Go Back   Cosplay.com > International Forums > Finland

Reply
Thread Tools Rating: Thread Rating: 5 votes, 5.00 average.
Unread 08-28-2010, 07:47 AM   #16
Hansku
Registered User

Quote:
Hansku, yritän muistaa ton hahmon, niin että jos tulee vastaan conissa sitten semmoinen niin se oot sinä.
Juup, ja saatan mennä pitämään sinne luentoo, joten sieltä si saattaa bongata jos pääset : DD Kyl ehkä pitäis ottaa noihin yhteyttä että haluaakoan ne miun luentooni : D

Ja Jantsu, kyl siusta pidettiin, ainakin meijän porukka ;DD ei kyl ikinä olis uskonu että se oli siun eka cossis, saatika faitti. Hyvin vedit : D

Joo, cossikisa on kyl jotain mitä jokaisen pitäis saaha kokea ainakin kerran. Ite tein niin puoltoista vuotta sitten, ja tähän mennessä on tullu jo 6 kisaa kisattua. Ja mahtavaa on ollu, suosittelen lämpimästi : D voisin kirjottaa sivutolkulla miten kisailut on auttanu mua kehittymään ihmisenä, mutta taidan jättää sen tulevaan cosplay blogiini
Hansku is offline   Reply With Quote

Unread 08-28-2010, 12:17 PM   #17
defia
Munakoiso

defia's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hansku View Post
Ja tuo Yokon tilanne mikä sul on kuulostaa paljon clip-onssi tilanteelta. Itse tein Itachin SnJ:n clipsit 100% ite ; http://www.cosplay.com/photo/2588994/

Ja käytin siihen Katsumion tutoriaalia: http://www.cosplay.com/showthread.php?t=197775

Tos olis ehk paras vaihtoehto jos nyt ymmärsin ton oikein. Toivottavasti auttaa (:
Kiitokset tästä *__* Juuri tuollaista olen hakenutkin! Tuo liimaosuus lopussa vaikuttaa hiukan sekavalta, mutta eiköhän sekin selviä sitten kun pääsee tekemään. (;

Noista cossikisoista puheenollen, minun on jotenkin vaikea kuvitella, miten jotkut pitävät niistä 8'3 Itse olen kerran kokeillut, mutta tällaisena esiintymiskammoisena jopa Kitaconissa pelkkä lavalla pyörähdys tuntui ylitsepääsemättömältä tehtävältä.. :'D Mutta kai se jännitys katoaa kokemuksen myötä, eikö? (Parempi olisi, kun ensikesänä mahdollisesti edessä ryhmäkisaesitys tai jotain sinnepäin : D)
defia is offline   Reply With Quote
Unread 08-28-2010, 01:56 PM   #18
Hansku
Registered User

Defia, juu ollos hyvä ^^ joo toi liimaosuus oli aika sekava, ite vähän kehitin omaa systeemiä ja liimasin si miten se oli parhaimman näkönen ;D

Kyl se jännitys ainakin miulla on kadonnu, ennen olin aik paniikissa, ny jo melkein odotan lavalle pääsyä. Jännä juttu sinänsä, myös kun esityskammoinen olen ollut. empä ole enään.
Unread 08-28-2010, 02:03 PM   #19
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Minua kiinostais joskus käydä tuntemassa miltä se cosplay-kilpaileminen tuntuu... mutta... minulla on joku sosiaalinen fobia tai jotain, minä alan ihan hulluna tärisemään ja kaikkea semmoista ku olen huomioon keskipiste. ;___; (olen aina ollut ujo ja jotenki pelkänyt ihmisiä... poikkeus jos he ovat japsi-ihmisiä, silloin saatan hyvinkin jutella jos minulle tullaan puhumaan, vaikka saatan alussa olla vähän... hiljainen. XD)

*~In progress~*
Masamune Date - Sengoku Basara
Team Aqua Grunt (male) - Pokémon Ruby/Sapphire Version

