Go Back   Cosplay.com > International Forums > Finland

Reply
Thread Tools Rating: Thread Rating: 5 votes, 5.00 average.
Unread 08-30-2011, 02:36 PM   #166
Akaimo
Registered User

Akaimo's Avatar

Mä ny päätin änkee tänne mukaan keskusteluihin x3 juu... Mä muuten bongaan teijän Bleach ryhmän ja saatte varautuu siihen että haluun kuvia teistä ^^ Ellen unoha TAAS kameraani jonnekkin -.-
Akaimo is offline   Reply With Quote

Unread 08-30-2011, 03:48 PM   #167
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Ooh, terve siinä! :'D
Ja joo, bongaa ihmeessä! Nähdään Traconissa!

*~In progress~*
Masamune Date - Sengoku Basara
Team Aqua Grunt (male) - Pokémon Ruby/Sapphire Version

*~Next con I'm attending~*
FIN Tracon (13-14th September 2014)
SAT Hajime Saitō - Hakuōki: Shinsengumi Kitan
SUN Ryūnosuke Ibuki - Hakuōki: Shinsengumi Kitan
Blood_Sword is offline   Reply With Quote
Unread 09-07-2011, 05:50 PM   #168
Odoshi
Registered User

Odoshi's Avatar

Minäkin tulen tänne nyt puhumaan! Jee, Suomea. Olen uskomattoman toivoton englanninkielessä, joten voitte kuvitella miten hankalaa on tutkia tätä sivustoa ja foorumia täydellä innolla, kun ei tajua mitään. Hienoa, että löytyy suomenkielisiäkin topikkeja. :>

Mutta Tracon oli ja meni... oli muuten mahtavaa! Seuraavaksi sitten Desun Frostbite, jonne suunnitteilla Black Lagoonin Sawyer aika todennäköisesti.
Odoshi is offline   Reply With Quote
Unread 09-08-2011, 01:39 AM   #169
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Morjens Odoshi! Tervetuloa tänne!

Ja olin itse kans Traconissa ja cossasin Ukitakea Bleachistä, eli se valkotukkainen kaksoismiekkaheebo. xD Cossasitko itse mitään?

Myös harkitsen ihan vähän Frostbite Desun menemistä ku Traconin jälkeen tuli semmoinen... noh, lisää coneja. En ole ikinä missään Desussa aiemmin käynyt joten olis hauskaa nähdä se myös. Tosiaan olis mulle taas kallis tikki ku asun Torniossa ja en voi saada mitään opiskelualennuksia ku opiskelen Ruotsin puolella... pöh. Sen takia suosin conittamaan enemmän Ruotsin puolella ku pääsen siellä halvemalla ku Suomessa... ja olen muutenki täysin kakskielinen niin ei tuu kielimuuria vastaan ku sinne menee, heh.

*~In progress~*

Last edited by Blood_Sword : 09-08-2011 at 01:42 AM.
Unread 09-08-2011, 05:24 AM   #170
Odoshi
Registered User

Odoshi's Avatar

Minä muuten saatoin jopa nähdäkin sinut muutamaan otteesseen siellä! o/ Ja ehkä oon nähnyt sut silloin myös Animeconissa! Itse en tosiaan cossannut, kun piti tehdä Ed (FMA) cossi, mutta homma sitten kaatui tosiaan siihen, että aikaa ei ollutkaan riittävästi ja se sitten vain jäi. Olisihan se itse cossi valmistunut, mutta perfektionistina en voinut lähteä ilman automailia, vaikka olisihan sen voinut peittää hanskoilla ettei sitä ole. :''D

Minulle tuli kanssa samanlainen olo silloin Traconin jälkeen, että tahtoo lisää. Ja kaikenlisäksi, kun siinä on sitten vielä sekin, että meidän "omasta porukasta" on työvoimaksi lähdössä taas kaikki, joten pitää sinne nyt itsekin mennä. Eli joo, vänkärinä tosiaan olen nyt pyörinyt Aconissa ja Traconissa. ^^

Mutta hei minkälaisia on olleet conit Ruotsissa? Tiedän oikeestaan uskomattoman vähän sitä, että kuinka paljon siellä harrastetaan ylipäätään, joten onko siellä paljon cossaajia / coneja? Ja auts, Torniosta tosiaan paha tulla tänne kaues... sehän maksaa jo opiskelijallekin kauhiasti tulla Torniosta Kuopioon (kaverini poikaystävä asuu Torniossa ja kulkee tuota väliä aika usein) jo opiskelija-alennuksilla. Ihan ymmärrettävää, että mieluummin Ruotsissa käyt conittamassa.
Odoshi is offline   Reply With Quote
Unread 09-08-2011, 06:17 AM   #171
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Ai näit mut vai? Siistii. :'D (kuvia on profiilis)
Harmi ettet itse saanut cossiasi valmiiks..

