|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#61 |
|
Registered User
|
Har köpt biljetter ett litet tag sen, så det är grönt ljus all the way!
~ Currently Working On: ~ The Legend of Zelda: A Link to the Past - Link Next attending con: Skecon 02 (28-30 June) Skellefteå, Sweden FRI Yamato "Matt" Ishida (Digimon) SAT Uryu Ishida (Bleach) SUN Kratos Aurion - Pre-Game (Tales of Symphonia) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Kigurumi
|
Jag sitter på en sovsalsbiljett och min pojk vill att jag ska tälta med honom (lr tja han kräver det eftersom jag äger tältet :P )
så om nån vill ha det är det bara att sicka ett pm till mig |
|
|
|
|
|
#63 |
|
My dreams are my wings.
|
Köpte biljett i lördags! Ska sova på Terra :3
2012 Con list: KodachiCon Next cosplays will be : .:Sailor Saturn | 5% .:Storm - X-men animted series | 0% .:Akane Tsunemori | Psycho pass "I will never see the sky the same way I will learn to say goodbye to yesterday" - |
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
My dreams are my wings.
|
Lystring bleach cosplayare/ fans!
På lördagen verka det bli bleach träff! ( argh...vfr hade jag inte hand om detta först då? << ) https://www.facebook.com/events/182977195163926/ Ni kan se den här för er som har FB. Alltså lördag den 28:e juli runt kl 16.00 tiden. ![]()
2012 Con list: KodachiCon Next cosplays will be : .:Sailor Saturn | 5% .:Storm - X-men animted series | 0% .:Akane Tsunemori | Psycho pass "I will never see the sky the same way I will learn to say goodbye to yesterday" - Last edited by MissAngie : 06-09-2012 at 02:46 PM. |
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Samuraiholic
|
Quote:
Och jag cossar bara från Bleach på fredagen...
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
My dreams are my wings.
|
Aww va synd! men jag va lite dum som inte gjort evenmange själv såå men tycker du och Kratos kan komma förbi endå o hälsa iaf! CCC:
2012 Con list: KodachiCon Next cosplays will be : .:Sailor Saturn | 5% .:Storm - X-men animted series | 0% .:Akane Tsunemori | Psycho pass "I will never see the sky the same way I will learn to say goodbye to yesterday" - |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Registered User
|
Jag tar nog i aff en sväng förbi för att hälsa och så säkert ta några kort på samma väva (om jag kommer ihåg, då jag inte cossar Bleach själv under lördagen).
~ Currently Working On: ~ The Legend of Zelda: A Link to the Past - Link Next attending con: Skecon 02 (28-30 June) Skellefteå, Sweden FRI Yamato "Matt" Ishida (Digimon) SAT Uryu Ishida (Bleach) SUN Kratos Aurion - Pre-Game (Tales of Symphonia) |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Registered User
|
Jag och syrran cosplayar Kira och Gin både fredag och lördag, som det är planerat hittills. Hänger gärna på ett möte!
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Registered User
|
Jag har ändrat min Ishida cosplay till lördag istället för fredag, då Bleach mötet skall vara på lördag. Vi ses där alla Bleachare!
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Kanain
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
aka LazyJenny
|
Gudars, det är bara en månad kvar! O_O
Jag kommer tyvärr inte hinna klart med min tilltänkta cosplay (Zero Suit Samus), så det ser ut som om jag får gå utan cosplay. Det suger lite. Eller ja, rätt mycket. Hade sett fram emot photoshoot. ![]()
|
|
|
#73 |
|
Registered User
|
Surt, såg också fram emot en shoot med dig.
|
|
|
#74 |
|
aka LazyJenny
|
Vi får försöka ordna nåt tillfälle när jag väl är klar med den. Siktar på ConFusion, men du kanske inte ska dit?
|
|
|
#75 |
|
Registered User
|
Funderar på ConFusion, men vi får se om det finns biljetter kvar i september då jag får en stadig inkomst igen.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|