Go Back   Cosplay.com > Canada Convention Forums > Anime North

Reply
Thread Tools Rate Thread
Unread 01-19-2003, 11:07 PM   #1
Sion
Registered User
 
Sion's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Posts: 206
Just an idea..

Hmm was just thinking..

Is anyone gonna have like... an "open room" sorta thing at the con? Like they leave their room open so people can just come in and have a little sorta party like thing? Hehe, that would be pretty cool... although it would be noisy and people would complain.... OH WELL! It just came to mind because my friend got a room to himself as one of his B-day gifts so we might as well put it to good use right? Lol, and it would be a cool way for people to meet up and get talking about anime/cosplay/whatever!

What do you think?

Eriku-san
Sion is offline   Reply With Quote
 
Unread 01-20-2003, 12:45 AM   #2
heki-chan
SMA-Cosplay
Board Moderator
 
heki-chan's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 1,357
if its YOUR room! suuure^0^ LOL! if i did that with our 2 rooms my sister would murder me^_^; EEP^_^
heki-chan is offline   Reply With Quote
Unread 01-20-2003, 04:21 PM   #3
Limeyaku
First-Mate
 
Limeyaku's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Posts: 1,518
LOL heki!! ^^ last year was INSANELY crowded...people everywhere!! there were like...what...17-25 people in that ONE room O_O i had to sit on the very corner-edge of the one bed. LOL!!!

that pizza was yummy though. ^_^ nothing beats the awkward silence while everyones eating. LOLOLOL! *is easily amused*
Limeyaku is offline   Reply With Quote
Unread 01-20-2003, 11:39 PM   #4
Sion
Registered User
 
Sion's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Posts: 206
Uh oh.. maybe it wouldn't be such a good idea...haha, well unless we only allowed a certain amount of people... Hmm oh well, will have to think it over more.

Eriku-san
Sion is offline   Reply With Quote
Unread 01-20-2003, 11:46 PM   #5
Takuma-san
Cosplays uncomfortably
 
Takuma-san's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Posts: 80
Room parties are something quite common to anime cons, but if you go overboard, the hotel will shut you down.
Takuma-san is offline   Reply With Quote
Unread 01-21-2003, 12:00 AM   #6
heki-chan
SMA-Cosplay
Board Moderator
 
heki-chan's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 1,357
mmm well we're gonna do our tradition pizza-group-dinner-thing AFTER the masq and BEFORE the awards/dance stuff begins....tho im gonna need to request that we get an earlier stage time...since Keithy had to leave early last year ;_;

but yeah..pizza thing..if u wanna come u can tho it costs a bit^___^ keke.. $3/person if u didnt reg-with us. and $1/regged-person^_^ (by reg i mean did the group registration with us)

o hey aubz, speaking of which, u n les n her mum need to get a group discount?^_^ $25/person

~heki
heki-chan is offline   Reply With Quote
Unread 01-21-2003, 05:08 PM   #7
Limeyaku
First-Mate
 
Limeyaku's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Posts: 1,518
hmm...i'll find out about that soon winnie!! that's be great though. ^___^ dont mind my typos. just got back from the eye doctor and can barely see.. hahahahehehahaa... ^^;;

Luv
Limeyaku
Limeyaku is offline   Reply With Quote
Unread 01-22-2003, 12:40 AM   #8
heki-chan
SMA-Cosplay
Board Moderator
 
heki-chan's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 1,357
hey aubz...if u n les were to crash at our place for friday nite, think ur aunt would be cool with that? my parents REALLY dunt care at all LOL

that way...she could...drop u guys off at AN on friday afternoon, go home n relax, and if she wnats to join u guys for sat she can, if not, just come back n get u guys on sunday nite?

then on sat nite me u anna n les can prolly share a hotel room away from the smelly boys^___^

anyhoo ill just talk to u about it on MSN or something^_^;;;


so yeah...anyone up for latenight-pizza? ^_^
heki-chan is offline   Reply With Quote
Unread 01-22-2003, 02:02 PM   #9
Kia
Queen of Tacky Costumes
 
Kia's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Posts: 2,132
Has everyone worked out if they're registering as a group yet? As far as I know it's still just me and maybe 3 other people, so if anyone needs to make up a big group I volunteer!
About the room crashing-party thingy, I hope whoever's room it happens in has their stuff stored in another room, I'd hate to see anything happen to their costumes.
__________________
[Heartplace Designs (My Jewelry)]
[My Livejournal]

[Kia's 2012 Convention Season:]
[Con-G - Ad Astra 31 - Anime North - Polaris 26]

[Planned costumes for 2012:]
[NEW: Suki/Lily/Mime]
[TO FINISH: Sakura/Ayumi
]
Kia is offline   Reply With Quote
Unread 01-24-2003, 12:56 AM   #10
Mage
Kinsmen - Kael'thas
 
Mage's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 339
Wah, I feel like I missed out on a lot last year. O_o

And yeah, I've finally wandered into the forum...*looks around warily in case she has to make a run for it* X_x;
Mage is offline   Reply With Quote
Unread 01-24-2003, 01:15 PM   #11
nyamiko_chan
Pat, pat, *cringe*
 
nyamiko_chan's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Posts: 452
Don't feel bad WhiteMage_1

it's my first year cosplaying ^.^ I'm with Kia! If anyone needs someone extra for group reg. i'm one ^.^; LOL!
nyamiko_chan is offline   Reply With Quote
Unread 01-24-2003, 11:33 PM   #12
Yuna-X2
Stealth Nerd
 
Yuna-X2's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Posts: 592
If me and my group can't get enough to be a full 'group', we'll try get in with another group or something.
Yuna-X2 is offline   Reply With Quote
Unread 01-25-2003, 01:09 AM   #13
heki-chan
SMA-Cosplay
Board Moderator
 
heki-chan's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 1,357
heyyo^_^

we've already go a full group (im staff no $25 for me! YAY! ahhahehhahah!)

so yeah im still helping my group do reggy, bcuz they are all lazy monkeys.

sooooo....open to anyone...tho id need the $25 in CAD lol^_^;
if u wanna get in on our group thing, i need $25 and your working email address before March 15th 2003 okiedokie?^_^

(25 covers the whole weekend )

ur welcome to if u want hehe!
BYES^^

~heki-chan
heki-chan is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 10:21 PM.


Copyright 2002-2013 Cosplay.com, LLC. All Rights Reserved.
All comments and posts in our forums are the opinion of the respective poster.