|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#31 |
|
Registered User
|
Niinhän se on : DD toivottavasti desuun tulet, niin sieltä tokana pv voit bongailla (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Samuraiholic
|
Moi~
Meinasin vain mainita että tänään minun uusi kaveri (kenet myös sain heitettyä cosplaymaailmaan!) ja minä cossasimme ja otimme läjän kuvia! "Debutoin" Ichigo cossini ensimmäisen kerran 100 % valmiina ja oli pirun hauskaa tehä kaiken mailman poserauksia tontilla! xD Kuvien kanssa olen siis värkkänyt koko päivän melkein ja nyt suurin osa on ylhäällä täällä coscomissa, käykää ihmeessä katsomassa jos kiinostaa! (ja kommenteja saa myöskin kirjoittaa, much appreciated! <3)
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Registered User
|
Minä ainakin kävin katsomassa. Hieno puku oli ja kivoja kuvia : ) Itsekkin himottaisi ommella pitkästä aikaa taas pukuja, mutta ei saa aikaiseksi aloittaa, kun on niin paljon kiireitä. Tosin Chibicon on jo lauantaina, joten pitäs kovaa kyytiä korjailla tuota pukuani tai oikeastaan vain alushametta, joka feilas pahasti : (
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Registered User
|
Sain otettua itseäni niskasta kiinni ja tehtyä vihdoinkin cosplayblogini!
täältä löytyy: http://www.hanskucosplay.blogspot.com/ |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Samuraiholic
|
No niin, ei ole enää kauan kunnes on Kemin mangapäivä edessä, wuhuuu!
Kohta pääsee vihdoinkin debutoimaan Ichigo cossini, perhana että ollaan odotettu sitä, hah! Quote:
![]()
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Registered User
|
Minäkin menen ensi vuonna Desuconiin kaverini kanssa ajattelin cossata [IMG]hullua hatuntekijää batmanistä[/IMG]kaverini cossaa Arvuuttajaa. menen ehkä traconiin niin cossaamaan Ron Stoppablea Kim possible sarjasta
Muuten onko ensi vuoden desuconiin menossa batman sarjan cossaajia sillä ehkä ilmoittaudun cossinäytökseen Hulluna Hatuntekijänä on vähän vaikea yksin esittäämitään esitystä![]() |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Registered User
|
mä olen muuten vasta aloittanut ja päässyt vähän cosplay tuntumaan ,joten kysyisin olisiko ensivuoden desucon muotinäytöksessä järkevää järjestää ryhmä cossi. Sillä kaverini ei varmmankaan tule lavalle. Esiintymään olisi menossa vaan Hullu Hatuntekijä (Batmanistä) ja hermione Granger (harry potterista) Olisiko kellään ideaa miten toimia.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Registered User
|
Mun profiili kuvassa on pieni näyte mun Hullu Hatuntekijä cossista
![]() |
|
|
|
|
|
#39 | |||
|
Registered User
|
Raskasal; Desuconin cosplaynäytöksessä ei ole pakko pitää skittiä, eli suomeksi esitystä, vaan esim. voit tuoda taustamusaa ja tehdä esim 30 sek ajan hahmouskollisia poseja.
Quote:
Quote:
Olettaen että sinulla ei ole minkäänlaista kokemusta ilmasutaidosta, (koska et tiiä mitä tehdä), pysyttelisin posetuksien plus taustamusiikin puolella. Skitit (=esitykset) eivät todellakaan ole mitään helppoa tehtävää (itse tehnyt n. viitisen kappalta, (ensvuonna si näätte : D), ja about 3 niistä pääsi ees jonkinlaiselle tasolle) Quote:
Tämähän on vain minun mielipiteeni, mutta luulen että monet conittajat ovat samaa mieltä kanssani että suomi ei tarvitse yhtään enempää 2 tason skittejä. Mut toivottavasti random avautumisistani on edes jollekkin hyötyä. Meikä painuu ruotsintunnille. |
|||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Samuraiholic
|
No niin, Kemin mangapäivä ohi on!
Cossasin Ichigo Kurosakia Bleachista ja olin siellä kaverini (cossasi Itachia Narutosta) ja kaksoissiskoni kanssa. Osallistuin cossikisaan ku minua "pyydettiin" ja kannattihan se sittenkin, pääsin kakkoissijalle! Se tuli aika surprise ku se oli ensimmäinen kerta ikinä ku osallistuin mihinkään cossikisaan. xDKiitoksia kaikille jotka diggas! <3 Kuvia tulee satamaan pikkuhiljaa lähipäivinä ku niitä saan~
|
|
|
|
|
#41 |
|
Munakoiso
|
^ : ) Oi, onnittelut kakkossijastasi! En tiedä muita kilpailijoita, mutta en ihmettele että pärjäsit hyvin^^~ Ja kuvia olisi tosissaan mukava nähdä. Miten, olikos sielä paljon porukkaa vai? Täältäpäin ei kavereiden kanssa viitsitty lähteä, turhan pitkä matka yhden päivän vuoksi kuitenkin..
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Samuraiholic
|
Quote:
No, sehän oli pieni tapahtuma (4 tuntia) ja ei mitenkään suuret tilat, että ahasta oli ainaki... erityisesti "shopping puolella". En tiedä kuinka monta kävi mutta ihan mukavasti porukkaa oli. ![]() Kuvia tulen pistämään ylös ku niitä saan, toivottavasti iltapäivällä, niin että käykää katsomassa sitten joskus myöhemmin niin mulla saattaa olla jotain uutta ylhäällä. ![]() Tällä hetkellä olen vain saanut yhen uuden kuvan ylös: klick! EDIT: No niin, nyt näyttäis olevan kaikki kuvat ylhäällä mitä otin mangapäivän jälkeen ulkona kaverin kanssa. ![]() Jos löydän conikuvia Ichigo puvustani niin saatan pistää ne ylös myöhemmin, jos vain saan luvan.
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Last edited by Blood_Sword : 11-01-2010 at 05:30 PM. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Registered User
|
Kiitos neuvoista Hansku.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Registered User
|
Onnittelut minunkin puolestani!
KaAaahaha miun Lulu peruukkini päättä hiljalleen tappaa mut. Pitää kattoo jos tosta sais sen kesytettyä |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Registered User
|
Paljon paljon kiitoksia noista neuvoista Hansku
![]() |
|