*~Next con I'm attending~*
FIN Tracon (13-14th September 2014)
SAT Hajime Saitō - Hakuōki: Shinsengumi Kitan
SUN Ryūnosuke Ibuki - Hakuōki: Shinsengumi Kitan
Blood_Sword is offline   Reply With Quote
Unread 08-29-2010, 01:09 AM   #20
jantsu2307
Cidi

jantsu2307's Avatar

Hansku: juuh odotan innolla cossikisaa ja varmasti tulee hauskaa olemaan. Kun vain osallistuu ohjelmanumeroihin niin tutustuu moniin ja erilaisiin ihmisiin joista sitten myöhemmin kehkeytyy uusia ystäviä.
FFFight on ollut mulle esimerkillinen apu uusien kamujen etsimiseen ja sosiaaliseen kanssakäymiseen Desun turnauksessa ystävystyi heti esim. Red Magen(A.K.A pikku ninja), Danten(Urhon) ja kaikkien muiden faittaajien kanssa, joista olen saanut korvaamattomia ystäviä.
Vaikka ympäri suomea asumme erillään niin meillä on jo ensi vuodelle näiden edellä mainittujen kanssa + parin muun kanssa suunnitteilla FFFaittaajien ryhmänäytös, josta VARMASTI tulette tykkää

Aloitan nyt ensin pienemmästä cossikisasta että saan tuntumaa, ja ensi vuonna olisi tarkoitus osallistua WCS-karsintoihin...
jantsu2307 is offline   Reply With Quote
Unread 08-30-2010, 08:23 AM   #21
Hansku
Registered User

Nonni, nyt se on virallista, Chibiconia päin tullaan suunnistaan ja siel kisaileen ja pitään luentoo ^^ Jeij.

Jantsu: Totta, cosplayn kautta saa kyl tooosi ihania uusia ystäviä <3 Meh likes.
WCS? XDD Onnee si vaan, it en oo sinne asti viel uskaltanu : D
Unread 08-30-2010, 01:56 PM   #22
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

YEEEEEEEEEE, peruukkini tuli postissa tänään. <3
Oli pakko testata vähän minkä näköinen se oli päässä, niin että tässä yks testikuva jos kiinostaa.
http://www.cosplay.com/photo/2691427/

Nyt puuttuu vaan enään se punainen ketju juttu ja sit Ichigo on valmis! YEAH.

*~In progress~*

Unread 08-30-2010, 03:43 PM   #23
Hansku
Registered User

Blood_Sword: Näyttää mahtavalta : DD Mistäs tuon tilasit?

Waka on jo melkein finito, paitsi hiih en osaa tehä kauluspaitaa XDDD se oli paljon vaikeempaa kun kuvittelin. hupsista.
Unread 08-30-2010, 03:49 PM   #24
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Quote:
Blood_Sword: Näyttää mahtavalta : DD Mistäs tuon tilasit?
Tältä sivulta: http://www.thefivewits.net/index.htm

Häätyy sanoa että oli pirun nopea palvelu, tilasin 22 päivä (sunnuntai) ja tuli tänään (30, maanantai) postissa. Suosittelen! (eikä joutunu tulliinkaa kii! )

Saa mielellään kommentoida sitä kuvaa jos haluaa, rakastan kommentejä. <3

*~In progress~*

Unread 09-06-2010, 02:59 PM   #25
Ninnu-chan
Ninnu

Ninnu-chan's Avatar

Nyt on vaan pakko tuppautua tänne, kun täällä näyttäisi olevan elämää xD
Mooips kaikille, Ninnu olen (tutummin, irc-galleriassa Nekoneko-chan) ja olen cosplay-piireissä pyörinyt 3 vuotta. Ensimmäinen conini oli tuolta neljän vuoden takaa, Animecon vuonna 2006 siis, mutta vasta seuraavana vuonna aloitin cosplayn. Ensimmäinen asuni oli Roxas Kingdom Hearts 2:sta.. Ja olin FAIL kuin mikä xD
Mutta jostain on aloitettava, tyvestä puuhun noustaan.

