Since the first day was such a success, we extended it one more day! In order to make room for incoming inventory, we are selling some of our ready-to-ship colors at very low prices, through Monday only. Short wigs are $15, long wigs are $20. There are limited colors available, so grab them fast before they’re gone! -- Overstock Wigs -- sale ends at 11:59 PM, Pacific time, May 20th.
|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#16 |
|
you know you want it ^^
|
dubbelpost ftw
nej men, hur som helst petade på sverok eftersom jag träffade honom på stan sverokbussen är ingen buss det är vanligt tåg det han fixar åt oss (alla som ska åka från fma, randomkai[styrelse], ocularis osv) är rabatt. de skulle snacka om det om det var ikväll elelr imorgon, så varken han elelr jag vet mer specifikt än att det blir billigare än vanligt, att alla åker samtidigt och jag tror att det var tåg hela vägen. annars är det lite weird xD |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Warning: Do not feed.
|
Oh, nice!
![]() |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
+anima
|
Tack för era svar! det är så skönt när man kan få hjälp när man inte kan bestämma sig! jag gör som ni säger och sätter fart! XP
Quote:
mitt nya projekt är definitivt också otympligt, iallfall som det verkar nu -_-' (man borde lära sig nån gång!) hmm, jo jag kan väll berätta vad vi håller på med, de är så okända ändå att jag blir förvånad om vi blir igenkända. det är en trollkarl från en av CLAMPS serier som heter Magic knight rayearth! den finns på svenska men är bara på åtta böcker och inte så känd... den karaktär jag håller på med ^^ Så spännande med en stor Bleachgrupp! vilka karaktärer har ni fått ihop? (eller gör alla bara den de känner för) hmm tyvärr får jag nog det ändå men jag har börjat stålsätta mig så ^^' (joo jag är en idiot och väl medveten om det >_<' )
|
|
|
|
#19 |
|
you know you want it ^^
|
haha, ååh så coolt! längtar till at få se resultatet
bleachgrjen fick väl folk vara vad de ville till en början, sen började vi jaga folk som kunde fylla ut så att säga. vi vill ha ett sammanhang, så det blir mest taichous och fukutaichous (kaptener och löjtnanter) sen fick vi en espada med oss också, men jag tror det ordnar sig så att vi får med en till arrankar vissa av oss har dessutom två cosplays från bleach! det är naejz ^^ |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Warning: Do not feed.
|
Ooh, har tänkt att läsa Magic Knight, men aldrig kommit igång... så mycket annat att läsa... Men aja, ska bli väldigt intressant att se resultatet tsukii! Hoppas att det inte blir alltför varm bara. o.O
Quote:
Måste komma ihåg att ta med kameran och fota på Närcon... Känns som om man aldrig fotar ordentligt på konventer och nu när man går foto kurs på bilden så känner man sig lite småfail om man inte tar chansen. x'DHoppas att det är bra väder... ![]() |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
dreamoforange
|
Magic knight rayearth~~! <3 Hoppas det inte blir för varmt, han har ju många lager på sig. o.o
Jag kan säha några karaktärer från Bleach vi definitivt kommer att ha, eftersom Sushki var så vag. ![]() Vi kommer att ha en Gin och en Izuru, en Mayuri och en Nemu, Ukitake, Yachiru, taichou!Yoruichi och taichou!Urahara, Shinji, Hayori, Ggio Vega, eventuellt en Kenpachi. Säkert fler, men jag har glömt dem isåfall. ^^ En Nelliel? Kommer inte ihåg om hon skulle ha den på Närcon, eller spara den till Uppcon. >> |
|
|
|
|
|
#22 |
|
+anima
|
Wow, det ska bli helkul att se! låter som detta convent blir mycket intressant! joo det är många lager och det KOMMER bli varmt ^^'
vi är två som håller på med våra dräkter nu, men med lite tur blir vi nån till... och vipps har vi nästan en liten grupp! X3 nä, men det ska bli trevligt, ses o hörs!
|
|
|
#23 | |
|
you know you want it ^^
|
Quote:
1. hon heter hiyori, inte hayori 2. vi kommer inte ha en hiyori 3. vi komemr ha en aizen taichou 4. vi kommer ha en neliel 5. vi kommer ha en matsumoto 6. vi komemr ha en hitsugaya 7. han som skulle vara ukitake kaaanske ska vara en till 8. han som ska vara shinji kaaanske hoppar av lolz, vi hinner fortfarande skrapa ihop fler x3 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Registered User
|
Hoy kommer till närcon ^^ dels kommer jag ingå i baka cosplays transformers grupp (ca 8pers) och dels ska ja gå som schneizel från code geass, link (zelda owo) och real saoyran från tsuabasa ^^
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
dreamoforange
|
Hitusgaya och Matsumoto. That's what I said, men bara ofailiga personer kan se det ^w^
Aizen var inte bestämd när jag skrev~~ Kotka visste inte om hon skulle vara Nell, hon sa det förut iaf. Hiyori/Hayori, same shit, har hon ändrat sig? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
you know you want it ^^
|
ja. issla ska vara kingdom hearts med stephie, linda och than tror jag, och nåt mer. det är inte så att hon gillar bleach, blev förvånad när hon sa att hon skulle vara med, lolz.
men vår vega verkar fortfarande på! x3 och på tal om det, nån som vet vart man hittar hönsnät med små hål? ja, det har med saken att höra xD någon som däremot nu blir skrivet i fel tråd är att han funderar på att vara released vega på uc 10! shiet, jag undrar hur vi ska greja hans peruk, haha |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
+anima
|
Quote:
Att du håller på att planera til uc redan, ska bli kul att se!
|
|
|
|
#28 |
|
dreamoforange
|
Våra cosplays till uppcon är planerade, och är redo att sys så fort vi köper tyg, eftersom att vi ska tydligen ha totalt tre cosplays då. =.= (Sushis fel >>) En av dem har jag redan börjat på. :3
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
you know you want it ^^
|
mitt fel?! NANI?
. . . . o hm, okey, det kanske är det xD hahaha, du behöver iaf inte ha klänning på dig, haha! xD note to self: kolla vad en metallsåg kostar |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Registered User
|
Jag funderar på att åka. Ska då cosplaya som min karaktär Sister Rose från Trinity Blood.
Men jag har lite frågor om det, då jag aldrig har varit där: * håller det verkligen på i 3-4 dagar? * vart är det i örebro? * Något annat som ny man borde veta? Tack på förhand ^^ |
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|