|
|||||||
![]() |
| Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#1 |
|
mtv cribs: rapture
|
Pica Con 2012
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Samuraiholic
|
Visste inte ens att ett sånt konvent fanns.. var ligger det ens? (hittar inte på sidan, fast jag kanske bara är blind)
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
mtv cribs: rapture
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Samuraiholic
|
Njee, kommer inte funka. För kort varsel och lite väl långt bort. Ska på ett konvent i Finland i början av April som ligger typ en timmes tågresa ifrån mig, det får duga för April.
![]()
*~In progress~* Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 Masamune Date - Sengoku Basara *~Next con I'm attending~* FIN Desucon (14-16 June 2013) FRI Kazuma Sōma (manga version) - Fruits Basket SAT Kenshin Himura (Battousai, OVA) - Rurōni Kenshin SUN Rokurō Unno (kimono) - Brave 10 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
aka TC
|
Jag hade velat gå, lät som ett trevligt konvent
![]() Kommer inte ha råd dock men om nån ska dit skulle det va kul att höra hur det va. ![]()
"You failed me yet again, Starscream." - Megatron [Transformers] "I think I speak for everyone in this room when I say 'duh!' " - Michelangelo [TMNT] "Reality is just a crappy game!" - Katsuragi Keima [The World God Only Knows] |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Registered User
|
Jag har hört att aktivitetsansvarige ska vara en riktigt trevlig person, så alla borde söka som aktivitetsfunkisar
![]() |
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|