have to do a skit, but at least start parapara-ing so you can join me and Nat in our lonesome company of our parapara hobby. :'3 It's pretty easy to master once you watch the video a few times and such.

lol and brush up on your Hare Hare Yukai. Julie and I needs a Haruhi.
mignonette is offline   Reply With Quote
Unread 05-31-2008, 11:11 PM   #50
Train
Stray Cat
 
Train's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 325
@Shukakachi
omg
sounds awesome =D
I wonder how it'd feel to be in boxers and wife beater while taking subway O_O
kinda relieved im not oding something super extreme =P
but i say, you're gonna be highlight of my day at the con =)
Train is offline   Reply With Quote
Unread 06-01-2008, 12:02 AM   #51
yoru-no-chou
yoruuu
 
yoru-no-chou's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 110
@muffinwoman Thank you!!! TTATT I'm not 100% sure if im going but I am I can be Hibari/Mukuro/Fuuta. just chose what pairing you like LOL
If you are cosplaying as lavi, I'll believe that his is really a bishonen in real life and he is simply hiding his beautiful face all along.

@Disgaea_Fanatic heheheheheee juudaimee's right land doggggg *drools*

@Shukakachi I wont miss you for sure now, and you just made my day

@mignonette HARE HARE YUKAI!!! I wasn't there to do the harehare yukai dance last shoot so this time im going all out XDD

my photos for anime north is up~!! http://album.blog.yam.com/SayaChan&folder=4446522
and
http://yoru-no-chou.deviantart.com/a...ne-Up-87227523
__________________
rebornnnn as yoruneeeee
yoru-no-chou is offline   Reply With Quote
Unread 06-01-2008, 12:12 AM   #52
hikarilight
Finder of Truth
 
hikarilight's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,206
Quote:
Originally Posted by yoru-no-chou;2454453my photos for anime north is up~!! [url
http://album.blog.yam.com/SayaChan&folder=4446522[/url]
and
http://yoru-no-chou.deviantart.com/a...ne-Up-87227523
Yay for more photos! They are amusing me to no end~~
__________________
DTAC 2011
Ittoki Otoya [Uta no Prince-sama DEBUT]
hikarilight is offline   Reply With Quote
Unread 06-01-2008, 08:53 AM   #53
Randomit
Stupid Dog Girl
 
Randomit's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 75
@ Shukakachi: I LOVE THAT IDEA! ))

@ Yoru no Cho: The more pics the better!

@ Muffinwoman: I really hope there will ba a Xanxus!!!

For the KiraKira thing, I have decided to hijack my friend's cosplay and dance as YAMAMOTO! GOKUDERA AND YAMAMOTO AND MAYBE SOMEONE ELSE ARE GONNA KIRAKIRAKIRA!! XD
__________________
Planned Cosplays
Chika Midarezaki (Kyouran Kazoku Nikki)
Ken Joushima (KHR)
Haiaki Yamaguchi (Friend's OC)
Belphegor (KHR)
Kururu Sumeragi (Air Gear)
Marui Bunta (PoT)
Randomit is offline   Reply With Quote
Unread 06-01-2008, 09:04 AM   #54
meepuns
 
meepuns's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 166
Quote:
Originally Posted by Muffinwoman View Post
@final: Hahaha, yeah, i wanna try a rare cosplay this time :P. And plus, I love his umbrella swords, and I wanna do some kind of dance routine that involves umbrellas.....yeah >_>;
Dance routine with umbrellas? I THINK YOU KNOW WHAT THAT MEANS.
http://youtube.com/watch?v=a4X7eFbP3u4

Even better go to 0:45 http://youtube.com/watch?v=jyqgJXopRTM
LOL.

Don't hurt me D: I just.. couldn't resist. LOL. |D
__________________
█║▌│║▌
meepuns is offline   Reply With Quote
Unread 06-01-2008, 09:57 AM   #55
Muffinwoman
Smokin' Bomb bitcheees!
 
Muffinwoman's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 122
Quote:
Originally Posted by meepuns View Post
Dance routine with umbrellas? I THINK YOU KNOW WHAT THAT MEANS.
http://youtube.com/watch?v=a4X7eFbP3u4

Even better go to 0:45 http://youtube.com/watch?v=jyqgJXopRTM
LOL.