Ja melkein kaikki Suomen suurimmat conit on tähän asti käyty läpi. Ja olin myös viime kuussa Ruotsissa Meuwcon 03:ssa. ... *köhsuomessaosataanparemminconeilutköh*

En ole vielä kertaakaan yksilökisoihin osallistunut, mutta kahteen kertaan olen ollut ryhmäkilpailuissa ja myös palkittuna.
Kukaan muistaa Animecon VI:n ryhmän KingdomHearts_Nolifen Soran uni-esityksen? -Jättikenkä Roxas palveluksessanne xD Saimme siis absurdeimman esityksen nimityksen.
Ja CosplayGaala 2009 tulin ryhmäni kanssa 2. Ryhmäni oli siis Full Metal Panic!
Molempina kertoina on jännittänyt aivan saamaristi, mutta hyvä olo siitä lavalla keikkumisesta tulee
Unread 09-07-2010, 07:42 AM   #26
Hansku
Registered User

vuhuu lissöö ihmisiä DD

niin joo btw jos tuutte kukaan Chibiconiin, tulkaa katsomaan miun ja Narun cosplay-luentoa alustavasti klo 12.00 pieneen saliin !

Ninnu sen tiivisti aika tehokkaasti:
Quote:
Molempina kertoina on jännittänyt aivan saamaristi, mutta hyvä olo siitä lavalla keikkumisesta tulee
Unread 09-11-2010, 03:17 AM   #27
Blood_Sword
Fabulous Boyfriend

Blood_Sword's Avatar

Tällä hetkellä näyttää siltä etten pääsekkään Chibiconiin... yhyyyyy. TT______TT
Äidin mielestä liian kaukana, liian pieni ja vain yksipäivänen. Meh. :<

*~In progress~*

Unread 09-11-2010, 01:36 PM   #28
Ninnu-chan
Ninnu

Ninnu-chan's Avatar

Joo, tämän vuoden coneilut on minun osaltani todennäköisesti coneiltu :P Ensi vuotta odotan innokkaasti ja uusia cosplay-asuja on luvalla ainakin kaksi ja kahta muuta pukua käytän uudestaan. Mitäs suunnitelmia teillä on ensi vuodelle?
Rikkun nyt ainakin uusin, pitää vielä miettiä, että mihin coniin. Alphonsenakin minut vielä näkee kolmannen kerran ja aion cossata Prinsessa Emeraudea Magic Knight Rayearth- sarjasta. Nämä nyt ainakin toteutuvat.
Unread 09-18-2010, 05:30 AM   #29
Hansku
Registered User

mmm ensivuosi <3 cossilistaa tässä:

CosplayGaala: Lydia - Valkyrie Profile 2;Silmeria
Tampere Kuplii: Sakura Haruno - Naruto Shippuuden
Desucon: Lulu - Final Fantasy X / Adiane The Elegant - Tengen Toppa Gurren Lagann
Animecon: Saber Lily - Fate Unlimited Codes / Saeko Busujima - Highschool of the Dead
Tracon: Ciel Phantomhive - Kuroshitsuji / Fran (artbook) - Final Fantasy XII
Kosucon: Kirin - Monster Hunter / Luka Megurine - Vocaloid Magnet

huhuh. kylhän näitä tässä >DDD onneks niitä on jo mukavasti valmiina.
Unread 09-19-2010, 05:21 AM   #30
defia
Munakoiso

defia's Avatar

Quote:
mmm ensivuosi <3 cossilistaa tässä:
...

Adiane The Elegant - Tengen Toppa Gurren Lagann
*____* Tämän haluan nähdä! Adiane on ihana<3

//ei minulla mitään muuta asiaa...
defia is offline   Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules