|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#16 |
|
Sewholic
|
Ska jobba i receptionen så jag vet inte hur mycket tid det blir över. I cosplayväg får jag se vilka jag hunnit bli klara med
![]()
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Registered User
|
Ska dit och sova över! Ska cosplaya Tri edge fron .hack roots!
Älskar Närcon ![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Registered User
|
Jag ska till närcon ^_^ ska cosplaya bla. sakura och harribel
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
droideka
|
ska dit med min flickvän och två polare till henne
vi ska cosplaya ifrån tekken allihopa :P jag som lei, min gf som christie, ena polaren ska vara anna och den andra polaren ska crossplaya julia :P ska bli underbart kul ![]()
|
|
|
#20 |
|
^w^
|
Tror det kommer bli helt awsome i Linköping!
De har ju typ lånat hela universitetsområdet!!Ska nog cosplaya en massa hetaliakaraktärer (haha, cuz I'm obsessed like that). Blir mitt första Närcon, så TAGGAD! Hur var det förra året <3 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Samuraiholic
|
Det var AWESOME förra året!
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
We're all mad here!
|
Ganska osäker på om jag faktiskt kan komma nu. Vi får se om jag kan få ledigt / har råd med flygbiljett.
Beroende på hur mycket tid jag har kanske jag lyckas svänga ihop min Shego dräkt (från Kim Possible) ![]()
|
|
|
#23 |
|
My dreams are my wings.
|
Jag känner mej ganska peppad för närcon men jag vill ha det nu xD ...<3
2012 Con list: KodachiCon Next cosplays will be : .:Sailor Saturn | 5% .:Storm - X-men animted series | 0% .:Akane Tsunemori | Psycho pass "I will never see the sky the same way I will learn to say goodbye to yesterday" - |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Registered User
|
Jag är j*vligt pepp inför NärCon just nu, sketch-idéer sprutar!
|
|
|
#25 |
|
dreamoforange
|
är mycket mer peppad inför närcon än uppcon
plus att alla närconcosplays är roligare att göra
|
|
|
#26 |
|
My dreams are my wings.
|
Ååh 4 dagar kvar sen släpps biljetterna! PEPPEN! <3
2012 Con list: KodachiCon Next cosplays will be : .:Sailor Saturn | 5% .:Storm - X-men animted series | 0% .:Akane Tsunemori | Psycho pass "I will never see the sky the same way I will learn to say goodbye to yesterday" - |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Registered User
|
Nä seriöst?! Ju jävlar blev jag peppad!
~ Currently Working On: ~ The Legend of Zelda: A Link to the Past - Link Next attending con: Skecon 02 (28-30 June) Skellefteå, Sweden FRI Yamato "Matt" Ishida (Digimon) SAT Uryu Ishida (Bleach) SUN Kratos Aurion - Pre-Game (Tales of Symphonia) |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Samuraiholic
|
Jag skulle redan kunna förboka biljetter menmenmen... en grej är i vägen. OTL
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Registered User
|
Jag ska till Närcon för 4 året i rad. Jag tänkte väll packa med min Talim från soul calibour III och kanske dra med mig min Blazblue cosplay om de blir av med kompisen.
Köpte en förköps biljett men nu skulle de va as surt om de skulle bli så man fick sommar jobb men de hoppas jag inte. ![]() |
|
|
|
|
|
#30 |
|
dreamoforange
|
är klar med peruken/masken till min entei, älskar den, fast jag vet att den kommer bli så varm att ha på sig
peruk + peruk på pannan + mask + pälsjacka + kläder + handskar
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|