Don't hurt me D: I just.. couldn't resist. LOL. |D
LMAO @ THE SECOND VIDEO! And I was seriously considering dancing to Umbrella by Rihanna!! Wow, that video just made my week....LMAO I think varia should be a dance crew (Jabbawokeez!!).

@Yoru: Omg, I love your gallery! The AN'08 photos were awesome XD and...OOFURI COSPLAY! OMG, I CANT BELIEVE I MISSED THE OOFURI COSPLAYERS! ;A;!!!
Muffinwoman is offline   Reply With Quote
Unread 06-01-2008, 11:50 AM   #56
Disgaea_Fanatic
Registered User
 
Disgaea_Fanatic's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 27
@randomit: WTF JEN LET YOU HIJACK HER COSPLAY?!?! or does she not know yet.. BWAHAHA!! who else would join us???

@Shukakachi: BEDDYBYE TSUNA!!!! PURE GENIUS!!!! ROFLMAO!!!
__________________
Fan Expo 2008
- Akumu- Nightmare Dreamz (Friend's original story)

Other Cosplay Planned:

Meroko (angel) - Full Moon.
Hikari - Special A
Disgaea_Fanatic is offline   Reply With Quote
Unread 06-01-2008, 05:00 PM   #57
Randomit
Stupid Dog Girl
 
Randomit's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 75
@ Disgaea: If Jen's not going, I'm probably going as Yamamoto. LOL Yama on Goku's back with Goku screamong ONWARD MY MINIONS and KIRAKIRAKIRA would be fun!
__________________
Planned Cosplays
Chika Midarezaki (Kyouran Kazoku Nikki)
Ken Joushima (KHR)
Haiaki Yamaguchi (Friend's OC)
Belphegor (KHR)
Kururu Sumeragi (Air Gear)
Marui Bunta (PoT)
Randomit is offline   Reply With Quote
Unread 06-01-2008, 05:46 PM   #58
Disgaea_Fanatic
Registered User
 
Disgaea_Fanatic's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 27
@randomit: HEY! I IS GOING ON YAMA'S BACK NOT OTHER WAY OR I WILL FREAKIN DIEEE!!!
__________________
Fan Expo 2008
- Akumu- Nightmare Dreamz (Friend's original story)

Other Cosplay Planned:

Meroko (angel) - Full Moon.
Hikari - Special A
Disgaea_Fanatic is offline   Reply With Quote
Unread 06-01-2008, 05:53 PM   #59
Randomit
Stupid Dog Girl
 
Randomit's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 75
Quote:
Originally Posted by Disgaea_Fanatic View Post
@randomit: HEY! I IS GOING ON YAMA'S BACK NOT OTHER WAY OR I WILL FREAKIN DIEEE!!!
*puppy face*
Is Yama-chan that rape-able?

We must go to pacific mall soon! CAUSE ANIMATE HAS A SHISHIDO PLUSHIE!

AND VONGOLA RINGS!
__________________
Planned Cosplays
Chika Midarezaki (Kyouran Kazoku Nikki)
Ken Joushima (KHR)
Haiaki Yamaguchi (Friend's OC)
Belphegor (KHR)
Kururu Sumeragi (Air Gear)
Marui Bunta (PoT)

Last edited by Randomit : 06-01-2008 at 05:56 PM.
Randomit is offline   Reply With Quote
Unread 06-02-2008, 09:13 AM   #60
Markiiee
DDR/ITG Master
 
Markiiee's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 23
I'm gonna be TYL Yama again, gonna bring a katana instead of my shinai and must get vongola ring!!! (probably at pmall)

@muffinwoman: There was a Xanxus at AN, maybe he'll come to FX

@meepuns: LOL at the second video, wow people do this stuff for fitness? You guys so have to do umbrella. We should do caramelldansen again!!
__________________
HNY - Kyon AN 07
KHR -TYL Yamamoto AN 08
KHR -TYL Levi
KHR- Reborn AN 09

Last edited by Markiiee : 06-02-2008 at 09:15 AM.
Markiiee is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 06:57 PM.


Copyright 2002-2018 Cosplay.com, LLC. All Rights Reserved.
All comments and posts in our forums are the opinion of the respective poster.