Go Back   Cosplay.com > International Forums > Finland

Reply
Thread Tools Rating: Thread Rating: 5 votes, 5.00 average.
Unread 09-25-2011, 03:56 PM   #181
SzayelYumichika

EN oo pitkään aikan kirjoitellut tänne.

Mut Ainakin on Frostbiteen tehty lippu tilaus ja tällä kertaan teen aika poikkeavaa että en mene sinne anime/manga/peli hahmona vaan ajattelin olla Loki Thor-elokuvasta XD
Pelottaa mutta onneks saan olla tällä kertaan rauhas kun ihmiset eivät siten tunnista mua ja mun cossia 8D
Paaaitsi...se voi olla aika epäonnistunut suunitelma kun kerran o jo todella surkeesta kuvista mut tunnistetaan jo Lokiks niin ehkä en oo niin näkymätön siel sitten...no onneks ei taida niin paljo elokuva nörttei täällä päin liiku XD

On kyllä aika paha paikka tää mun aikataulu kun ei oo paljon vapaa aikaa ja kaikki pitää organisoida että menis hyvin asiat.
  Reply With Quote

Unread 09-25-2011, 10:40 PM   #182
Odoshi
Registered User

Odoshi's Avatar

Frostbite! Itse olen tulossa ja cossikin tulossa! ~ Ja, kuten Blood_Sword sanoikin jo niin conit tosiaan on huumetta -- ollut Traconin jälkeen vaan fiilis "pakko päästä coniin", mutta eipä tuo nyt niin paha tunne ole vaikkei millään jaksa frostbitea odottaa. Ja se on kaikenlisäksi mulle ensimmäinen Desu... :'o whoou, vänkärihakemus jätetty, yöpaikkakin ois tiedossa varmuuden vuoksi, jos vänkäröinti ei onnistukaan (-> eli ei vänkärimajoitusta) ja silleen. (: Pelottaa vaan, että jos en pääse vänkäriksi enkä saa lippua o_o

Ja hei Hansku, mäkin tahdon nähdä tuon Yuruichicossin! Ja jos vielä frostiin niin pitää tulla kuvailemaan sua sinne, koska se hahmo on jotain rakkautta! :'3 Ja harvemmin näkee cossaajia kuitenkaan siitä hahmosta, vaikka se on niin loistava.

Mitä mieltä muuten olette, että kannattaako lähteä Keybladea tekemään itse (ilman wonderflexinkaltaista ihmemateriaalia) vai tilata ebaysta tms valmiina n. 40dollarilla? Kyse on siis Roxasin (Kingdom Hearts) "perus"keybladesta, joka on Sorallakin.
Odoshi is offline   Reply With Quote
Unread 09-27-2011, 11:46 AM   #183
GrellFanBoi~
~Grell Is A Crazy Fruit~

GrellFanBoi~'s Avatar

Haluisin jo Frost Biteen mennä, mut oon Thaimaassa joulun. ;-;
Eli sit kesän Desu on mun eka con ikinä!
Jännittää, ja kaveri lupas tehä Grell Sutcliffe asun, joten pääsen jo heti cossaamaan
GrellFanBoi~ is offline   Reply With Quote
Unread 09-27-2011, 02:48 PM   #184
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Quote:
Originally Posted by GrellFanBoi~ View Post
Haluisin jo Frost Biteen mennä, mut oon Thaimaassa joulun.
Lol, mä lähden tässä huomenna Thaimaahan! xD Olen poissa 3 viikkoa.
Pitää katsoa että mikä tässä olis seuraava coni, Frostbiteen haluaa mennä mutta ku mulla niin kallista matkustaa Torniosta...

*~In progress~*
Masamune Date - Sengoku Basara
Team Aqua Grunt (male) - Pokémon Ruby/Sapphire Version

*~Next con I'm attending~*
FIN Tracon (13-14th September 2014)
SAT Hajime Saitō - Hakuōki: Shinsengumi Kitan
SUN Ryūnosuke Ibuki - Hakuōki: Shinsengumi Kitan
Blood_Sword is offline   Reply With Quote
Unread 09-27-2011, 03:12 PM   #185
GrellFanBoi~
~Grell Is A Crazy Fruit~

GrellFanBoi~'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Blood_Sword View Post
Lol, mä lähden tässä huomenna Thaimaahan! xD Olen poissa 3 viikkoa.
Pitää katsoa että mikä tässä olis seuraava coni, Frostbiteen haluaa mennä mutta ku mulla niin kallista matkustaa Torniosta...
Oikeesti?
*kade* Haluisin jo lämpimään ulkomaille <3
Toivottavasti on kiva matka! :^)

