Go Back   Cosplay.com > Cosplay Chat > Seeking Cosplayers

Reply
Thread Tools Rating: Thread Rating: 45 votes, 4.93 average.
Unread 11-03-2009, 10:05 AM   #1546
XxLadyYuixX
I n a c t i v e ?
 
XxLadyYuixX's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,557
I'll miss meh Fai Twin too D:
(: haha I'll survive Suzume, and Aww Rain! D: thats no fun, are you sure you're going to be alright for this Saturday? ;~;
__________________
A-Kon 2011


- Fai D. Flourite {Tsubasa Reservoir Chronicle}
- Xerxes Break? {Pandora Hearts}
- Yui Hongo? {Fushigi Yuugi}
- Ahiru/Duck Arima? {Princess Tutu}
- North Italy / Feliciano Vargas? {Hetalia Axis Powers}
- Ciel Phantomhive? {Kuroshitsuji / Black Butler}
XxLadyYuixX is offline   Reply With Quote
 
Unread 11-03-2009, 10:13 AM   #1547
Negu
Registered User
 
Negu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 275
How ish everyone doing? ^~^ I missh talking to all of you.
__________________
TeamStickosplay
http://www.stickam.com/neguism

Cons Attended
Tora-Con 07' - Ryuuzaki "L" (Closet cosplay - Death Note)
Tora-Con 11' - The Flash (Original - DC Comics)

Present Cosplays
Roxas Twilight Town Version (Kingdom Hearts II) - 100% (Bought off Ebay)
The Flash (Original - DC Comics) - 70%

Future Cosplays
Sailor Mercury (Sailor Moon Anime)
Negu is offline   Reply With Quote
Unread 11-03-2009, 10:34 AM   #1548
Tamouri
Sneaking into your dreams
 
Tamouri's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,488
Woot! No school! I'm gonna watch some anime!
__________________
Player of Cos, Keeper of Sexy, and Pro of Crastination.
Tamouri is offline   Reply With Quote
Unread 11-03-2009, 10:45 AM   #1549
DarkSuzume
Registered User
 
DarkSuzume's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,413
YAY! *dances around* ANIME WOOT WOOT!
DarkSuzume is offline   Reply With Quote
Unread 11-03-2009, 12:01 PM   #1550
XxLadyYuixX
I n a c t i v e ?
 
XxLadyYuixX's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,557
LOL; I wish I could do that Dx
darn you English Class ~shakes fist~ T^T
__________________
A-Kon 2011


- Fai D. Flourite {Tsubasa Reservoir Chronicle}
- Xerxes Break? {Pandora Hearts}
- Yui Hongo? {Fushigi Yuugi}
- Ahiru/Duck Arima? {Princess Tutu}
- North Italy / Feliciano Vargas? {Hetalia Axis Powers}
- Ciel Phantomhive? {Kuroshitsuji / Black Butler}
XxLadyYuixX is offline   Reply With Quote
Unread 11-03-2009, 12:02 PM   #1551
Tamouri
Sneaking into your dreams
 
Tamouri's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,488
Who here has seen Gurren Lagann?
__________________
Player of Cos, Keeper of Sexy, and Pro of Crastination.
Tamouri is offline   Reply With Quote
Unread 11-03-2009, 12:16 PM   #1552
Lisama
Social Link GO!
 
Lisama's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 291
Quote:
Originally Posted by Janiekat View Post
we totally have to hang out sundayyy~! even though that will be the day I'm there the shortest...but yeah, haha.
I'll be sure to look for you! =D You'll be cosplaying Umbreon, right? ( Which looks adorable, btw. <3 )

@Naru: Haven't seen that show yet, but I've heard a lot of good things about it. Also it's being cosplayed a lot recently. There were a bunch at Otakon this year.
__________________
Planned Conventions this year:

Setsucon, Zenkaikon, Jaycon, Otakon


Planned Cosplays:
Yuri Lowell - Tales of Vesperia
Reaver - Fable 3
More TBA, once I think of them, lol.