Joo, mitä enemmän coneihin menee sitä enemmän tahtoo kyllä! Mulla tänä vuonna ollut coniboomi ku käynyt vaikka missä. xD Viime vuonna ku olin vaan Uppconissa ja Kemin Kitaconissa ja random pienissä Kemin mangapäivissä... ja tänä vuonna ollut Uppconissa, Animeconissa, Närconissa ja Traconissa. Ja kaikki ne on suuria coneja. Ja menossa ollaan vielä ainaki Kemin Kitaconiin. Huh huh. :'D

No ööh, en oikein osa vertaila mutta minusta Ruotsin ja Suomen conit ovat aika samanlaisia, en ainakaan itse heti huomaa mitään kauheeta eroa.
Uppconissa oli kyllä iso tv-pelihuone ja silleen, Närconissa oli kans joku pelinurkka... en semmoisia oikein nähnyt Suomen coneissa... mutta en voi väittää että kävin etsimmässäkään...
Ja en ole kaikkeja coneja kiertänyt niin ne ehkä vaihtelee conista coniin että minkälaista on, mutta joka tapauksessa suosittelen kans Ruotsin coneissa käymistä jos on mahdollista!

*~In progress~*

Unread 09-09-2011, 03:58 AM   #172
Hansku
Registered User

Kyl suomen coneissain on pelihuoneet (Tosin Traconista en bongannut, en kyllä minäkään mitenkään etsinyt : DD)

Ja otin siun Ukitake cossista kuvia! Piti sanoa että 'ohoho tunnen siut coscomin forumeilta', mutta en sitten sanonutkaan xDDD Olin se joka myyntipöydillä juoksutti siua sinne verhon viereen! . D

Tracon meni itselläni kuvaillessa, ja mitään cossia en pistänyt sinne.

Ja siis Traconin kuvat löytyy täältä: http://hanskunca.blogspot.com/2011/0...vaplajays.html
Ja itse Tracon raportti täältä: http://hanskunca.blogspot.com/2011/0...tracon-vi.html
Hansku is offline   Reply With Quote
Unread 09-09-2011, 05:30 AM   #173
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hansku View Post
Kyl suomen coneissain on pelihuoneet (Tosin Traconista en bongannut, en kyllä minäkään mitenkään etsinyt : DD)

Ja otin siun Ukitake cossista kuvia! Piti sanoa että 'ohoho tunnen siut coscomin forumeilta', mutta en sitten sanonutkaan xDDD Olin se joka myyntipöydillä juoksutti siua sinne verhon viereen! . D

Tracon meni itselläni kuvaillessa, ja mitään cossia en pistänyt sinne.

Ja siis Traconin kuvat löytyy täältä: http://hanskunca.blogspot.com/2011/0...vaplajays.html
Ja itse Tracon raportti täältä: http://hanskunca.blogspot.com/2011/0...tracon-vi.html
Oho, sinäkö se olit? O_O Hups! xD
Olitko sinä se tyyppi joka antoi mulle sen käyntikortin.. vai oliko se joku muu?
Ärrh ku mun muisti pettää...

EDIT: Äh, tuli mieleen että se oli Artist Alleyssä... eli tuskin olit se tyyppi... mietin vaan koska hukkasin sen käyntikortin. >_>

Menin tonne sun sivuun, hienoja kuvia oli kyl!
Saanko pistää ton yhen kuvan minusta ylös tänne coscomiin btw? Merkkaan sut photographeriksi tietyst. ^^

*~In progress~*

Last edited by Blood_Sword : 09-09-2011 at 05:35 AM. Reason: edit
Unread 09-09-2011, 06:20 AM   #174
Hansku
Registered User

Quote:
Originally Posted by Blood_Sword View Post
Oho, sinäkö se olit? O_O Hups! xD
Olitko sinä se tyyppi joka antoi mulle sen käyntikortin.. vai oliko se joku muu?
Ärrh ku mun muisti pettää...

