|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#16 |
|
Registered User
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
The Samurai
|
Om man ej har en eller ja en sönder så hjälper det mig inte så mycket xD
"The waves of history swallow everything until we all spat back out as flotsam. And then... we are gone. Great leaders full of ambition, vast armies full of aggression. They approach this island intent only on making their own history. So be it. If destiny dictates that I follow the others swallowed up, then I will go. But they will remember my name." |
|
|
|
|
|
#18 |
|
dreamoforange
|
Du kan ju alltid sitta och paniksy de sista sakerna? 8D Något av en tradition för mig - XD''
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Go go ret's go romancu!
|
ska försöka hitta dit till träffen, kommer dock till konventet runt klockan 7 eller så troligen på fredagen, måste man jobba så måste man. ;(
bokat konvent biljett, nu är det bara resan kvar. Lelouch och Zero kostymer kommer det iallafall att tas med, får se om det blir mer efter Otakon.
|
|
|
|
|
#20 |
|
+anima
|
Jag vill med, jag vill med! (vinkar)
har lyckats fått ledigt så man kommer redan på torsdag, så fredag låter toppen! XD
|
|
|
#21 |
|
Cosplay Lover &lt;3
|
Så ska man hitta på något mer att göra redan nu ?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
The Samurai
|
"The waves of history swallow everything until we all spat back out as flotsam. And then... we are gone. Great leaders full of ambition, vast armies full of aggression. They approach this island intent only on making their own history. So be it. If destiny dictates that I follow the others swallowed up, then I will go. But they will remember my name." |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Speedy Gonzales. Quite
|
Fotleken, endast cosplayare
![]()
|
|
|
#24 |
|
Registered User
|
Hmm, jag kanske kommer :3
Beror väll lite på så det inte krockar med något som det gjorde på Uppcon:09 för min del ^^'' Men ifall en Mikan från Air Gear kommer förbi (mest troligt i rollerblades xD) så borde det vara jag ^^ |
|
|
|
|
|
#25 |
|
*Queen Of The Zombies*
|
Vad är det för nörderi?! Sluta vara så himmlans klassisk bror, låt oss göra denna istället:
http://www.youtube.com/watch?v=wcV0J...eature=related Itachi kommer bli sjukt snurrig iaf! xD *winks* |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Speedy Gonzales. Quite
|
Spansk Fylla fan! XD
|
|
|
#27 |
|
Registered User
|
me wanna come :3:3 men det e twister turnering samtidigt ;____; 19.30 instead? plz @-@ *w* ^^
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Registered User
|
jag ska försöka! Har ett photoshoot runt den tiden, men ska se om jag hinner ^^
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Registered User
|
jag hoppas att jag kan komma dit om inte jag har jobb-pass, kommer att jobba på närcon caféet, men alla som vill se mig så kommer jag cosplaya Kadaj från Advent Children ^^
|
|
|
#30 |
|
Cosplay Lover &lt;3
|
Tror nog att "mötet" lär väl hålla ut mer än en halvtimme för hoppningsvis, kanske inte alltid vid grillen iof, men det borde inte vara så svårt att hitta oss. Man kan alltid lämna en lapp däromkring och skriva vart alla stack istället annars kanske? Tänkte att nu när det är så nära är det lite jobbigt att ändra tiden ifall vissa inte går in på forumet och ser det innan dess.
|
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|