Ja itse olen onnekas ja asun Lahdessa, niin Desucon järjestetään ihan lähellä mun kotia.
Hei tervehditään sitte jos nähdään coneissa!
Unread 09-27-2011, 05:43 PM   #186
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Quote:
Originally Posted by GrellFanBoi~ View Post
Oikeesti?
*kade* Haluisin jo lämpimään ulkomaille <3
Toivottavasti on kiva matka! :^)

Ja itse olen onnekas ja asun Lahdessa, niin Desucon järjestetään ihan lähellä mun kotia.
Hei tervehditään sitte jos nähdään coneissa!
Joo, ihan oikeest.
Kiitoksia!

Ja onnekas olet juu ku conikaupungissa asut.. mulla lähin coni on Kitacon Kemissä, semmoinen about 25 kilsaa matkaa.
Tottakai, jos näet mut conissa niin moikkaa vaan!

*~In progress~*

Unread 09-30-2011, 12:34 PM   #187
Hansku
Registered User

Quote:
Originally Posted by Odoshi View Post
Ja hei Hansku, mäkin tahdon nähdä tuon Yuruichicossin! Ja jos vielä frostiin niin pitää tulla kuvailemaan sua sinne, koska se hahmo on jotain rakkautta! :'3 Ja harvemmin näkee cossaajia kuitenkaan siitä hahmosta, vaikka se on niin loistava.

Mitä mieltä muuten olette, että kannattaako lähteä Keybladea tekemään itse (ilman wonderflexinkaltaista ihmemateriaalia) vai tilata ebaysta tms valmiina n. 40dollarilla? Kyse on siis Roxasin (Kingdom Hearts) "perus"keybladesta, joka on Sorallakin.
Juup, itsekkin olen miettinyt että ihmeen vähän on yoruicheja näkynyt suomessa, olen nähnyt vain yhden ja senkin vaan kuvasta! En sit tiiä mikä ihmisiä siinä pelottaa, kenties peruukki? I dunno xD Näillä näkymin Frosbiteen on tulossa lauantaille Saeko (HOTD), ja jos vaan saan valmiiksi niin Yoruichi sitten sunnuntaille (tai toisinpäin, va eva xDD)

Itse en käyttäisi keybladeen wonderflexiä. Wonderflexi soveltuu enemmänkin armoreihin, itse siitä en miekkoja (tässä tapauksessa avainta) lähtisi rakentelemaan. Ompa halpa kun vaan 40$ on o.O. Itse rakentaisin keybladen toisesta kuuluisasta ihmeaineesta, eli puupahvista. Sitä saa askartelukaupoista yleensä 2mm paksusena jättimäisenä levynä. Se on materiaalina siis sellaista pahvin tapaista, mutta todella tiivistä. (valkoista tai harmaata)
Hansku is offline   Reply With Quote
Unread 10-03-2011, 10:28 AM   #188
Miss Majin
hails to the cosplay song

Miss Majin's Avatar

Heii ihmiset~

Tuleekos kukaan joulukuussa Chibiconiin Kuopioon? Itse varmaan menen (kun on niin lähellä niin pakkohan sinne on mennä! xD ), mutta en tee cossia. Mieli kyllä tekisi cossaillakin, mutta siellä on teemana j-rock ja j-pop että en taida viitsiä mennä teeman vastaisessa asussa. Ehkä laitan vaan kigurumin - ja ehkä vihdoin ja viimein otan halikyltin! 8D Sitä en olekaan suunnitellut kuin ensimmäisestä käymästäni conista lähtien... -___-

Ja kovastihan minä olen etuajassa ja odottelen ensi vuoden Animeconia, sehän tulee ainakin Finncon-Animeconin nettisivujen mukaan myös Kuopioon! Toivottavasti sinne ei tule vähemmän porukkaa kuin muihin Animeconeihin vain siksi, että se on Itä-Suomessa (="kaukana"). Tarkoitukseni olisi tehdä sinne se androidi 18 -cossi. Ja suuri suunnitelma tulevalle talvelle on löytää tuota nro 18 -cospaa varten asusteeksi Cell -cossaaja. Käy kuitenkin varmaan niin, että minä olenkin sen Cellin asuste, kun asuni olisi niin yksinkertainen. No, olisi se kuitenkin suurin unelmieni cosplay ehkä ikinä. <3

Tracon V - Android 17 (Dragon Ball Z)
Chibicon 2010 - Son Goku (Dragon Ball Z)
Nekocon 2011 - Freeza (final form) (Dragon Ball Z)
Chibicon 2011 - Android 18 (Dragon Ball Z)
Animecon IX - Freeza (first form) (Dragon Ball Z)
Tracon 7 - Android 18 (Dragon Ball Z)
Animecon X - Hoody (Marble Hornets), Jeff the killer (creepypasta)
Tracon 8 - Masky (Marble Hornets)
Miss Majin is offline   Reply With Quote
Unread 10-04-2011, 11:19 AM   #189
Hansku
Registered User

Itse en ole Chibiconiin tulossa, koska Kuopio on kaukana (.D)enkä pidä pienistä coneista .p Jälkimmäinen syy on painavempi tässä yhtälössä.