Lisama is offline   Reply With Quote
Unread 11-03-2009, 12:32 PM   #1553
Tamouri
Sneaking into your dreams
 
Tamouri's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,488
There were a lot! My brother kept telling me how amazingsauce it was. I've only watched 2 so far.
__________________
Player of Cos, Keeper of Sexy, and Pro of Crastination.
Tamouri is offline   Reply With Quote
Unread 11-03-2009, 01:05 PM   #1554
Janiekat
Registered User
 
Janiekat's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 181
Yeaah~! My friend she's like in love with it and we went to the gathering at Otakon. It was so badass, haha. and she talks about it all the time, so i know a bunch about it and trying to find the time to watch it XP she cosplayed as Nia. http://www.cosplay.com/costume/236646/

And yes, Lisama! I'm going to be Umbreon. <3 and thanks, hehe. it turned out better then i thought...since i made it and i can't sew >.< and i still need to do the tail for Zenkaikon.
__________________
Cosplay List 2013

OTAKON
Ryōta Kise (Kuroko no Basuke), Prince Finne (Adventure Time) Morgiana (Magi), Belle (Once Upon a Time)

Will be doing photoshoots at AnimeUSA.
Janiekat is offline   Reply With Quote
Unread 11-03-2009, 01:15 PM   #1555
soeunkyo
I can't believe my eyes
 
soeunkyo's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 457
Oh Gurren Lagann?!!!! Oh your friend cosplay as Nia Nice!!!. Can you tell her...Row Row Fight Da Powah!!!!!!!! Haha . You should be Yoko Janie XD!
soeunkyo is offline   Reply With Quote
Unread 11-03-2009, 01:17 PM   #1556
Janiekat
Registered User
 
Janiekat's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 181
hahaha...no :[ i actually like to wear clothes, thank you very much lol.
__________________
Cosplay List 2013

OTAKON
Ryōta Kise (Kuroko no Basuke), Prince Finne (Adventure Time) Morgiana (Magi), Belle (Once Upon a Time)

Will be doing photoshoots at AnimeUSA.
Janiekat is offline   Reply With Quote
Unread 11-03-2009, 01:41 PM   #1557
soeunkyo
I can't believe my eyes
 
soeunkyo's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 457
lol I was just teasing :-P . Only a few more days till Zenkaikon Woohoo and I don't even know what to go as sadly lol!
soeunkyo is offline   Reply With Quote
Unread 11-03-2009, 01:46 PM   #1558
Janiekat
Registered User
 
Janiekat's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 181
lol wooo~! i'm going as Umbreon haha. i'm mad excited :3 I get to eat lunch with Johnny Yong Bosch on Saturday, huzzah!
__________________
Cosplay List 2013

OTAKON
Ryōta Kise (Kuroko no Basuke), Prince Finne (Adventure Time) Morgiana (Magi), Belle (Once Upon a Time)

Will be doing photoshoots at AnimeUSA.
Janiekat is offline   Reply With Quote
Unread 11-03-2009, 02:01 PM   #1559
Lisama
Social Link GO!
 
Lisama's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 291
I've been wanting to ask this question last time you mentioned it, but how in the world did you manage to get lunch with Johnny? I've seen him twice and he's a really nice, laidback guy. =] Congrats on getting that opportunity!
__________________
Planned Conventions this year:

Setsucon, Zenkaikon, Jaycon, Otakon


Planned Cosplays:
Yuri Lowell - Tales of Vesperia
Reaver - Fable 3
More TBA, once I think of them, lol.

Lisama is offline   Reply With Quote
Unread 11-03-2009, 02:25 PM   #1560
DarkSuzume
Registered User
 
DarkSuzume's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,413
Wow! Congrats, Janie!
DarkSuzume is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 11:42 PM.


Copyright 2002-2013 Cosplay.com, LLC. All Rights Reserved.
All comments and posts in our forums are the opinion of the respective poster.