Go Back   Cosplay.com > Cosplay Chat > Cosplay Newbies

 
Thread Tools Rate Thread
Unread 10-26-2009, 09:07 PM   #1
Liz Shepherd
Registered User
 
Liz Shepherd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 77
Halloween ideas

Is it the right place? Okay, idk, but i need some ideas for a quick easy halloween costume :3.


Thanks.
__________________
UPCOMING COSPLAYS

-Jill Valentine BSAA
-Jill Valentine S.T.A.R.S

-Pyramid Head
-Rhode Kamelot
The Engraver
Liz Shepherd is offline  
 
Unread 10-26-2009, 10:16 PM   #2
Tabby-chan
Aka: Natsuno Yuuki
 
Tabby-chan's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 913
L from death note lol
__________________
Sakura-con 2012
Pikachu, Amulet Heart, Kurusu Syo, Yuuki Natsuno
Tabby-chan is offline  
Unread 10-26-2009, 10:19 PM   #3
Oniigiri_Basket
Fangirl Extraordinaire
 
Oniigiri_Basket's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 1,364
You could go as Sora from Kindgom Hearts in his Halloween Town form, but then again that isn't exactly easy... hmmm...

What about Karin Maaka from Chibi Vampire? That's pretty easy, all you'd need is a wig, and it's definitely very Halloween-ish.
Oniigiri_Basket is offline  
Unread 10-26-2009, 10:46 PM   #4
Chergnomebyl
Landshark
 
Chergnomebyl's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 4,235
Quote:
Originally Posted by kittypurr935 View Post
L from death note lol
Haha no more L's! xD
Chergnomebyl is offline  
Unread 10-26-2009, 11:02 PM   #5
takeyamaa
Glasses - type character.
 
takeyamaa's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 1
Quick and easy ? It really depends on what you've already have, how you look like, etc. Without that sort of info, people won't give you "honest-to-god" results, y`know ?
__________________
KHR -- Yamamoto, Takeshi ( 100 % )
KHR -- Colonello ( 20 % )
DN -- Beyond Birthday ( 100 % )
takeyamaa is offline  
Unread 10-27-2009, 12:09 AM   #6
Chergnomebyl
Landshark
 
Chergnomebyl's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 4,235
It doesn't really matter of "how you look" You can go as anything you desire. You just have to find something you like that you know you can pull off.
Chergnomebyl is offline  
Unread 10-27-2009, 10:51 PM   #7
angola
Banned
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 53
which style do you like? male or female, horrible or lolita,clarify more, dear
angola is offline  
Unread 10-28-2009, 08:42 PM   #8
Liz Shepherd
Registered User
 
Liz Shepherd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 77
LOL, yeah sorry.


Female, I'm tall, medium lenght hair(reddish brown), and I was thinking about something...with blood and gore-ish and yeah :3
__________________
UPCOMING COSPLAYS

-Jill Valentine BSAA
-Jill Valentine S.T.A.R.S

-Pyramid Head
-Rhode Kamelot
The Engraver
Liz Shepherd is offline  
Unread 10-28-2009, 09:24 PM   #9
tarinalove
alsoknownas Katarini
 
tarinalove's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 993
zombie.
Resident Evil type... Or the person killing them.
28 Days later infected...
Left For Dead chick.
http://games.mescript.com/images/con...characters.jpg
tarinalove is offline  
Unread 10-29-2009, 07:26 PM   #10
Liz Shepherd
Registered User
 
Liz Shepherd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 77
Yeah, I think I'm going more for the resident evil side :3 like an TriCell (or umbrella who knows ) researcher... with guns and a big wound from her escape, and i alredy got the vials so yeah. Thanks
__________________
UPCOMING COSPLAYS

-Jill Valentine BSAA
-Jill Valentine S.T.A.R.S

-Pyramid Head
-Rhode Kamelot
The Engraver
Liz Shepherd is offline  
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 01:46 PM.


Copyright 2002-2013 Cosplay.com, LLC. All Rights Reserved.
All comments and posts in our forums are the opinion of the respective poster.