Jepsjeps, Animecon, tai mikä NekoAnimecon hybridi sen nimestä tuleekin, tulee Kuopion Musiikkikeskukseen. Rajalliset tilathan nuo ovat, joten veikkaisin että lippujakin tulee myyntiin vain n ~3000kpl. Ja kävijämäärää syö myös se että Finnconia ei enään järjestetä samassa. Mutta luulisin kyllä että nuo kaikki ~3000 tullaan myymään.
Unread 10-20-2011, 09:00 AM   #190
Hansku
Registered User

Tuplapostaus uujeah! Mutta mitäs coneja/cosseja ihmiset on suunnitellut ensivuodeksi?

Itselläni conilistassa ovat Desucon Frosbite, Tampere Kuplii, Desucon, Animecon, Finncon sekä Tracon.

Cossien puolesta näyttää siltä että olisi luvassa Saeko Busujimaa (HOTD), Salaista Eurocosplay pukua, Jyubei Yagyu (Hyakka Ryouran Samurai Girls), sekä Mio Isurugia (MM!)
Ja jos vaan kerkeän niin sitten Yoruichia (Bleach) sekä Saber Lilyä (Fate/Unlimited Codes)
Unread 10-24-2011, 02:56 AM   #191
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Ens vuodeksi olis ainaki tarkoitus päästä Animeconiin, Traconiin ja Kitaconiin. Harkitsen Desucon Frostbiteen tuloa.. jos vaan saan ja ei maksa 947493834932843939 euroa.

Ruotsin puolella tulen käymään Uppconissa, Närconissa ja Kitaconissa. Harkitsen Meuwconiin menoa. (juu, Ruotsissa on yks Kitacon kans..)

Cosseja on luvassa vaikka mitä! Lisää eri versioita Jūshirō Ukitakesta Bleachistä Suomen puolelle ainaki, plus Gin Ichimaru. Ruotsin puolelle olis tarkoitus tehdä Byakuya Kuchiki ja joku muu Bleachistä myös sekä yks tietty versio Kratos Aurionista Tales of Symphonia pelistä ja Absol gijinka Pokémonista. (ideat voivat vielä vaihtua mutmut~)

EDIT: Ostin Frostbiteen eilen liput, eli olen tulossa sinne.

*~In progress~*

Last edited by Blood_Sword : 11-01-2011 at 05:53 AM. Reason: edit
Unread 11-06-2011, 09:49 AM   #192
KratosAurion28
Blame your fate

KratosAurion28's Avatar

No, olen kans tilannu lippun Frostin (pitä saada visa että voi maksa)!

Frostin tuleen cossamaan; Uryu Ishida Bleachista ja Kratos Aurionia Tales of Symphoniasta.

Suunitelen muuten samoja coneja kuin Blood.

In progress:
The Legend of Zelda: A Link to the Past - Link

Next con: Kemi's manga day (11/10 - 2014) Kemi, Finland
SAT - Casual Levi with Attack on Titan themed clothes

Last edited by KratosAurion28 : 11-06-2011 at 10:10 AM.
KratosAurion28 is offline   Reply With Quote
Unread 12-24-2011, 06:37 AM   #193
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Hyvää Joulua Kaikille!

*~In progress~*

Unread 01-09-2012, 09:03 AM   #194
GrellFanBoi~
~Grell Is A Crazy Fruit~

GrellFanBoi~'s Avatar

Moi kaikki, ketkä tulossa Frostbiteen Lahteen ens viikonloppuna? :3
Jos kyllä, niin mitä cossaatte? :3

Itte en cossaa vielä mitään, vasta Desuconissa kesällä.
Unread 01-09-2012, 10:51 AM   #195
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Olen tulossa Frostiin!
Tulen hengamaan yhessä Bleach-ryhmässä ja cossin Ukitakea lauantaina (tosiaan ei tule olemaan shikaita/kaksoismiekkoja) ja Gin Ichimarua (kapteeni versio) sunnuntaina.

*~In progress~*

Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules