Since the first day was such a success, we extended it one more day! In order to make room for incoming inventory, we are selling some of our ready-to-ship colors at very low prices, through Monday only. Short wigs are $15, long wigs are $20. There are limited colors available, so grab them fast before they’re gone! -- Overstock Wigs -- sale ends at 11:59 PM, Pacific time, May 20th.
|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#1 |
|
*Queen Of The Zombies*
|
Gamex 3-6 November
http://gamex.se/
Jag kommer vara där och jobba alla dagarna i cosplay. (Torsdag-Söndag!)Någon annan som kommer och hälsar på? ^^ Last edited by Yami_No_Cosmos : 10-17-2011 at 03:54 PM. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Samuraiholic
|
Var hålls det? Vad går det ut på (i korta drag), typ som konvent eller mer spelmässa? Mycket cosplays?
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kigurumi
|
det är en spelmässa.
Jag va där förra året som yoshi och vandrade runt, det va väldigt uppskattat men det är inte mycket cosplay. Jag ska dit i år igen, har lovat en vän att vi ska fursuita. Det går väll ut på att speltillverkarna ska kunna sälja mer spel... det hålls i kistamässan. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
*Queen Of The Zombies*
|
Quote:
![]() Furrsuit? Now you got me intrested. ♥ |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Warning: Do not feed.
|
Förhoppningsvis, har anmält mig som intresserad att arbeta via min skola, då programmet jag går på ska vara representerad. Tyckte det lät roligt och som en intressant mässa.
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kigurumi
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Samuraiholic
|
Menar ni det där typ köpcentret i Kista?
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kigurumi
|
ingen aning... kommer från gotland, enda gången jag vart i kista va jag på mässan men det e ett stort hus som det står kistamässan på...
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Registered User
|
Jag ska dit tillsammans med en vän. Bara på lördagen dock ^^
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Puu! - Mokona
|
Håller på med 2 cosplays från spel just nu, men båda är till nästa år. Så det skjuts upp tills dess.
Nej jag satsar på nästa år tror jag. Just nu har jag för mycket privat och med jobbet. Känns inte som cosplay riktigt kommer igång på Gamex och jag skulle gärna vilja hjälpa till att få det att bli större på till exempel Gamex och Dreamhack men någon annan får ta det i år ![]()
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|