In order to make room for incoming inventory, we are selling some of our ready-to-ship colors at very low prices, for Sunday only. Short wigs are $15, long wigs are $20. There are limited colors available in the sale, so grab them fast before they’re gone! -- Overstock Wigs -- sale ends at 11:59 PM, Pacific time, May 19th.
|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#211 |
|
Registered User
|
Hei luin Anikista että te kai voititte Kitaconin cosplaykisassa toisen sijan? Jos näin niin hirmuisesti onnea! ~ Yhyy haluaa conittamaan mutta no cons. Yhdenpäivän conit eivät oikein innosta.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Samuraiholic
|
Quote:
![]()
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Registered User
|
Harmi, etten itse päässyt kisaa katsomaan.. Onnea kuitenkin minunkin puolesta teille molemmille
Mitä nyt salaa hieman katselin, niin molempien puvut olivat kyllä upeita~ |
|
|
|
|
|
#214 |
|
Samuraiholic
|
Kiitokset vaan!
![]() Hmm, tällä hetkellä näyttäis siltä että mun seuraava coni olis Chibicon Oulussa 7.4.2012. Ouluun ku vihdoin tulee "oikee coni" ja ei ole onneksi niin kaukana Torniostakaan niin ei maksa mulle kauheesti raahautua sinne... ja äidin yks sisko asuu siellä niin olis mahdollinen yöpaikka kans.. hohoh...
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Registered User
|
Hoo, pitää katsoa, jos sinut saisin sieltä sitten tällä kertaa kunnolla bongattua (eli uskaltautuisin moikkaamaankin). Onneksi Oulussa on huhtikuussa jotain, niin pärjää edes jonkin aikaa ilman coniriippuvuutta ; D
Mutta Kitacon kyllä ylitti odotukset! Ehkä se sitten oli se, että pienessä tapahtumassa on rennompi ilmapiiri, kun on vähemmän väkeä tai jotain... Ohjelmien järjestelytkin tuntuivat sujuvan ihan hyvin, ja minä yksinäinen sain nopeasti seuraa itselleni : D |
|
|
|
|
|
#216 |
|
Samuraiholic
|
En mä pure!
Ja joo, onneks on coni Oulussa *köheiniinkaukanakotoaköh* niin ei tarvi odottaa kovin monta kuukautta ku nyt jo haluaa taas coniin... hhhhh en ole yhtään coniriippuvainen... Kyllä pienet conit ovat mukavia kans, just kuten sanoit ilmapiiri on jotenki rento ja semmoinen viihtyisä.
|
|
|
|
|
#217 |
|
~Grell Is A Crazy Fruit~
|
Seruaava koni mulle ois sitten vasta ens kesän Decuson. :c
Cossaan Grelliä, et jos näät nii sano rohkeesti moi. :3 |
|
|
|
|
|
#218 |
|
Samuraiholic
|
Nyt kun Desu on lähestymässä, cossaatko vieläki Grelliä?
|
|
|
|
|
#219 |
|
~Grell Is A Crazy Fruit~
|
Oho, en huomannu tätä D:
Mutta cossasin Grelliä >3< |
|
|
|
|
|
#220 |
|
Registered User
|
Mihin tapahtumaan ihmiset ovat menossa tänävuonna (2013)? Ajattelin herättää keskustelua~
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Registered User
|
Jos katsotaan Suomen puolella niin todennäköisesti vain Traconi tällä kertaa. Minulla on tosi kallista käydä Suomen coneissa *köhjunalippuhinnatköh* ;__;
~ Currently Working On: ~ The Legend of Zelda: A Link to the Past - Link Next attending con: Skecon 02 (28-30 June) Skellefteå, Sweden FRI Yamato "Matt" Ishida (Digimon) SAT Uryu Ishida (Bleach) SUN Kratos Aurion - Pre-Game (Tales of Symphonia) Last edited by KratosAurion28 : 02-11-2013 at 05:36 AM. |
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Registered User
|
Quote:
. Desussa näyttäytyisin Project Zeron Miona ja SAO:n Alicia Ruena ja Traconille olisi suunnitteilla Lolin Ahrin dynastia puku. Ainoina hidasteina ovat muutamien tavaroiden puuttuminen, mutta eiköhän hätä keinot keksi. |
|
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Dancing on the Moon
|
Quote:
![]()
|
|
|
|
|
#224 |
|
Samuraiholic
|
Noniin, olen hommanut conilipun ja majoituksen Desuconiin.. nyt vaan kaipaan kimppakyytiä pohjoisesta (lue: Kemi/Tornio ja mahdollisesti Oulu) Lahteen koska melkein 200 € pelkistä junalipuista on ryöstöhinta ja ei oikein innosta maksaa moista summaa jos on mahdollisuutta päästä halvemmalla... ja ei bussi tai lentokone ole mitenkään edullisempia. >_> SUOMI, Y U SO EXPENSIVE MAA TO MATKUSTAA IN?
Eli jos jollaki coniporukalla on tilaa autossa yhelle hengelle lisää ja matka menee pohjoisesta Lahteen niin olis über parhautta jos pääsisin mukaan! Lisää tietoa löytyy täältä: http://forums.aniki.fi/viewtopic.php?f=18&t=14365
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Last edited by Blood_Sword : 03-11-2013 at 06:08 PM. |
|
|
|
|
|
#225 |
|
Registered User
|
Suuria uutisia: Bakacon on peruttu! Ensimmäistä kertaa näin on tapahtunut Suomessa.
Itseäni harmittaa tämä kovasti, koska Bakacon on ollut minulle aina erittäin kiva con, ja iltabileitä olen odottanut jo pitkään. 8( Last edited by Shewon : 03-12-2013 at 06:37 PM. |
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|