|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#1 |
|
Samuraiholic
|
Puhutaan!
Ajattelin, että koska täällä on niin kuolutta niin miksi ei hommata tännekin vastaava juttu kuin se ruotsalaisten "Snack (spam!)", paikka missä puhutaan kaikesta mikä jotenki liittyy cosplayhin.. ja vähän muutakin.
![]() --- Niin, ajattelin ilmoittaa kaikille meille pohjolaisille että Kemin mangapäivät järjestetään seuraavan kerran 30.10.2010! link link Meinaan itse luultavasti cossata siellä, jos minulla on silloin Ichigo Kurosaki (Bleach) cossini täysin valmis niin varmaan debytoin sen siellä ensimäistä kertaa... höhöh. --- Ei muuta kuin rupattelu ruuvit auki! ![]()
*~In progress~* Sōji Okita (shinsengumi/armor version) - Bakumatsu Renka: Shinsengumi Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* SWE Skecon (5-7 July 2013) FRI Sōji Okita (shinsengumi/armor version) - Bakumatsu Renka: Shinsengumi SAT Kenshin Himura (Battōsai) - Rurōni Kenshin SUN Hajime Saitō - Hakuōki: Shinsengumi Kitan |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Registered User
|
WOO prf. Mitäs tänne si xDD
Chibiconiin 2.10 olis tarkotus suunnistaa jos kaveri saa vapaata töistä (: Pitäis cossejakin saada tehtyä, mut tällä lukio aikataululla 8:15-16:00 ei paljoo jaksa. Noh hiljalleen hyvä tulee eiks je? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Samuraiholic
|
Chibicon? En ole ikinä aijemmin kuulut semmoisesta... mistä sellainen löytyy?
![]() Olis mullaki tehtävää, on niin monta cossia mitä haluaisin tehdä (olen hardcore planeeramaan etukäteen kaikkea, se on joskus aika paha juttu... ;<) ja silti suurin osa ajasta istun ja makkaroin tietokoneen ääressä ku olis niin paljon muuta paljon järkevämpää tekemistä... voi voi... Pitäis nyt vain saada äiti tilaamaan se peruukki niin olis kohta se yks cossi valmis. YEAH!
*~In progress~* Sōji Okita (shinsengumi/armor version) - Bakumatsu Renka: Shinsengumi Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* SWE Skecon (5-7 July 2013) FRI Sōji Okita (shinsengumi/armor version) - Bakumatsu Renka: Shinsengumi SAT Kenshin Himura (Battōsai) - Rurōni Kenshin SUN Hajime Saitō - Hakuōki: Shinsengumi Kitan |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Munakoiso
|
Quote:
Kankaita olen saanut hankittua, mutta seuraava vaihe olisikin sitten kaavoittaminen.. Ei oikein innosta. Niinjuu, Blood_sword, mistäs sinä peruukkisi yleensä ostat? (: Ihan mielenkiinnosta kyselen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Samuraiholic
|
Olen vain ostannut yhden peruukin aiemmin, ja se oli Cosworxista. (silloin kuin se vielä oli Cosworx, ei se nykyinen cosplay.com shopping juttu)
Tällä kertaa tosin ajattelin tilata Ichigo cossille perukin tästä sivusta: http://www.thefivewits.net/cosplay_wigs.htm Yks forumiitti ehdotti minulle sitä sivua ku kysyin mielipiteitä täällä. En ole kuulut siitä sivusta kovin paljon mutta mitä olen saanut tiedoksi niin olis hyviä ja luotettavia. ![]()
|
|
|
|
|
#6 | |||
|
Registered User
|
Quote:
sieltä pitäisi löytyä kaikki tarvittava (: Quote:
Olis 10 cossia ensvuodelle : DDD niistä oon alottanu jo.. 9. ja pari on jo 70% valmis. whihii. Quote:
|
|||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Samuraiholic
|
Quote:
No, ainaki lähempänä ku Helsinki. :-DDD Niin, katsoin tuon sivun läpi, en nähnyt mitään infoa että olisko tapahtuma maksulinen vai ilmainen...? EDIT: Jaha, 3 € netistä ja 5 € portilta. Ei paha. Ja yks juttu, siis tämä: "3. Suurikokoiset propit ym. tulee jättää narikkaan." Mikä oikein lasketaan suureksi? ![]() Ajattelin että jos mä pääsen/tulen sinne niin saattaisin cossata Ichigo Kurosakia... ja tuota... sen miekka on melko iso... hrm. Minun miekka siihen cossiin on aika just 150 cm ihan terän kärjestä kahvaan ja se on puusta tehty.