EDIT: Äh, tuli mieleen että se oli Artist Alleyssä... eli tuskin olit se tyyppi... mietin vaan koska hukkasin sen käyntikortin. >_>

Menin tonne sun sivuun, hienoja kuvia oli kyl!
Saanko pistää ton yhen kuvan minusta ylös tänne coscomiin btw? Merkkaan sut photographeriksi tietyst. ^^
Juu, enpä ollut minä xD

Juup pistä pois, kuten tuollakin jo sanoin niin niitä voi käyttää miten lystää kunhan krediittaa minut valokuvaajaks ^^

Hmm, mikä parempi tapa viettää perjantai iltapäivää kun Yoruichin peruukin muokkaaminen! Siinäpä vasta hiukset neitokaisella, saa nähdä kuinka monta kymmentä tuntia tähänkin saa upotettua. x3
Unread 09-09-2011, 06:46 AM   #175
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Yee, kiitokset!

Yoruichi?? Oooh siistiä! 8D
Hei oleks sä hyvä peruukkien kans muuten? Ku minusta näin joskus anikissa että sinulla oli joku wig commission pystyssä... pitääkö paikkansa?

*~In progress~*

Unread 09-09-2011, 12:53 PM   #176
Hansku
Registered User

Kyllä, Yoruichi : DD <3

Hmm, omia taitoja kun on vähän vaikea arvioida, mutta sanoisin että olen..öhh keskitasoa? xDD

Cosplayssa on se että peruukkeja tehdään yhden sun toisenlaisia (en tähän hätään keksi mitään mitä en olisi jo tehnyt), mutta niihin ei tule sellaista 'tekniikoiden hiomista', niin siksi juuri perustin tuon commissionin (: (eli kyllä, on pystyssä xD)
Unread 09-09-2011, 01:13 PM   #177
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Mihin coniin olis sulla tarkoitus tehdä Yoruichi? Olis mahti bongata.

Mä en osa stylata peruukkeja ollenkaan, pelkään että menee pilalle. xD
Oooh siistiä! Ajattelin vaan ku mulla ollut jo aika pitkään mielessä cossata yhtä hahmoa ja sillä on korkee ponnari ja... en osa tehdä itse... niin että pitäis commissioida (onks se ees sana? lol) joltaki, mielellään Suomesta ku ei tulis kauheita rahtimaksuja ja kielimuureja ym... *köh*

*~In progress~*

Unread 09-09-2011, 03:09 PM   #178
Hansku
Registered User

Yoruichi tulee luultavasti jonnekkin alkuvuodelle, joko Frostbiteen, Tampere Kupliiseen, tai Desuconiin, tai kaikkiin xDDD Pukuja kun on sen verta vähän ensivuodelle että uusiokäytän niitä aika moneen coniin.

Ei ne peruukit pure : DD Voin antaa vinkkejä miten voi stailailla peruukkia näin aloittelijoille jos haluut XD

uuu, korkeet ponnarit. Tein Lulullekkin nutturan ylös, ja se_oli_tuskaa. Voin jopa sanoa että tuommoinen clipons - alaperuukki yhdistelmä on yleensä parempi vaihtoehto, riippuu tietenkin siitä hahmon tyylistä.
Unread 09-09-2011, 03:47 PM   #179
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Oooh, tässä mietin vähän Frostbiten menoa... kalliiksi tulis mutmut... conit on kuin huumetta, pitää saada vaan lisää. xD

Mut ne puree mua silti... x)

Niin, korkee ponnari. Hahmolla on kans melko pitkät etuhiukset jos sillä on väliä. Mutta en ole sitä cossia ihan tässä heti tekemässä joten joten.

*~In progress~*

Unread 09-16-2011, 06:09 PM   #180
Hansku
Registered User

Kantsii tulla frosbiteen! Desucon is awweessoomeee!

hmmmmmmmmm voi että kun himottais alkaa tekeen mun euro cosplay pukuani jo nyt.. mutta PRKL koulu ja ens maanantaiset bilsan yo-kirjotukset. *sigh*

no ens viikol sitten pääsen väsäileen ties mitä miekkoja, kirjoja, mekkoo ja lonkerohousuja. eh.
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules