|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#1 |
|
Registered User
|
finns det någon som vet var man kan köpa bra fuskpäls till ett rimligt pris här i Sverige?
![]() jag ska göra min första fursuit, en hare och känner inte för och importera päls från Tyskland eller USA, men samtidigt vill jag ha något som är verklighetstroget och inte som de vanliga glesa pälstygerna man brukar kunna köpa. ^^'' jag bor i närheten av Göteborg mesta dels och i Kalmar andra gånger så om någon kan komma på en affär i närheten av dessa ställen eller på nätet så skulle jag vara otroligt tacksam :3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Registered User
|
Prova stoff och stil, de har bra kvalitet på sina tyger, vet dock inte kvaliten på pälstygerna men det går ju att beställa hem tygprover, eller gå dit och känna efter själv
![]() De har butiker i Malmö, Stockholm och Göteborg. Deras hemsida hittar du här |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kigurumi
|
jag bor i Nybro och brukar åka till kalmar när jag ska ha tyg för den enda vettiga tygaffären i området ligger där... dock har dom inte så bra utbud på pälstyg... dom har lite. svårt att få tag på bra tyg i sverige joftex har postorder men annars får du leta i tygaffärer runt dig.
metra heter affären i kalmar ligger lite i kanten av centrum över åhlens du kan ju titta om det är nåt som duger. Ska göra en ny fursuit innom det närmaste jag med ^^ |
|
|
|
|
|
#4 | ||
|
Registered User
|
Quote:
Tack så mycket!Quote:
Tack så mycket!Vi kanske har ödet att stötta på varandra där ![]() |