*~In progress~* Sōji Okita (shinsengumi/armor version) - Bakumatsu Renka: Shinsengumi Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* SWE Skecon (5-7 July 2013) FRI Sōji Okita (shinsengumi/armor version) - Bakumatsu Renka: Shinsengumi SAT Kenshin Himura (Battōsai) - Rurōni Kenshin SUN Hajime Saitō - Hakuōki: Shinsengumi Kitan Last edited by Blood_Sword : 08-17-2010 at 09:12 AM. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Munakoiso
|
(; Aww, minullakin haluttaisi Chibiconiin, mutta täältä pohjoisesta ei tosiaan niin helposti lähdetäkkään muulloin kuin kesäisin.. Ja varsinkin kun on yksipäiväinen tapahtuma kyseessä.. (: Mutte te jotka sinne menette, ottakaa kuvia 83
Quote:
Ja Hansku, olen kateellinen kun joku on noin ahkera tekemään : D Minulle kolmekin pukua vuodessa aiheuttaa harmaita hiuksia. Pitipä muuten kysyä vielä, jos joku sattuisi tietämään: tarkoitus olisi ensivuonna cossia Yokoa (TTGL), ja hänellähän on sellainen korkea poninhäntä.. Minulla löytyy kotoa n. 50cm pitkä peruukki ja siihen tarvittava määrä 120cm pitkiä lisäkkeitä (ihan vain irtonaisia kanekalon-kuituja). En kuitenkaan ole koskaan pidentänyt muuten kuin avonaisia hiuksia.. Ajattelin, että jos ne kuidut saisi jotenkin kätevästi kiinni sellaiseen isoon hiuspidikkeeseen, jonka sitten voisi vain kiinnittää ennen conia paikalleen, mutta.. Mitään ideoita miten se pitäisi toteuttaa? ^^" *totaalisen hukassa* |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Samuraiholic
|
Quote:
Muuten minun äiti on entinen oman kangaskaupan pitäjä niin että jos tarvii apua niin ei muuta kun kysymään neuvoa. <3 Ja kankaitaki on puoli liiteriä täynnä, saa käyttää pois niin paljon kuin mieli tekee... ![]()
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Registered User
|
Kokemuksesta puhuen niin se vähän riippuu. Joissain suuri on yli puolmetriä, joissain yli 1m, ja joissain yli oman kokonsa. Yleensä tilanne on tuo viimeinen, et en luulis ton miekan kaa olevan mitään ylisuuria ongelmia.
Quote:
Ja Defia, kiitos kiitos xD Tässä on hiljalleen edetty, ekana vuonna 2, seuraavana 4, ja nyt 10 : DDD Ja tuo Yokon tilanne mikä sul on kuulostaa paljon clip-onssi tilanteelta. Itse tein Itachin SnJ:n clipsit 100% ite ; http://www.cosplay.com/photo/2588994/ Ja käytin siihen Katsumion tutoriaalia: http://www.cosplay.com/showthread.php?t=197775 Tos olis ehk paras vaihtoehto jos nyt ymmärsin ton oikein. Toivottavasti auttaa (: |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Samuraiholic
|
Quote:
![]()
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Registered User
|
ahaa täälläkin on alkanut ihmiset keskustelee
taidanpa liittyä seuraanXDChibicon, juuh itse olen menossa sinne myös uudella cossillani kunhan saan sen valmiiksi. FF8:n Seifer parin viikon sisällä valmiina ja toivottavasti näyttää hyvältä sillä, kun on osallistunut siihen cosplaykisaan sinne chibiin niin toivon ettei se näytä niin raiskatulta versiolta Itse vasta aloitin cosplayn harrastamisen tämän vuoden Desuconissa FF7 AC:n Cidinä. Yllättävän paljon kehuja tuli siitä puvusta joten olihan se pakko jatkaa tätä harrastusta. Itsellä pari cossia tiedossa ensi vuodelle kunhan ehtisi vielä tekemään niitä kun kotona oleskelen vain viikonloppuisin niin jää tekeminen hieman vähemmälle. FF8 Seifer Chibissä ja sitten ensi vuoden suunnitelmana olisi FFX-2:n Shuyin... |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Registered User
|
Quote:
Ja vuhuu, toinenkin Chibicon kisaaja : DDD Paitti se ei oo viel satavarmaa että pääsenkö paikalle, jos exä saa koulusta vapaata niin si tullaan, mut fingers crossed : D Hahmona toimii Waka, sarjasta Kitto, Sumiwataru Asairo yori mo http://accany.files.wordpress.com/2009/07/asairo13.jpg puuttuu viel toi valkonen kauluspaita ja toi rusetti ja hattu. muuten on aik finito ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Samuraiholic
|
Jee, täällä on Chibicon-porukkaa!
![]() Kysyin eilen äidiltä vähän lisää tästä Chibiconin pääsemisestä, junaliput ei nyt täsmää mutta henki on silti positiivinen lähtöön... toivottavasti hän vois kuskata minut sinne. Ei ainakaan ole vielä kieltänyt mitään. Toivottavasti pääsen. Hansku, yritän muistaa ton hahmon, niin että jos tulee vastaan conissa sitten semmoinen niin se oot sinä. ![]()
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Registered User
|
Quote:
Desun turnauksen backstagella sydän pumppas tuhatta ja sataa kun hermostutti ihan SAATANASTI suoraan sanoen, mutta hyvinhän se lopulta meniXD Oli kunnia hävitä välierässä mestarille Dantelle ja hänen ansiostaan aloitinkin tämän cosplayn harrastuksen. ![]() FFFight on tullut mulle aika harrastuksen tapaiseksi ja nyt alan myös näissä cossikisoissa käymään (En varmasti tässä ekassa kisassani Chibissä voita mitään, mutta on se kiva käydä kokemassa miltä sekin tuntuu) |
|
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|