Go Back   Cosplay.com > US Convention Forums > AnimeNEXT

Reply
Thread Tools Rate Thread
Unread 09-17-2003, 11:57 PM   #1
Osuwari
No tastycakes + Airports!
 
Osuwari's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 525
Inuyasha Group

Hey guys! *waves* Yeah I'm just wondern who is going to be cosplaying as pplz from Inuyasha? I'm going to be Inuyasha and Kagome ^-^ Maybe we could meet up some time? Yeah any suggestions for a time and day. Kagome Voice actor will be there so that will be cool I'm gonna ask for her to sign my Kagome outfit. Also, Richard Cox was supposed to be there and omg I would so tottaly go into fangirl mode but he isn't coming. *sniff sniff*
Osuwari is offline   Reply With Quote
 
Unread 10-06-2003, 11:07 AM   #2
touchymiroku
Registered User
 
touchymiroku's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 56
me and my friends were the entire groupness might have seen you
__________________
Watashi no ko wo unchidasai?
touchymiroku is offline   Reply With Quote
Unread 04-17-2004, 09:47 PM   #3
ldoss_princess
Registered User
 
ldoss_princess's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 5
er, is this for 2004? if so i'm goin as miroku... i hope
ldoss_princess is offline   Reply With Quote
Unread 04-18-2004, 01:40 PM   #4
Senko-chan
...
 
Senko-chan's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,225
I'm being Sango for 04 ^_^ it would be great to meet. I'm already meeting some other Inuyasha cosplayers, but the more the merrier.
-Senko
Senko-chan is offline   Reply With Quote
Unread 04-19-2004, 05:11 AM   #5
Miroku428
Kitty
 
Miroku428's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 31
Yeah I'm going as Miroku this year again XD cuz its fun cosplaying as him ^.^ and cuz i cant think of anyone else to cosplay as this year [for `04]
__________________
Who says a girl can't cosplay as a male character and stay male?

Whenever I hard "omg female Vash!" I just wanted to yell "NO!"..I was normal vash..not female vash!

Costume photos, list of cosplays, and overall cosplay.com account is currently being worked on being changed and updated slowly..
Miroku428 is offline   Reply With Quote
Unread 04-19-2004, 04:50 PM   #6
Senko-chan
...
 
Senko-chan's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,225
XD! last time my friend went to a cosplay, she got groped by a miroku. Miroku is kawaii I love him almost as much as SesshySama! ^_^
Senko-chan is offline   Reply With Quote
Unread 05-18-2004, 07:49 AM   #7
Tainted-Embrace
+[Special K]+
 
Tainted-Embrace's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 4,792
^^' If I go I'll do Kagome.
__________________
Tainted-Embrace is offline   Reply With Quote
Unread 05-18-2004, 09:07 PM   #8
Sorahana
...That was a joke
 
Sorahana's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 4,033
I'm being Bankotsu!! So fear me and my Banryuu-lessness lol xD; No seriously my sword is invincible ^^;
__________________
~Formerly CCAmanda
Cosplayer/Photographer
OTAKON Otacafe
Panda Punch: Cosplay Photography
Sorahana is offline   Reply With Quote
Unread 05-18-2004, 09:10 PM   #9
Tainted-Embrace
+[Special K]+
 
Tainted-Embrace's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 4,792
: ) Kagome here....
__________________
Tainted-Embrace is offline   Reply With Quote
Unread 05-23-2004, 07:59 PM   #10
Din the Dancer
The Lone Mikoto
 
Din the Dancer's Avatar
 
Join Date: Feb 2003
Posts: 519
Hopefully I'll have my costume done n'stuff. I'm going as Kanna and my friend is being Kikyo. InuYasha groupness ^^
Din the Dancer is offline   Reply With Quote
Unread 05-26-2004, 05:48 PM   #11
CiralFox
Registered User
 
CiralFox's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 564
hihi! I'm going as Kagome and my friend will be Sango in a yukata!! ^-^

Miroku248, r u a guy or a girl cosplaying as Miroku? maybe u amd a nd my friends can all meet up! ^_^
CiralFox is offline   Reply With Quote
Unread 05-26-2004, 06:01 PM   #12
Senko-chan
...
 
Senko-chan's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,225
Miroku248 is female
Senko-chan is offline   Reply With Quote
Unread 05-27-2004, 06:28 PM   #13
isami
Mid or Feed
 
isami's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Posts: 951
I'm joining ranks of the Kagome Army. XD We should have a group osuwari or something. That'd be cool.
__________________

Kiwi Zing
Otakudom Rules
------------------------
Upcoming Cons
AB ? || A-Next || Otakon || M-Next

Live Journal \\ Deviant Art

isami is offline   Reply With Quote
Unread 05-27-2004, 06:59 PM   #14
Sorahana
...That was a joke
 
Sorahana's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 4,033
Hey Isami! Remember me? Lol XD
This is gonna rock............go Inuyasha group from um...................where should we be from? Lol xD;
But who cares? We're gonna raid AN with our hyperness ^O^.
__________________
~Formerly CCAmanda
Cosplayer/Photographer
OTAKON Otacafe
Panda Punch: Cosplay Photography
Sorahana is offline   Reply With Quote
Unread 05-28-2004, 12:53 PM   #15
CiralFox
Registered User
 
CiralFox's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 564
When r u guys bbeing the Inu Yasha group? Me and my friends are being the inu Yasha geroup on Saturday. Me and my friend are going to be in the Saturday night onstage cosplay, singing! ^-^ We'll see u guys there, hopefully all of us can meet up somewhere! ^_^
CiralFox is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 12:47 AM.


Copyright 2002-2013 Cosplay.com, LLC. All Rights Reserved.
All comments and posts in our forums are the opinion of the respective poster.